Pasy

2 minuty czytania

Poniżej oprócz nowego ekwipunku podane są również miejsca, w których można znaleźć co ciekawsze przedmioty z podstawowej wersji gry.

pas ogrzej krwi Pas ogrzej krwi

Caldinar Przebiegły był magiem o przenikliwym umyśle. Podejrzliwy z natury, stworzył kilka ochronnych rekwizytów, które w razie potrzeby miały mu służyć pomocą. Ten szeroki pas wykonany jest z garbowanej skóry ogra i składa się z pięciu szklanych rombów, wypełnionych czarną krwią ogra. Caldinar często wykorzystywał ten pas w swoich przygodach. Kiedy zginął, jego praktyczni towarzysze sprzedali pas na licytacji.

  • Specjalne: osoba nosząca pas odzyskuje 1 punkt życia co pięć rund i może przywołać pięciu ogrów raz dziennie
  • Waga: 2
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce: do kupienia u Ediona Caradoka w wieży na Wyspie Grobów

pas przebić,pas przebić: 'zguba elfów' Pas przebić: "Zguba Elfów"

Niesławny wędrowiec – Pandar z Doliny Blizn – stał się sławny irytując elfy z lasu Cormanthor. Rozdrażniał je jeszcze bardziej, kiedy wykorzystywał drzewa od ucieczki przed sprawiedliwością. A tenże pas pomagał mu umknąć przed strzałami elfów. Na nieszczęście dla Pandara pułapki i głód okazały się efektywnym, choć powolniejszym sposobem pozbycia się go.

  • Specjalne: klasa pancerza: +3 przeciw broniom kłującym
  • Waga: 2
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce:
    • ma go predefiniowana postać – Ilauna
    • ma go predefiniowana postać – Padraig

pas tłumienia,pas tłumienia: 'niszczyciel wzgórzowców' Pas tłumienia: "Niszczyciel Wzgórzowców"

Garrar Potężny stracił przyjaciół i ukochanych podczas najazdów wzgórzowych olbrzymów, postanowił więc oczyścić swą rodzinną ziemię z ich obecności. Nie wiadomo, jak zdobył ten pas, ale dzięki niemu sam pokonał dziesiątki tych stworów – ochronił go bowiem przed uderzeniami ich maczug. Olbrzymy, które przetrwały, uciekły tam, gdzie nie było wojownika podobnego do Garrara.

  • Specjalne: klasa pancerza: +4 przeciw broniom obuchowym
  • Waga: 2
  • Może używać: wszyscy
  • Miejsce:

skrząca szarfa Skrząca szarfa

Jest to jedna z wielu pięknych czarodziejskich szarf, jakie powstały w południowym dorzeczu Zakhary. Ten luksusowy jedwabny przedmiot został stworzony, by chronić jego posiadaczy przed atakami. Bractwo Prawdziwego Słońca, grupa świątobliwych zabójców, przyznawało takie szarfy swoim najbardziej oddanym sługom. Ta konkretna szarfa była ostatnio w posiadaniu świątobliwego zabójcy Khamu Bedi. Ciąg delikatnych czarnych znaków na czerwonym jedwabiu tworzy napis: "Bądź szybki, potężny i bezlitosny. Ponad wszystko jednak bądź moralny".

  • Specjalne: posiadacz jest pod wpływem Rozmycia
  • Waga: 2
  • Może używać: postacie dobre
  • Miejsce: do kupienia u Orricka Szarego w Kuldahar od rozdziału drugiego

złoty pas urnsta Złoty Pas Urnsta

Przedmiot z podstawowej wersji gry.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...