Szkielety

4 minuty czytania

Spis treści

Lodowate kości

lodowate kości

Nieumarły występujący w trzech odmianach – każda posiada inną broń i tarczę. Atakuje grupą, w której znajdują się wszystkie wersje szkieletu. Na dzień dobry rzuca Lawinę śnieżnych kul Snilloka, natomiast po zbliżeniu się do niego zadaje obrażenia od zimna. Niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 90
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Szkielet Strażnik

szkielet strażnik

Nie różni się od wersji z "Icewind Dale". Chronią Xactile.

Miejsce:
  • Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom

Przedmioty

Zamarznięte kości

zamarznięte kości

Czarujący nieumarły. Po zbliżeniu się do niego zadaje obrażenia od zimna. Niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 95
Doświadczenie po zabiciu 4000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 8
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 5
Przeciwko różdżkom 7
Przeciwko polimorfii 6
Przeciwko zionięciu 5
Przeciwko czarom 8
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, obuchowe, zasięg 1)

Zaklęcia

Zimne kości

zimne kości

Nieumarły występujący w czterech odmianach – każda posiada inną broń i tarczę. Atakuje grupą, w której znajdują się wszystkie wersje szkieletu. Niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 82
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 0
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

Zmora kurhanów

zmora kurhanów

Szybki nieumarły z dobrą klasą pancerza, w dodatku nieco przyspieszony. Atakuje grupowo i lubi wybierać postaci, które trzymasz z tyłu – strzelców oraz klasy czarujące. Niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • Wyspa Grobów
  • Jaskinie pod Wyspą Grobów

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Neutralny zły
Punkty życia 60
Doświadczenie po zabiciu 3750
Klasa Wojownik
Poziom 9
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 8
Cechy
Siła 18/51
Inteligencja 9
Zręczność 16
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Maczuga (obrażenia 1k6, obuchowe, opóźnienie 4, zasięg 1) / Miecz półtoraręczny (obrażenia 2k4, sieczne, opóźnienie 8, zasięg 1) / Topór bojowy (obrażenia 1k8, sieczne, opóźnienie 7, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...