Może rzucać niektóre czary kapłana oraz dostępne tylko dla druida począwszy od 1. poziomu. Nie musi uczyć się zaklęć ze zwojów – od samego początku ma je dostępne w swojej księdze. Liczba dostępnych slotów na poziom:
Poziom druida
1. poziom zaklęć
2. poziom zaklęć
3. poziom zaklęć
4. poziom zaklęć
5. poziom zaklęć
6. poziom zaklęć
7. poziom zaklęć
1.
1
-
-
-
-
-
-
2.
2
-
-
-
-
-
-
3.
2
1
-
-
-
-
-
4.
3
2
-
-
-
-
-
5.
3
3
1
-
-
-
-
6.
3
3
2
-
-
-
-
7.
3
3
2
1
-
-
-
8.
3
3
3
2
-
-
-
9.
4
4
3
2
1
-
-
10.
4
4
3
3
2
-
-
11.
5
4
4
3
2
1
-
12.
6
5
5
3
2
2
-
13.
6
6
6
4
2
2
-
14.
6
6
6
5
3
2
1
15.
6
6
6
6
4
2
1
16.
7
7
7
6
4
3
1
17.
7
7
7
7
5
3
2
18.
8
8
8
8
6
4
2
19.
9
9
8
8
6
4
2
20.
9
9
9
8
7
5
2
21.
9
9
9
9
8
6
2
22.
9
9
9
9
9
6
3
23.
9
9
9
9
9
7
3
24.
9
9
9
9
9
8
3
25.
9
9
9
9
9
8
4
26.
9
9
9
9
9
9
4
27.
9
9
9
9
9
9
5
28.
9
9
9
9
9
9
6
29.
9
9
9
9
9
9
7
30.
9
9
9
9
9
9
8
Odporność na truciznę
Na 9. poziomie Druidzi uzyskują odporność na truciznę.
Ponadczasowe ciało
Na 15. poziomie Druidzi stają się odporni na zmęczenie wywołane zarówno czynnikami normalnymi, jak i magicznymi. Sen jest im już potrzebny jedynie po to, aby zapamiętać zaklęcia, a jeśli nie chcą tego robić, mogą działać aktywnie nawet przez wiele tygodni. Warto zwrócić uwagę na to, że odporność na zmęczenie dotyczy także zaklęć, które je normalnie wywołują (takich jak Przyspieszenie ruchów lub Słuszny gniew wiernych).
Druidyczna zmiana kształtu
Umiejętność ta jest dostępna od 5. poziomu. Co dwa poziomy, aż do poziomu 15., Druidom przybywa nowa forma, w którą mogą się wcielić. Poza tym przybrawszy kształt zwierząt, mogą oni uleczyć niektóre swoje rany.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz