Hjollder

3 minuty czytania

hjollder

Syn Hrethrika, członek starszyzny i szaman Klanu Niedźwiedzia. To pierwsza osoba, jaką spotkasz w Samotnej Kniei lub w dotychczas zamkniętym domu w Kuldahar po rozpoczęciu "Serca Zimy". W tym drugim przypadku nie zabierze cię w podróż, jeżeli każdy z członków twojej drużyny nie ma przynajmniej 9. poziomu doświadczenia. Utrzymuje, że Tempos naprowadził go na ciebie i prosi o pomoc w rozwikłaniu zagadki dziwnego zmartwychwstania Wylfdena. Po wyjaśnieniu, czego wymaga, wróci do Hengorot, obozu barbarzyńców.

Gdy dotrzesz do Komnaty na Polanie, będziesz musiał porozmawiać z królem barbarzyńców. Koniec końców Wylfden uzna cię za szpiega nasłanego przez Dziesięć Miast, który ma się dowiedzieć o ich silnych i słabych stronach. W tym momencie wkroczy Hjollder i poświadczy o twoich dobrych zamiarach. Wytłumaczy też, że to Tempos zesłał na niego wizje, które doprowadziły twoją drużynę przed oblicze władcy. Król mocno się zdenerwuje, kiedy usłyszy, że wizje są niejasne. Stwierdzi, że hańbą jest noszenie przez Hjolldera szat szamana, jeśli głos Temposa nie brzmi czytelnie w głębi jego jestestwa. W rezultacie Wylfden postanawia wygnać kapłana na Wyspę Grobów, aby tam skonał.

Kolejny raz spotykasz go właśnie tam, gdy uda ci się przejść przez jaskinie pod wyspą. Szaman początkowo uzna cię za ducha, jednak szybko wrócą mu zmysły. Za odnalezienie Hjolldera otrzymasz 280000 punktów doświadczenia. Zaskakująco, mężczyzna nie ma zamiaru porzucić banicji, skoro sam król tak zdecydował o jego losie. Jeśli rozmawiałeś z Mebdingą w jaskiniach, uda ci się przekonać kapłana, że Wylfden nie jest tym, za kogo się podaje. Co więcej, obok ducha znajduje się sarkofag, a w nim Insygnia plemienne Wylfdena. Pokaż je Hjollderowi, a otrzymasz 420000 punktów doświadczenia, natomiast on ci uwierzy i poleci udać się na poszukiwania Wieszczki w Posępnym Mrozie. Sam zaczai się przy obozie barbarzyńców i będzie czekał na ujawnienie prawdziwej postaci władcy. Jeżeli zaczęliście grę w Kuldahar, szaman może was tam chwilowo przenieść.

Po rozmowie z Wieszczką w Posępnym Mrozie i otrzymaniu od niej Zwierciadła z czarnego lodu (bez różnicy, czy zmienionego w Amulet zwierciadła z czarnego lodu) udaj się do obozu barbarzyńców. Tam Hjollder da ci Insygnia plemienne Wylfdena i poleci pogadać z Angaarem. Dzięki temu barbarzyńca zaprowadzi cię na audiencję przed radą. Gdy ujawnisz prawdziwe oblicze władcy, kapłan szczerze ci pogratuluje. Teraz każe ci udać się na wyspę na Morzu Ruchomego Lodu wraz z Wojownikami z Klanu Wielkiego Wieloryba, aby pokonać Icasaracht, życząc powodzenia.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Brak
Punkty życia 90
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Kapłan
Poziom 10
TraK0 7
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 12
Inteligencja 14
Zręczność 12
Mądrość 14
Kondycja 14
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 9
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 6
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 50
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 50
Na magiczny ogień 50
Na magiczne zimno 50
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Zaklęcia

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...