Bard

3 minuty czytania

W porównaniu do podstawowej wersji gry Bard doczekał się zwiększenia maksymalnego poziomu doświadczenia oraz nowych pieśni.

Maksymalny poziom

W teorii 8,000,000 punktów doświadczenia, w praktyce 4,400,000 / poziom 30.

Trak0 na poziom

Poziom 1-2 3-4 5-6 7-8 9-10 11-12 13-14 15-16 17-18 19-20 21+
Trak0 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10

Rzuty obronne na poziom

Poziom Paraliż/Trucizny/Śmierć Berła/Różdżki/Laski Petryfikacja/Polimorfia Zionięcia Czary
1-4 13 14 12 16 15
5-8 12 12 11 15 13
9-12 11 10 10 14 11
13-16 10 8 9 13 9
17-20 9 6 8 12 7
21+ 8 4 7 11 5

Rzucanie czarów

Może rzucać czary maga począwszy od 2. poziomu. Wszystkich zaklęć musi nauczyć się ze zwojów. Liczba dostępnych slotów na poziom:

Poziom barda 1. poziom zaklęć 2. poziom zaklęć 3. poziom zaklęć 4. poziom zaklęć 5. poziom zaklęć 6. poziom zaklęć 7. poziom zaklęć 8. poziom zaklęć
2. 1 - - - - - - -
3. 2 - - - - - - -
4. 2 1 - - - - - -
5. 3 1 - - - - - -
6. 3 2 - - - - - -
7. 3 2 1 - - - - -
8. 3 3 1 - - - - -
9. 3 3 2 - - - - -
10. 3 3 2 1 - - - -
11. 3 3 3 1 - - - -
12. 3 3 3 2 - - - -
13. 3 3 3 2 1 - - -
14. 3 3 3 3 1 - - -
15. 3 3 3 3 2 - - -
16. 4 3 3 3 2 1 - -
17. 4 4 3 3 3 1 - -
18. 4 4 4 3 3 2 - -
19. 4 4 4 4 3 2 - -
20. 4 4 4 4 4 3 - -
21. 4 4 4 4 4 4 1 -
22. 4 4 4 4 4 4 2 -
23. 4 4 4 4 4 4 3 -
24. 4 4 4 4 4 4 4 -
25. 5 5 4 4 4 4 4 -
26. 5 5 5 5 4 4 4 -
27. 5 5 5 5 5 5 4 -
28. 6 5 5 5 5 5 5 -
29. 6 6 5 5 5 5 5 1
30. 6 6 6 6 5 5 5 1

Pieśni

Pieśni działają tylko wtedy, gdy Bard stoi w miejscu. Każda próba ruchu, nie mówiąc już chociażby o ataku, kończy się przerwaniem gry na harfie, co wiąże się z ustaniem bonusów. O ile nie jest zaznaczone inaczej, to wszystkie pieśni działają w zasięgu 11 metrów.

  • Ballada o Trzech Bohaterach – dostępna od poziomu pierwszego; wszyscy sojusznicy w promieniu 9 metrów otrzymują premię +1 do ataku, +1 do obrażeń i +1 do wszystkich rzutów obronnych
  • Opowieść o Curranie Mocnym Sercu – dostępna od poziomu trzeciego; sojusznicy stają się niewrażliwi na strach przez cały czas jej trwania
  • Melodia Tymory – dostępna od poziomu piątego; sojusznicy otrzymują modyfikatory +1 do szczęścia, +3 do rzutów obronnych i +10 do mądrości oraz złodziejskich zdolności
  • Pieśń Kaudich – dostępna od poziomu siódmego; sojusznicy uzyskują 50% szans na pozbycie się efektów zaklęć opartych na dźwięku jak Cisza, Okrzyk, Wielki okrzyk czy Rozkaz
  • Tęsknota syreny – dostępna od poziomu dziewiątego; przeciwnicy muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom lub zostaną oczarowani, co spowoduje, że nie będą mogli nic robić, aż minie jedna tura lub do momentu, gdy zostaną im zadane obrażenia
  • Pieśń wojenna Sith – dostępna od poziomu jedenastego; sojusznicy zyskują premię -2 do klasy pancerza, +10% odporności na obrażenia od broni siecznych, kłutych, obuchowych i strzeleckich oraz umiejętność regeneracji 2 punktów życia na turę

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...