Syn Hrethrika, członek starszyzny i szaman Klanu Niedźwiedzia. To pierwsza osoba, jaką spotkasz w Samotnej Kniei lub w dotychczas zamkniętym domu w Kuldahar po rozpoczęciu "Serca Zimy". W tym drugim przypadku nie zabierze cię w podróż, jeżeli każdy z członków twojej drużyny nie ma przynajmniej 9. poziomu doświadczenia. Utrzymuje, że Tempos naprowadził go na ciebie i prosi o pomoc w rozwikłaniu zagadki dziwnego zmartwychwstania Wylfdena. Po wyjaśnieniu, czego wymaga, wróci do Hengorot, obozu barbarzyńców.
Gdy dotrzesz do Komnaty na Polanie, będziesz musiał porozmawiać z królem barbarzyńców. Koniec końców Wylfden uzna cię za szpiega nasłanego przez Dziesięć Miast, który ma się dowiedzieć o ich silnych i słabych stronach. W tym momencie wkroczy Hjollder i poświadczy o twoich dobrych zamiarach. Wytłumaczy też, że to Tempos zesłał na niego wizje, które doprowadziły twoją drużynę przed oblicze władcy. Król mocno się zdenerwuje, kiedy usłyszy, że wizje są niejasne. Stwierdzi, że hańbą jest noszenie przez Hjolldera szat szamana, jeśli głos Temposa nie brzmi czytelnie w głębi jego jestestwa. W rezultacie Wylfden postanawia wygnać kapłana na Wyspę Grobów, aby tam skonał.
Kolejny raz spotykasz go właśnie tam, gdy uda ci się przejść przez jaskinie pod wyspą. Szaman początkowo uzna cię za ducha, jednak szybko wrócą mu zmysły. Za odnalezienie Hjolldera otrzymasz 280000 punktów doświadczenia. Zaskakująco, mężczyzna nie ma zamiaru porzucić banicji, skoro sam król tak zdecydował o jego losie. Jeśli rozmawiałeś z Mebdingą w jaskiniach, uda ci się przekonać kapłana, że Wylfden nie jest tym, za kogo się podaje. Co więcej, obok ducha znajduje się sarkofag, a w nim Insygnia plemienne Wylfdena. Pokaż je Hjollderowi, a otrzymasz 420000 punktów doświadczenia, natomiast on ci uwierzy i poleci udać się na poszukiwania Wieszczki w Posępnym Mrozie. Sam zaczai się przy obozie barbarzyńców i będzie czekał na ujawnienie prawdziwej postaci władcy. Jeżeli zaczęliście grę w Kuldahar, szaman może was tam chwilowo przenieść.
Po rozmowie z Wieszczką w Posępnym Mrozie i otrzymaniu od niej Zwierciadła z czarnego lodu (bez różnicy, czy zmienionego w Amulet zwierciadła z czarnego lodu) udaj się do obozu barbarzyńców. Tam Hjollder da ci Insygnia plemienne Wylfdena i poleci pogadać z Angaarem. Dzięki temu barbarzyńca zaprowadzi cię na audiencję przed radą. Gdy ujawnisz prawdziwe oblicze władcy, kapłan szczerze ci pogratuluje. Teraz każe ci udać się na wyspę na Morzu Ruchomego Lodu wraz z Wojownikami z Klanu Wielkiego Wieloryba, aby pokonać Icasaracht, życząc powodzenia.
Mechanicznie
Płeć | Mężczyzna |
Charakter | Brak |
Punkty życia | 90 |
Doświadczenie po zabiciu | 1400 |
Klasa | Kapłan |
Poziom | 10 |
TraK0 | 7 |
Ilość ataków na rundę | 2 |
Klasa pancerza | |
---|---|
Bazowa | 9 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 6 |
Przeciwko różdżkom | 10 |
Przeciwko polimorfii | 9 |
Przeciwko zionięciu | 12 |
Przeciwko czarom | 11 |
Odporności | |
---|---|
Na ogień | 0 |
Na zimno | 50 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 50 |
Na magiczny ogień | 50 |
Na magiczne zimno | 50 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
Morale | 10 |
Punkt złamania morale | 5 |
Czas regeneracji | 60 |
Biegłości
- Młoty: 4
Przedmioty
Zaklęcia
- Bariera ostrzy (1 w księdze)
- Gniew duchowy (1 w księdze)
- Leczenie lekkich ran (3 w księdze)
- Leczenie poważnych ran (1 w księdze)
- Leczenie średnich ran (1 w księdze)
- Ładunek statyczny (1 w księdze)
- Łaknienie krwi (1 w księdze)
- Płonąca kula Sola (2 w księdze)
- Raniące kamienie (1 w księdze)
- Słoneczna włócznia (2 w księdze)
- Słup ognia (1 w księdze)
- Zabijanie żyjących (1 w księdze)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz