Spis treści
Jątrzące Myśli
Przy pierwszym spotkaniu chodząca zbroja stwierdzi, że jest glabrezu i to nie byle jakim! Oznajmia, że jest przywódcą sześć tysięcy dwudziestego pierwszego batalionu Grzyw. Obecnie występuje jako pancerz, bowiem pewien człowiek przywołał go tutaj i powiedział, żeby przybrał tę postać. Z czasem zapomniał prawdziwego imienia demona, przez co stracił nad nim władzę, więc ten rozrzucił jego flaki po ścianie.
Możesz powiedzieć mu, że od teraz ty mu rozkazujesz i pragniesz go na siebie założyć. Demon ochoczo zgodzi się na to i zniknie, a ty otrzymasz Jątrzącą Zbroję. Niestety postać, którą ją ubierze, zginie, a na jej miejscu pojawi się demon Chalimandren i zaatakuje cię.
Drugą opcją jest zagadać do demona po rozmowie raz jeszcze i podpytać, jak możesz zaciągnąć się do niego na służbę. Zadanie jest banalnie proste – musisz zgładzić niewinną osobę (a nie sześć, jak mówi glabrezu, ani dziewięć, jak zapisane zostanie w dzienniku). Cóż, mieszkańcy Samotnej Kniei może nie należą do bezgrzesznych, ale ich duszyczki są na tyle czyste, że wystarczy zabić kogokolwiek. Po powrocie do Jątrzących Myśli przysięgnij, że zadedykujesz te morderstwa legionom tanar'ri. Po całym wysiłku otrzymasz ulepszoną Jątrzącą Zbroję. Jeśli jednak zechcesz wezwać Chalimandrena, to postać nosząca pancerz zginie, a demon zaatakuje cię.
Istnieje jeszcze trzecia – najlepsza możliwość. Po rozmowie z Jątrzącymi Myślami rzuć Kontakt z inną sferą i zapytaj o prawdziwe imię glabrezu. Gdy zagadasz do niego raz jeszcze, podporządkuj go do swojej woli używając imienia "Chalimandren". Otrzymasz ulepszoną Jątrzącą Zbroję. Nie dość, że raz dziennie możesz rzucać Burzę Ognia, to demon nie zaatakuje cię po wezwaniu, tylko będzie twoim sojusznikiem.
Miejsce:
- jaskinie pod Wyspą Grobów
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 800 |
Doświadczenie po zabiciu | 0 |
Klasa | Wojownik |
Poziom | 10 |
TraK0 | 20 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 10 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 1 |
Przeciwko różdżkom | 1 |
Przeciwko polimorfii | 1 |
Przeciwko zionięciu | 1 |
Przeciwko czarom | 1 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 100 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 100 |
Na kwas | 100 |
Na magię | 100 |
Na magiczny ogień | 100 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 100 |
Na obrażenia kłute | 100 |
Na obrażenia obuchowe | 100 |
Na obrażenia od pocisków | 100 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
Przedmioty
- Brak
Chalimandren
Prawdziwa postać Jątrzących Myśli.
Miejsce:
- pojawia się po aktywowaniu odpowiedniej opcji w Jątrzącej Zbroi
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 120 |
Doświadczenie po zabiciu | 12000 |
Klasa | Mag |
Poziom | 16 |
TraK0 | 5 |
Ilość ataków na rundę | 5 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | -7 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 4 |
Przeciwko różdżkom | 6 |
Przeciwko polimorfii | 5 |
Przeciwko zionięciu | 4 |
Przeciwko czarom | 7 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 100 |
Na zimno | 50 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 100 |
Na magię | 50 |
Na magiczny ogień | 50 |
Na magiczne zimno | 50 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 1 |
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz