Icasaracht

4 minuty czytania

Spis treści

Wylfden

wylfden

Syn Faynegara Nieustraszonego, niegdysiejszy król Klanu Niedźwiedzia, obecnie król Klanu Wielkiego Gada. Poległ w bitwie około rok temu, jednak jego ciało powróciło z komnat umarłych, by jeszcze raz poprowadzić plemiona. Po zmartwychwstaniu szaman przepytał Wylfdena i uznał, że jego ciało zamieszkuje duch Jerroda. Rozpaliło to wśród plemion ogień zemsty za zabrane ziemie i stanowiło pierwszy krok do zjednoczenia.

Gdy Angaar zaprowadzi cię przed jego oblicze, zapytaj o ducha Jerroda, a otrzymasz 84000 punktów doświadczenia. Władca twierdzi, że gdy duch Wylfdena przygotowywał się do opuszczenia ciała, porozmawiał z nim duch Jerroda i poprosił o połączenie się. Mężczyzna twierdzi, że jest teraz oboma tymi wojownikami naraz.

Możesz próbować przekonać króla o dobrych intencjach ludzi z Dziesięciu Miast, za co dostaniesz 84000 punktów doświadczenia, jednak wysiłki spełzną na niczym. Wylfden uparcie będzie twierdził, że Dziesięć Miast chce mu zabrać wszystkie ziemie i nie ma sensu żadna rozmowa. Nawet jeżeli po tym wszystkim postanowisz go zaatakować, stwierdzi, iż wyzwanie może mu rzucić tylko ktoś z jego krwi. Władca opowie ci jeszcze o ostatnim skrytobójcy wysłanym, by go zgładzić. Mówiąc, że nic nie wiesz o żadnym zabójcy, otrzymasz kolejne 84000 punktów doświadczenia.

W końcu do rozmowy wtrąci się Hjollder i powie, że to on sprowadził twoją drużynę. Nie mogąc jednak poprzeć jakkolwiek swoich słów, Wylfden skaże go na banicję na Wyspie Grobów, a ciebie odeśle. Przy bramie okaże się jednak, iż wydał potajemny rozkaz zabicia cię. Mając minimum 14 charyzmy przekonasz Angaara, aby puścił cię wolno, w przeciwnym wypadku cały obóz stanie się ci wrogi.

wylfden

Kolejny raz staniesz przed obliczem króla po powrocie z Posępnego Mrozu, gdy zdobędziesz Zwierciadło z czarnego lodu lub Amulet zwierciadła z czarnego lodu. Gdy władca przejrzy się w nim, okaże się, że tak naprawdę jest smoczycą Icasaracht, a ty dostaniesz 84000 punktów doświadczenia.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 350
Doświadczenie po zabiciu 30000
Klasa Wojownik
Poziom 30
TraK0 1
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 24
Inteligencja 19
Zręczność 16
Mądrość 14
Kondycja 20
Charyzma 16
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 1
Przeciwko różdżkom 1
Przeciwko polimorfii 1
Przeciwko zionięciu 1
Przeciwko czarom 1
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 1

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (2k8 obrażeń, sieczne, zasięg 1)

Icasaracht

icasaracht

Ostatnia z władczyń białych smoków, które rządziły w Grzbiecie Świata. W dawnych czasach Aihonen, jeden z przodków rybaka Jhonena z Easthaven, zdołał zabić ją swoim mieczem. Przeleżał on na dnie jeziora Lac Dinneshere przez prawie sto lat, tkwiąc złamany w piersi smoczycy, czekając na moment, aż powróci do potomka swojego właściciela.

Poznajesz ją, gdy jej dusza opuści ciało Wylfdena. Jeżeli Wieszczka jeszcze żyje, pojawi się w tym momencie i zadrwi z niej. Icasaracht ze złości zabije kobietę, po czym uleci na Wyspę Wielkiego Gada. Okazuje się, że w przeszłości gad zabezpieczył się – w razie śmierci jego dusza miała powrócić i wstąpić w ciało jednego z dwóch młodych smoków pozbawionych duszy oraz zahibernowanych w jajach. Ojciec smocząt nie chciał przystać na ten plan, w związku z czym Icasarcht musiała go zabić i to jego szkielet mijasz na trzecim poziomie Wyspy Wielkiego Gada.

Smoczyca nienawidzi Dziesięciu Miast, bowiem zginęła z ręki Aihonena, gdy broniła swojej ojczyzny przed ludzkością oraz ich ekspansją terytorialną. Odrodzenie zajęło jej tyle czasu, bowiem Złamany miecz Aihonena tkwił w jej rozbitym sercu i uniemożliwiał migrację duszy. Po całej rozmowie Icasaracht zaatakuje cię.

Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Dysponuje Uderzeniem z boku (nota bene dziwnie przetłumaczonym uderzeniem skrzydłami) wywołującym swoistą trąbę powietrzną, krążącą dookoła i zadającą ci obrażenia, oraz zionięciem, czyniącym ci wiele szkód.

Jeszcze przed zejściem na czwarty poziom Wyspy Wielkiego Gada rzuć na siebie wszelkie możliwe buffy. Proponuję: Przyspieszenie ruchów, Słuszny gniew wiernych, Modlitwę, Recytację, Ochronę przed złem, promień 3 metry, Odporność na ogień/zimno (na wszystkich członków drużyny), Emocje: nadzieja i Emocje: odwaga. Dobrze jest dysponować też takimi czarami jak Pajęczyna, Wielkie osłabienie, Spowolnienie ruchów i kilka Ognistych kul. Po rzuceniu zaklęć warto zapisać grę, żeby nie musieć tego robić ponownie po każdej przegranej bitwie. Biorąc pod uwagę, że sporo czasu zabiera czekanie na pojawienie się smoczycy, kolejne podejścia są niezwykle frustrujące.

Icasaracht towarzyszą Sahuagin Król, Sahuagin Królewska Wielka Kapłanka, czterech Sahuaginów Strażników królewskich i dwie Sahuaginy Podkapłanki. Królewska Wielka Kapłanka jest upierdliwa, bo ma kilka zaklęć leczniczych, ale to Podkapłanki stanowią największe zagrożenie, gdyż dysponują Rozproszeniem magii. Gdy ściągną z twojej drużyny wszystkie buffy, możesz uważać się za martwego.

Moim zdaniem najlepszą taktyką jest rzucenie jak największej ilości zapamiętanych zaklęć obszarowych, po czym spamowanie ekipy wrogów Ognistymi kulami – powinni padać jak muchy. Jeżeli będziesz miał problem z tą taktyką, proponuję wtedy zająć się najpierw Sahuaginami Podkapłankami, a następnie Icasaracht, ignorując innych przeciwników.

icasaracht

Gdy smoczyca padnie, uaktywni się Klejnot duszy Icasaracht. Nie jest to wytrzymały przeciwnik, jednak zwlekając zbyt długo, szybciutko wykończy twoją drużynę zaklęciami typu Palec śmierci czy Dezintegracja. Warto więc jak najszybciej atakować przedmiot i przerywać mu rzucanie czarów. Gdy wszystkich zabijesz, otrzymasz 500000 punktów doświadczenia.

Mechanicznie

Płeć Samica
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 400
Doświadczenie po zabiciu 50000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 4
Ilość ataków na rundę 3
Cechy
Siła 24
Inteligencja 24
Zręczność 16
Mądrość 24
Kondycja 21
Charyzma 18
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa -6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 4
Przeciwko różdżkom 6
Przeciwko polimorfii 5
Przeciwko zionięciu 4
Przeciwko czarom 7
Odporności
Na ogień 25
Na zimno 100
Na elektryczność 25
Na kwas 25
Na magię 25
Na magiczny ogień 25
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 50
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 2k8, sieczne, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...