Spis treści
Śnieżny wilk
Stworzenie z podstawowej wersji gry.
Miejsce:
- wejście do Posępnego Mrozu
Wilkołak większy
Możesz go spotkać nocą przy Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei po uwolnieniu Hjolldera z Wyspy Grobów. Tak naprawdę jest to Emmerich Jastrząb, niezdający sobie sprawy z klątwy. Aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Gdy zadasz mu wystarczająco wiele obrażeń, potwór zmieni się w zwykłego Wilka i ucieknie. Nie goń zwierzęcia, bowiem zgładzenie go do końca może uniemożliwić wykonanie zadania z likantropią myśliwego.
Miejsce:
- okolica Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei po uwolnieniu Hjolldera z Wyspy Grobów
Mechanicznie
Płeć | Samica |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 120 |
Doświadczenie po zabiciu | 2000 |
Klasa | Wojownik |
Poziom | 10 |
TraK0 | 5 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | -5 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 8 |
Przeciwko różdżkom | 10 |
Przeciwko polimorfii | 9 |
Przeciwko zionięciu | 9 |
Przeciwko czarom | 11 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 50 |
Na magiczny ogień | 50 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 10 |
Punkt złamania morale | 5 |
Czas regeneracji | 60 |
Biegłości:
- Duże miecze: 5
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 5k4, sieczne, zasięg 1, opóźnienie 9)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz