Szaty

3 minuty czytania

Poniżej oprócz nowego ekwipunku podane są również miejsca, w których można znaleźć co ciekawsze przedmioty z podstawowej wersji gry.

szata namjiego Szata Namjiego

Twórcą tej potężnej szaty był pewien czarnoksiężnik z Thesk o imieniu Namji. Mimo że nie dodaje ona posiadaczowi żadnych magicznych punktów odporności, jest nadzwyczaj przydatna dla tych czarnoksiężników, którzy często znajdują się w opałach. Sam Namji był znany z brawury i czerpał rozkosz z rzucania czarów w samym ogniu walki. Bano się go, ponieważ używał czaru Płonące dłonie Namjiego, który przysposobił dla własnego użytku z powszechnie używanego zaklęcia Płonące dłonie.

  • Klasa pancerza: 5
  • Specjalne: posiadacz regeneruje 1 punkt życia na rundę
  • Waga: 5
  • Może używać: Mag
  • Miejsce: losowy łup z wraku statku w Wejściu do Wyspy Wielkiego Gada

szata neutralnego arcymaga Szata neutralnego arcymaga

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

  • Miejsce:
    • skrzynia na parterze Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei
    • łup z Vaarglana w Samotnej Kniei

szata ochrony przed chłodem Szata ochrony przed chłodem

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

  • Miejsce: do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu

szata ochrony przed ogniem Szata ochrony przed ogniem

Niestabilność magicznej energii sprawia, że szaty ochrony przed ogniem są rozpowszechnione pośród młodych uczniów i ich mistrzów. Podobnie jak w przypadku innych przedmiotów tego rodzaju, mogą je nosić tylko magowie.

  • Specjalne: +20% do odporności na ogień
  • Waga: 3
  • Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
  • Miejsce:
    • łup z Ucznia Presio na trzecim poziomie Smoczego Oka na poziomie trudnym lub szalonym
    • łup z Alfeusza w Samotnej Kniei

szata strażnika Szata Strażnika

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

szata wędrowcy Szata wędrowcy

Te magiczne szaty są idealne dla wędrujących z miasta do miasta magów. Zapewniają one ochronę przed strzałami bandytów i tymi zawistnymi złodziejami-magami, którzy kryją się w krzakach ze Śmierdzącą chmurą. Podobnie jak w przypadku innych tego rodzaju przedmiotów, mogą je nosić tylko magowie.

  • Specjalne:
  • Waga: 4
  • Może używać: Mag (jedno-, dwu- lub wieloklasowiec)
  • Miejsce:
    • szafka na pierwszym piętrze Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei
    • do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu

wspaniała szata ogi-luka Wspaniała szata Ogi-Luka

Ta szata wykonana jest z mocnego materiału i zabarwiona na ciemnoniebiesko, a więc w ulubionym kolorze jej dumnego właściciela, arcymaga Ogi-Luka. Urodził się on w Sembii i był potężnym człowiekiem, zarówno fizycznie, jak i umysłowo. Zwykła krzepa jednak mu nie wystarczała, chciał być wyjątkowo silny. Gdy zakładał tę szatę, dumni odsuwali się na bok, a chełpiący milkli. Jednak mimo całej swojej dumy i umiejętności nie był w stanie pokonać mistrza odrzucania, Czerwonego Maga, Neska Vhaltima. Nesk zabrał szatę jako nagrodę. Później została ona skradziona i sprzedana przez pewnego śmiałego łotra.

  • Klasa pancerza: 4
  • Specjalne:
  • Waga: 5
  • Może używać: Mag
  • Miejsce: do kupienia u Orricka Szarego w Kuldahar od rozdziału czwartego

zbrojna szata Zbrojna Szata

W Krainach można odnaleźć niewielką liczbę tych cennych złotych i karmazynowych szat. Wszystkie są dziełem pewnego mistrza odrzucania o imieniu Delgam Drugostronny – zwanego tak z uwagi na jego ulubiony i nadużywany zwrot: "z drugiej jednak strony...". Delgam powstrzymał się od wyposażenia swych przedmiotów w moce atakujące i rozmaite inne działania magiczne. W zamian za to skoncentrował się na tym, na czym mistrzowie odrzucania skupiają się najczęściej: na obronie. Jego szaty stały się niezwykle popularne, tak że przybywali doń magowie z całego świata i domagali się, aby wykonał więcej sztuk i dla nich. Delgam wolał usunąć się w cień zapomnienia niż dogadzać żądnym władzy czarnoksiężnikom. Jego szaty pozostają jego najsłynniejszą spuścizną.

  • Klasa pancerza: 3
  • Specjalne: +10% do odporności na broń sieczną, kłutą, obuchową i strzelecką
  • Waga: 5
  • Może używać: Mag (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
  • Miejsce: losowy łup z wraku statku w Wejściu do Wyspy Wielkiego Gada

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...