W porównaniu do podstawowej wersji gry Paladyn doczekał się zwiększenia maksymalnego poziomu doświadczenia oraz nowych umiejętności. Oprócz wcześniejszego dostępu do zaklęć zmieniła się także ich tabela.
Maksymalny poziom
W teorii 8,000,000 punktów doświadczenia, w praktyce 6,600,000 / poziom 30.
Trak0 na poziom
Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21+ |
Trak0 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | 0 |
Rzuty obronne na poziom
Poziom | Paraliż/Trucizny/Śmierć | Berła/Różdżki/Laski | Petryfikacja/Polimorfia | Zionięcia | Czary |
---|---|---|---|---|---|
1-2 | 14 | 16 | 15 | 17 | 17 |
3-4 | 13 | 15 | 14 | 16 | 16 |
5-6 | 11 | 13 | 12 | 13 | 14 |
7-8 | 10 | 12 | 11 | 12 | 13 |
9-10 | 8 | 10 | 9 | 9 | 11 |
11-12 | 7 | 9 | 8 | 8 | 10 |
13-14 | 5 | 7 | 6 | 5 | 8 |
15-16 | 4 | 6 | 5 | 4 | 7 |
17+ | 3 | 5 | 4 | 4 | 6 |
Rzucanie czarów
Może rzucać czary kapłana począwszy od 6. poziomu. Nie musi uczyć się zaklęć ze zwojów – od samego początku ma je dostępne w swojej księdze. Liczba dostępnych slotów na poziom:
Poziom paladyna | 1. poziom zaklęć | 2. poziom zaklęć | 3. poziom zaklęć | 4. poziom zaklęć | 5. poziom zaklęć | 6. poziom zaklęć |
---|---|---|---|---|---|---|
6. | 1 | - | - | - | - | - |
7. | 1 | - | - | - | - | - |
8. | 1 | - | - | - | - | - |
9. | 1 | - | - | - | - | - |
10. | 1 | 1 | - | - | - | - |
11. | 1 | 1 | - | - | - | - |
12. | 1 | 1 | 1 | - | - | - |
13. | 1 | 1 | 1 | - | - | - |
14. | 2 | 1 | 1 | - | - | - |
15. | 2 | 1 | 1 | 1 | - | - |
16. | 2 | 2 | 1 | 1 | - | - |
17. | 2 | 2 | 2 | 1 | - | - |
18. | 3 | 2 | 2 | 1 | - | - |
19. | 3 | 3 | 3 | 2 | - | - |
20. | 3 | 3 | 3 | 3 | - | - |
21. | 4 | 3 | 3 | 3 | - | - |
22. | 4 | 3 | 3 | 3 | 1 | - |
23. | 4 | 4 | 3 | 3 | 1 | - |
24. | 4 | 4 | 4 | 3 | 1 | - |
25. | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | - |
26. | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | - |
27. | 5 | 4 | 4 | 4 | 2 | - |
28. | 5 | 5 | 4 | 4 | 2 | - |
29. | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 1 |
30. | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 1 |
Porażenie zła
Paladyn został wyposażony w umiejętność, która pozwala mu na przywoływanie raz dziennie słupa świętego światła. Może on wybrać ją z paska umiejętności specjalnych, dostępnego po kliknięciu przycisku z gwiazdką w prawym dolnym rogu ekranu. Słup ten wyrządza wrogom 1k6 +1k6 obrażeń na każde 3 poziomy Paladyna.
Boska odwaga
Na 3. poziomie Paladyn uzyskuje niewrażliwość na strach.
Odporność na choroby
Paladyn jest teraz zupełnie odporny na wszelkie choroby – zarówno te wywołane w sposób magiczny, jak i zwykłe.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz