Spis treści
Skrag
Wodna odmiana trolla. W odróżnieniu od innych przedstawicieli gatunku nie trzeba ich dobijać.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 73 |
Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
Klasa | Wojownik |
Poziom | 10 |
TraK0 | 11 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 2 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 8 |
Przeciwko różdżkom | 10 |
Przeciwko polimorfii | 9 |
Przeciwko zionięciu | 9 |
Przeciwko czarom | 11 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 20 |
Przedmioty
- Losowo: Czaszka / Koral rogowy / Perła / Skóra śnieżnego wilka
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)
Śnieżny Troll
Zimowa odmiana trolla. Będąc na skraju śmierci pada na ziemię i staje się niewrażliwy na jakiekolwiek ataki poza ognistymi lub kwasowymi. Jeżeli nie otrzyma ran zadanych tym sposobem, po około minucie wraca do walki w pełni zregenerowany. Aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1".
Miejsce:
- wejście do Posępnego Mrozu
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Brak |
Punkty życia | 49 |
Doświadczenie po zabiciu | 1400 |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
TraK0 | 13 |
Ilość ataków na rundę | 2 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 4 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 10 |
Przeciwko różdżkom | 12 |
Przeciwko polimorfii | 11 |
Przeciwko zionięciu | 12 |
Przeciwko czarom | 13 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 0 |
Czas regeneracji | 0 |
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, obuchowe, zasięg 1)
Większy Lodowy Troll
Lodowa odmiana trolla. W odróżnieniu od innych przedstawicieli gatunku nie trzeba ich dobijać.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
- Wyspa Wielkiego Gada – pierwszy poziom
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 65 |
Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
Klasa | Wojownik |
Poziom | 10 |
TraK0 | 11 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 2 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 8 |
Przeciwko różdżkom | 10 |
Przeciwko polimorfii | 9 |
Przeciwko zionięciu | 9 |
Przeciwko czarom | 11 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 1 |
Czas regeneracji | 20 |
Przedmioty
- Losowo: Czaszka / Koral rogowy / Perła / Skóra śnieżnego wilka
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Wielki Śnieżny Troll
Większy zimowy troll. Będąc na skraju śmierci pada na ziemię i staje się niewrażliwy na jakiekolwiek ataki poza ognistymi lub kwasowymi. Jeżeli nie otrzyma ran zadanych tym sposobem, po około minucie wraca do walki w pełni zregenerowany.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
- Wyspa Wielkiego Gada – pierwszy poziom
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
Mechanicznie
Płeć | Żadna |
Charakter | Chaotyczny zły |
Punkty życia | 58 |
Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
Klasa | Wojownik |
Poziom | 10 |
TraK0 | 11 |
Ilość ataków na rundę | 3 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 2 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 8 |
Przeciwko różdżkom | 10 |
Przeciwko polimorfii | 9 |
Przeciwko zionięciu | 9 |
Przeciwko czarom | 11 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 100 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 100 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 20 |
Punkt złamania morale | 0 |
Czas regeneracji | 0 |
Przedmioty
- Losowo: Czaszka / Koral rogowy / Perła / Skóra śnieżnego wilka
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz