Syn Raaga, wojownik z Klanu Wilka. Pierwsza osoba, jaką napotkasz w obozie barbarzyńców. Zabierze cię na rozmowę do Wylfdena. Gdy król rozkaże cię zabić, znowu staniesz przed Angaarem. Gdy zapytasz, co stanie się z Hjollderem, otrzymasz 42000 punktów doświadczenia. Mając mniej niż 14 charyzmy, nie uda ci się przekonać barbarzyńcy i cały obóz będzie ci wrogi (zdecydowanie niekorzystna opcja). Jeżeli jednak masz minimum 14 charyzmy, mężczyzna puści cię wolno, a ty dostaniesz 42000 punktów doświadczenia.
Zagadaj do niego ponownie i wypytaj o skrytobójcę, a otrzymasz kolejne 42000 punktów doświadczenia. Na koniec podpytaj jeszcze o Wylfdena, a dostaniesz ponownie 42000 punktów doświadczenia.
Po powrocie z Posępnego Mrozu Angaar ponownie zabierze cię przed oblicze władcy. Po zamieszaniu związanym z bitwą będzie ci serdecznie wdzięczny za ujawnienie Icasaracht.
Członek Klanu Wielkiego Wieloryba. Serdecznie podziękuje ci za pokonanie Wylfdena i ujawnienie Icasaracht. Gdy wypytasz go o smoczycę i Klan Wielkiego Gada, otrzymasz 120000 punktów doświadczenia.
Z chęcią zabierze cię przez Morze Ruchomego Lodu na Wyspę Wielkiego Gada. Pamiętaj, że to podróż w jedną stronę, więc załatw wcześniej wszystkie niedokończone sprawy.
Szaman Klanu Niedźwiedzia, kuzyn Wylfdena. Serdecznie podziękuje ci za pokonanie władcy i ujawnienie Icasaracht. Będzie leczył twoje rany w Hengorot i na Wyspie Wielkiego Gada.
Barbarzyńcy, z którymi będziesz mógł pomówić dopiero po ujawnieniu Icasaracht w ciele Wylfdena. Większość będzie ci wdzięczna i część popłynie z tobą na Wyspę Wielkiego Gada. Mają różne bronie.
Barbarzyńcy, z którymi będziesz mógł pomówić dopiero po ujawnieniu Icasaracht w ciele Wylfdena. Większość będzie ci wdzięczna i część popłynie z tobą na Wyspę Wielkiego Gada. Mają różne bronie.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz