Jątrzące Myśli

3 minuty czytania

Spis treści

Jątrzące Myśli

jątrzące myśli

Przy pierwszym spotkaniu chodząca zbroja stwierdzi, że jest glabrezu i to nie byle jakim! Oznajmia, że jest przywódcą sześć tysięcy dwudziestego pierwszego batalionu Grzyw. Obecnie występuje jako pancerz, bowiem pewien człowiek przywołał go tutaj i powiedział, żeby przybrał tę postać. Z czasem zapomniał prawdziwego imienia demona, przez co stracił nad nim władzę, więc ten rozrzucił jego flaki po ścianie.

Możesz powiedzieć mu, że od teraz ty mu rozkazujesz i pragniesz go na siebie założyć. Demon ochoczo zgodzi się na to i zniknie, a ty otrzymasz Jątrzącą Zbroję. Niestety postać, którą ją ubierze, zginie, a na jej miejscu pojawi się demon Chalimandren i zaatakuje cię.

Drugą opcją jest zagadać do demona po rozmowie raz jeszcze i podpytać, jak możesz zaciągnąć się do niego na służbę. Zadanie jest banalnie proste – musisz zgładzić niewinną osobę (a nie sześć, jak mówi glabrezu, ani dziewięć, jak zapisane zostanie w dzienniku). Cóż, mieszkańcy Samotnej Kniei może nie należą do bezgrzesznych, ale ich duszyczki są na tyle czyste, że wystarczy zabić kogokolwiek. Po powrocie do Jątrzących Myśli przysięgnij, że zadedykujesz te morderstwa legionom tanar'ri. Po całym wysiłku otrzymasz ulepszoną Jątrzącą Zbroję. Jeśli jednak zechcesz wezwać Chalimandrena, to postać nosząca pancerz zginie, a demon zaatakuje cię.

Istnieje jeszcze trzecia – najlepsza możliwość. Po rozmowie z Jątrzącymi Myślami rzuć Kontakt z inną sferą i zapytaj o prawdziwe imię glabrezu. Gdy zagadasz do niego raz jeszcze, podporządkuj go do swojej woli używając imienia "Chalimandren". Otrzymasz ulepszoną Jątrzącą Zbroję. Nie dość, że raz dziennie możesz rzucać Burzę Ognia, to demon nie zaatakuje cię po wezwaniu, tylko będzie twoim sojusznikiem.

Miejsce:
  • jaskinie pod Wyspą Grobów

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 800
Doświadczenie po zabiciu 0
Klasa Wojownik
Poziom 10
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 1
Przeciwko różdżkom 1
Przeciwko polimorfii 1
Przeciwko zionięciu 1
Przeciwko czarom 1
Odporności
Na ogień 100
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 100
Na magię 100
Na magiczny ogień 100
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 100
Na obrażenia kłute 100
Na obrażenia obuchowe 100
Na obrażenia od pocisków 100
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Chalimandren

chalimandren

Prawdziwa postać Jątrzących Myśli.

Miejsce:
  • pojawia się po aktywowaniu odpowiedniej opcji w Jątrzącej Zbroi

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 120
Doświadczenie po zabiciu 12000
Klasa Mag
Poziom 16
TraK0 5
Ilość ataków na rundę 5
Cechy
Siła 22
Inteligencja 18
Zręczność 9
Mądrość 18
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 4
Przeciwko różdżkom 6
Przeciwko polimorfii 5
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 7
Odporności
Na ogień 100
Na zimno 50
Na elektryczność 0
Na kwas 100
Na magię 50
Na magiczny ogień 50
Na magiczne zimno 50
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...