Poniżej oprócz nowego ekwipunku podane są również miejsca, w których można znaleźć co ciekawsze przedmioty z podstawowej wersji gry.
Bransolety łucznictwa: "Obrońca Doliny"
Podczas niebezpiecznych spotkań z rywalem król Wielkiej Doliny zażyczył sobie ochrony najlepszych łuczników, którzy mieli wesprzeć jego zwykłą gwardię. Wszyscy łucznicy, wyposażeni w zaczarowane łuki i bransolety, ukryli się w pewnej odległości od miejsca spotkania. Jak przewidywano, wrogie oddziały próbowały pojmać króla. Przeciwnicy nie spodziewali się jednak, że ukryci łucznicy wykażą się tak zdumiewającą celnością. Król zdołał umknąć niedraśnięty, bowiem żadnemu z wrogów nie udało się nawet do niego zbliżyć.
- Właściwości: TraK0: +2 (tylko bronie strzeleckie)
- Waga: 2
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag
- Miejsce: ma je Emmerich Jastrząb w Samotnej Kniei
Bransolety ochrony KP 6
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce:
- do kupienia u Quinna Srebrnego Palca w Świątyni Waukeen w Samotnej Kniei
- łup z Alfeusza w Samotnej Kniei
- ma je predefiniowana postać – Arris Cathimon
- ma je predefiniowana postać – Durna Ringsteel
Bransolety wybuchu
Bransolety wybuchu zostały wykonane przez potężnego mistrza inwokacji i mogą okazać się niebezpiecznymi narzędziami w rękach magów dość potężnych, żeby ich użyć. Po Faerunie krąży kilka par takich bransolet, ale liczba ta co roku spada z powodu niespotykanych nieszczęść. Imię twórcy tych brązowych opasek zaginęło w pomroce dziejów.
- Właściwości: umożliwia rzucanie Okrzyku i Wielkiego okrzyku raz na dzień. Za każdym razem, kiedy użyty jest Wielki okrzyk, istnieje 10% szans na to, że bransolety wybuchną wyrządzając 4-40 punktów obrażeń osobie, która ma je założone
- Waga: 2
- Minimalna siła: 14
- Może używać: Mag (jedno, dwu- i wieloklasowiec)
- Miejsce: do kupienia u Ediona Caradoka w wieży na Wyspie Grobów
Rękawice biegłości
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: ma je predefiniowana postać – Baiar
Rękawice Kaylessy
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce:
- ma je predefiniowana postać – Callie
- ma je predefiniowana postać – Gord Goldforge
- ma je predefiniowana postać – Ilauna
- ma je predefiniowana postać – Padraig
Rękawice mistrzostwa: "Dziedzictwo Mistrzów"
Te rękawice – marzenie wszystkich młodych wojowników – należały niegdyś do pewnej królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one część legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki wręcz. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nie najlepiej skończyła. Cóż, zapewniają one umiejętności, ale nie mogą obdarzyć swojego właściciela mądrością.
- Właściwości:
- Obrażenia: +2
- TraK0: +1
- Waga: 1
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: łup z Wojownika najemnika w Samotnej Kniei
Rękawice siły ogra: "Ręce Takkoka"
Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa – rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry.
- Właściwości: siła 18/00
- Waga: 2
- Nie może używać: Mag, Złodziej
- Miejsce:
- łup z Wojownika najemnika w Samotnej Kniei
- bok martwego smoka na drugim poziomie Wyspy Wielkiego Gada
- łup z Sahuagina Króla na czwartym poziomie Wyspy Wielkiego Gada
Szyte rękawice elfów
Rękawice te zostały wykonane z najwyższej jakości materiału i futer dostępnych w państwie. Zostały uszyte ręcznie przez zdolnych elfich krawców i cieszyły się dużym wzięciem wśród ludu zamieszkującego Dłoń Seldarine. Przybysze z innych stron także upodobali sobie te rękawice, jako że dostarczają one sporo ciepła i chronią przez srogim chłodem Północy.
- Właściwości: +5% do odporności na chłód
- Waga: 2
- Może używać: wszyscy
- Miejsce: ma je predefiniowana postać – Endricane
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz