Nieprzyjemny przeciwnik, którego nie da się zaatakować w walce wręcz. Musisz pozbyć się go bronią strzelecką lub magią – uwaga na spore odporności stwora.
Miejsce:
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
- Wyspa Wielkiego Gada – trzeci poziom
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 96 |
Doświadczenie po zabiciu | 3500 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 9 |
Ilość ataków na rundę | 2 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | -4 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 7 |
Przeciwko różdżkom | 9 |
Przeciwko polimorfii | 8 |
Przeciwko zionięciu | 8 |
Przeciwko czarom | 10 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 50 |
Na zimno | 50 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 100 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 50 |
Na magiczne zimno | 50 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 10 |
Biegłości:
Przedmioty
- Brak
Broń
- Bełty – 99 egzemplarzy (obrażenia 0k2, kłute, 2k12 obrażeń od zimna, zasięg 100)
- Lekka kusza (obrażenia 0k6, kłute, Trak0 +2, opóźnienie 5, zasięg 100)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz