Poniżej oprócz nowego ekwipunku podane są również miejsca, w których można znaleźć co ciekawsze przedmioty z podstawowej wersji gry.
Cienisty płaszcz
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: ma go Emmerich Jastrząb w Samotnej Kniei
Peleryna Ogni Piekielnych
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: ma ją predefiniowana postać – Mordana
Płaszcz Niewidzialności
Płaszcze Niewidzialności są bardzo popularnym odzieniem wśród złodziei i poszukiwaczy przygód. Niestety, są też bardzo kosztowne. Czarodziej Cheston z Procampur postanowił kiedyś zarobić trochę grosza, więc zabrał się za wyrób tego właśnie płaszcza dla księdza Bertranda Suzail z Waukeen. Bertrand skutecznie używał tego odzienia, aż kiedyś los zetknął go z diabolicznym przeciwnikiem, który umiał przejrzeć na wskroś całą iluzję. Nigdy nie znaleziono ciała Bertranda, jednakże płaszcz, teraz już mocno postrzępiony i wytarty, w dalszym ciągu godnie służył towarzyszowi Bertranda, złodziejowi Daconowi Blackwoodowi. Po jakimś czasie Dacon wszedł w konflikt z gildią złodziei w Sembii. Uważa się powszechnie, że udało mu się uniknąć ich gniewu, gdyż udał się do Berdusk. Nie wiadomo, w jaki sposób płaszcz ten trafił w to miejsce.
- Specjalne: może uczynić posiadacza niewidzialnym 3 razy dziennie
- Waga: 1
- Może używać: wszyscy
- Miejsce:
- losowy łup z beczki w Hengorot, obozie barbarzyńców
- losowy łup ze zwłok na pierwszym poziomie Wyspy Wielkiego Gada
Płaszcz niewykrywalności: "Szept Ciszy"
Ten płaszcz stworzył ponoć członek rodu największych włamywaczy, którzy przemierzali mrok. Wszystko wskazuje na to, że przedmiot okazał się niezwykle przydatny. Nie istnieją żadne zapiski dotyczące poprzednich właścicieli.
- Specjalne: uniemożliwia magiczne wykrywanie, takie jak Wykrycie niewidzialnego czy magiczne poszukiwania
- Waga: 3
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: ma go Purvis w Samotnej Kniei
Płaszcz ochrony +1
Jest to zwykły płaszcz, który został obdarzony niewielkimi magicznymi właściwościami, poprawiającymi klasę pancerza oraz rzuty obronne właściciela. Jest doskonały dla magów i innych, którzy nie mogą nosić cięższych, bardziej ograniczających typów pancerza.
- Specjalne:
- +1 do klasy pancerza
- +1 do rzutów obronnych
- Waga: 3
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: łup z Sahuagina Księcia na trzecim poziomie Wyspy Wielkiego Gada
Płaszcz ochrony +2
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce:
- do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
- bok martwego smoka na drugim poziomie Wyspy Wielkiego Gada
- ma go predefiniowana postać – Arris Cathimon
Płaszcz przesunięcia
Płaszcz przesunięcia jest magicznym przedmiotem, który wywołuje subtelne przesunięcia wizerunku właściciela. Pozwala przesunąć go o 15 centymetrów w każdą stronę. Poza tym, że jest bardzo użyteczny podczas walki, wywołuje wytrzeszcz oczu u przyjaciół z drużyny.
- Specjalne:
- +4 do klasy pancerza przeciwko pociskom
- +2 do rzutów obronnych przeciwko śmierci, zionięciom i różdżkom
- Waga: 3
- Może używać: wszyscy
- Miejsce:
- garnek w jaskiniach pod Wyspą Grobów
- łup z Sahuagina Króla na czwartym poziomie Wyspy Wielkiego Gada
Szyty płaszcz elfów
Płaszcz ten został wykonany z najwyższej jakości materiału i futer dostępnych w rejonie. Uszyto go ręcznie przez zdolnych elfich krawców i cieszył się dużym wzięciem wśród ludu zamieszkującego Dłoń Seldarine. Przybysze z innych stron także upodobali sobie ten płaszcz, jako że dostarcza on sporo ciepła i chroni przez srogim chłodem Północy.
- Specjalne: +5% do odporności na chłód
- Waga: 3
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: ma go predefiniowana postać – Endricane
Zawodzenie dziewic
Ten cienki płaszcz wydaje się na pierwszy rzut oka postrzępiony, ale gdy się mu bliżej przyjrzeć, zauważymy, że niby przypadkowe nitki są w rzeczywistości ludzkimi włosami, z których został utkany. W świetle pochodni płaszcz wije się, a kosmyki włosów splatają i rozplatają, tak subtelnie jednak, że wydaje się, jakby muskał go lekki wietrzyk.
Płaszcz utkany został z włosów dziewic posłanych na Wyspę Grobów, by spać u boku poległych barbarzyńskich wojowników. Pociechę owym kobietom nieść miała Wieszczka, to ona miała koić ich ból, a czyniła to biorąc kosmyk włosów od każdej z dziewic i tkając z nich płaszcz, który miał wydrzeć z nich strach i uspokoić skołatane serca. Powstało okrycie, ociekające winą i stanowiące wątpliwą osłonę przed zimnem Północy.
Gdy go założyć, włosy oplatają ciało właściciela, a długie kosmyki splatają się, jakby tkane na krośnie. Płaszcz nie rozplącze się sam, dopóki nie potraktuje się go czarem Zdjęcie klątwy.
- Specjalne:
- klasa pancerza: 4 przeciw obrażeniom obuchowym, kłutym i pociskom
- klasa pancerza: 2 przeciw broni siecznej
- noszący płaszcz jest odporny na wszystkie efekty opierające się na Strachu, Emocjach: Beznadziejności i Symbolu Beznadziejności
- noszący płaszcz raz dziennie może przywołać Płaszcz strachu
- Waga: 1
- Może używać: Człowiek, Elf, Półelf
- Miejsce: ma go Wieszczka na drugim poziomie Posępnego Mrozu
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz