Spis treści
Śnieżny wilk

Stworzenie z podstawowej wersji gry.
Miejsce:
- wejście do Posępnego Mrozu
Wilkołak większy

Możesz go spotkać nocą przy Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei po uwolnieniu Hjolldera z Wyspy Grobów. Tak naprawdę jest to Emmerich Jastrząb, niezdający sobie sprawy z klątwy. Aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Gdy zadasz mu wystarczająco wiele obrażeń, potwór zmieni się w zwykłego Wilka i ucieknie. Nie goń zwierzęcia, bowiem zgładzenie go do końca może uniemożliwić wykonanie zadania z likantropią myśliwego.
Miejsce:
- okolica Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei po uwolnieniu Hjolldera z Wyspy Grobów
Mechanicznie
| Płeć | Samica |
| Charakter | Chaotyczny zły |
| Punkty życia | 120 |
| Doświadczenie po zabiciu | 2000 |
| Klasa | Wojownik |
| Poziom | 10 |
| TraK0 | 5 |
| Ilość ataków na rundę | 3 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | -5 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 8 |
| Przeciwko różdżkom | 10 |
| Przeciwko polimorfii | 9 |
| Przeciwko zionięciu | 9 |
| Przeciwko czarom | 11 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 100 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 50 |
| Na magiczny ogień | 50 |
| Na magiczne zimno | 100 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 10 |
| Punkt złamania morale | 5 |
| Czas regeneracji | 60 |
Biegłości:
- Duże miecze: 5
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 5k4, sieczne, zasięg 1, opóźnienie 9)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz