Spis treści
Skrag

Wodna odmiana trolla. W odróżnieniu od innych przedstawicieli gatunku nie trzeba ich dobijać.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
Mechanicznie
| Płeć | Żadna |
| Charakter | Chaotyczny zły |
| Punkty życia | 73 |
| Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
| Klasa | Wojownik |
| Poziom | 10 |
| TraK0 | 11 |
| Ilość ataków na rundę | 3 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | 2 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 8 |
| Przeciwko różdżkom | 10 |
| Przeciwko polimorfii | 9 |
| Przeciwko zionięciu | 9 |
| Przeciwko czarom | 11 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 100 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | 0 |
| Na magiczne zimno | 100 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 20 |
| Punkt złamania morale | 1 |
| Czas regeneracji | 20 |
Przedmioty
- Losowo: Czaszka / Koral rogowy / Perła / Skóra śnieżnego wilka
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)
Śnieżny Troll

Zimowa odmiana trolla. Będąc na skraju śmierci pada na ziemię i staje się niewrażliwy na jakiekolwiek ataki poza ognistymi lub kwasowymi. Jeżeli nie otrzyma ran zadanych tym sposobem, po około minucie wraca do walki w pełni zregenerowany. Aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1".
Miejsce:
- wejście do Posępnego Mrozu
Mechanicznie
| Płeć | Żadna |
| Charakter | Brak |
| Punkty życia | 49 |
| Doświadczenie po zabiciu | 1400 |
| Klasa | Brak |
| Poziom | 0 |
| TraK0 | 13 |
| Ilość ataków na rundę | 2 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | 4 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 10 |
| Przeciwko różdżkom | 12 |
| Przeciwko polimorfii | 11 |
| Przeciwko zionięciu | 12 |
| Przeciwko czarom | 13 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 0 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | 0 |
| Na magiczne zimno | 0 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 20 |
| Punkt złamania morale | 0 |
| Czas regeneracji | 0 |
Przedmioty
- Brak
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, obuchowe, zasięg 1)
Większy Lodowy Troll

Lodowa odmiana trolla. W odróżnieniu od innych przedstawicieli gatunku nie trzeba ich dobijać.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
- Wyspa Wielkiego Gada – pierwszy poziom
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
Mechanicznie
| Płeć | Żadna |
| Charakter | Chaotyczny zły |
| Punkty życia | 65 |
| Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
| Klasa | Wojownik |
| Poziom | 10 |
| TraK0 | 11 |
| Ilość ataków na rundę | 3 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | 2 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 8 |
| Przeciwko różdżkom | 10 |
| Przeciwko polimorfii | 9 |
| Przeciwko zionięciu | 9 |
| Przeciwko czarom | 11 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 100 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | 0 |
| Na magiczne zimno | 100 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 20 |
| Punkt złamania morale | 1 |
| Czas regeneracji | 20 |
Przedmioty
- Losowo: Czaszka / Koral rogowy / Perła / Skóra śnieżnego wilka
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Wielki Śnieżny Troll

Większy zimowy troll. Będąc na skraju śmierci pada na ziemię i staje się niewrażliwy na jakiekolwiek ataki poza ognistymi lub kwasowymi. Jeżeli nie otrzyma ran zadanych tym sposobem, po około minucie wraca do walki w pełni zregenerowany.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
- Wyspa Wielkiego Gada – pierwszy poziom
- Wyspa Wielkiego Gada – drugi poziom
Mechanicznie
| Płeć | Żadna |
| Charakter | Chaotyczny zły |
| Punkty życia | 58 |
| Doświadczenie po zabiciu | 3000 |
| Klasa | Wojownik |
| Poziom | 10 |
| TraK0 | 11 |
| Ilość ataków na rundę | 3 |
| Klasa pancerza | |
|---|---|
| Bazowa | 2 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 8 |
| Przeciwko różdżkom | 10 |
| Przeciwko polimorfii | 9 |
| Przeciwko zionięciu | 9 |
| Przeciwko czarom | 11 |
| Odporności | |
|---|---|
| Na ogień | 0 |
| Na zimno | 100 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | 0 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | 0 |
| Na magiczne zimno | 100 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 0 |
| Na obrażenia obuchowe | 0 |
| Na obrażenia od pocisków | 0 |
| Morale | 20 |
| Punkt złamania morale | 0 |
| Czas regeneracji | 0 |
Przedmioty
- Losowo: Czaszka / Koral rogowy / Perła / Skóra śnieżnego wilka
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k10, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz