Płaszcze

3 minuty czytania

Poniżej oprócz nowego ekwipunku podane są również miejsca, w których można znaleźć co ciekawsze przedmioty z podstawowej wersji gry.

cienisty płaszcz Cienisty płaszcz

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

peleryna ogni piekielnych Peleryna Ogni Piekielnych

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

  • Miejsce: ma ją predefiniowana postać – Mordana

płaszcz niewidzialności Płaszcz Niewidzialności

Płaszcze Niewidzialności są bardzo popularnym odzieniem wśród złodziei i poszukiwaczy przygód. Niestety, są też bardzo kosztowne. Czarodziej Cheston z Procampur postanowił kiedyś zarobić trochę grosza, więc zabrał się za wyrób tego właśnie płaszcza dla księdza Bertranda Suzail z Waukeen. Bertrand skutecznie używał tego odzienia, aż kiedyś los zetknął go z diabolicznym przeciwnikiem, który umiał przejrzeć na wskroś całą iluzję. Nigdy nie znaleziono ciała Bertranda, jednakże płaszcz, teraz już mocno postrzępiony i wytarty, w dalszym ciągu godnie służył towarzyszowi Bertranda, złodziejowi Daconowi Blackwoodowi. Po jakimś czasie Dacon wszedł w konflikt z gildią złodziei w Sembii. Uważa się powszechnie, że udało mu się uniknąć ich gniewu, gdyż udał się do Berdusk. Nie wiadomo, w jaki sposób płaszcz ten trafił w to miejsce.

  • Specjalne: może uczynić posiadacza niewidzialnym 3 razy dziennie
  • Waga: 1
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce:
    • losowy łup z beczki w Hengorot, obozie barbarzyńców
    • losowy łup ze zwłok na pierwszym poziomie Wyspy Wielkiego Gada

płaszcz niewykrywalności,płaszcz niewykrywalności: 'szept ciszy' Płaszcz niewykrywalności: "Szept Ciszy"

Ten płaszcz stworzył ponoć członek rodu największych włamywaczy, którzy przemierzali mrok. Wszystko wskazuje na to, że przedmiot okazał się niezwykle przydatny. Nie istnieją żadne zapiski dotyczące poprzednich właścicieli.

  • Specjalne: uniemożliwia magiczne wykrywanie, takie jak Wykrycie niewidzialnego czy magiczne poszukiwania
  • Waga: 3
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce: ma go Purvis w Samotnej Kniei

płaszcz ochrony +1 Płaszcz ochrony +1

Jest to zwykły płaszcz, który został obdarzony niewielkimi magicznymi właściwościami, poprawiającymi klasę pancerza oraz rzuty obronne właściciela. Jest doskonały dla magów i innych, którzy nie mogą nosić cięższych, bardziej ograniczających typów pancerza.

płaszcz ochrony +2 Płaszcz ochrony +2

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

  • Miejsce:
    • do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
    • bok martwego smoka na drugim poziomie Wyspy Wielkiego Gada
    • ma go predefiniowana postać – Arris Cathimon

płaszcz przesunięcia Płaszcz przesunięcia

Płaszcz przesunięcia jest magicznym przedmiotem, który wywołuje subtelne przesunięcia wizerunku właściciela. Pozwala przesunąć go o 15 centymetrów w każdą stronę. Poza tym, że jest bardzo użyteczny podczas walki, wywołuje wytrzeszcz oczu u przyjaciół z drużyny.

  • Specjalne:
    • +4 do klasy pancerza przeciwko pociskom
    • +2 do rzutów obronnych przeciwko śmierci, zionięciom i różdżkom
  • Waga: 3
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce:
    • garnek w jaskiniach pod Wyspą Grobów
    • łup z Sahuagina Króla na czwartym poziomie Wyspy Wielkiego Gada

szyty płaszcz elfów Szyty płaszcz elfów

Płaszcz ten został wykonany z najwyższej jakości materiału i futer dostępnych w rejonie. Uszyto go ręcznie przez zdolnych elfich krawców i cieszył się dużym wzięciem wśród ludu zamieszkującego Dłoń Seldarine. Przybysze z innych stron także upodobali sobie ten płaszcz, jako że dostarcza on sporo ciepła i chroni przez srogim chłodem Północy.

  • Specjalne: +5% do odporności na chłód
  • Waga: 3
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce: ma go predefiniowana postać – Endricane

zawodzenie dziewic Zawodzenie dziewic

Ten cienki płaszcz wydaje się na pierwszy rzut oka postrzępiony, ale gdy się mu bliżej przyjrzeć, zauważymy, że niby przypadkowe nitki są w rzeczywistości ludzkimi włosami, z których został utkany. W świetle pochodni płaszcz wije się, a kosmyki włosów splatają i rozplatają, tak subtelnie jednak, że wydaje się, jakby muskał go lekki wietrzyk.

Płaszcz utkany został z włosów dziewic posłanych na Wyspę Grobów, by spać u boku poległych barbarzyńskich wojowników. Pociechę owym kobietom nieść miała Wieszczka, to ona miała koić ich ból, a czyniła to biorąc kosmyk włosów od każdej z dziewic i tkając z nich płaszcz, który miał wydrzeć z nich strach i uspokoić skołatane serca. Powstało okrycie, ociekające winą i stanowiące wątpliwą osłonę przed zimnem Północy.

Gdy go założyć, włosy oplatają ciało właściciela, a długie kosmyki splatają się, jakby tkane na krośnie. Płaszcz nie rozplącze się sam, dopóki nie potraktuje się go czarem Zdjęcie klątwy.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...