Poniżej oprócz nowego ekwipunku podane są również miejsca, w których można znaleźć co ciekawsze przedmioty z podstawowej wersji gry.
Naładowany topór bojowy +2
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: ma go Doogal w domu braci "D" w Samotnej Kniei
Nieskazitelny topór bojowy
Najbardziej powszechnie używany rodzaj topora bojowego składa się ze styliska o długości metra do półtora z osadzonym szerokim, półokrągłym ostrzem, często zaopatrzonym również w szpice, skierowane do tyłu i ku górze.
- Obrażenia: 1k8
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: sieczne
- Waga: 7
- Opóźnienie: 7
- Rodzaj biegłości: topory
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
- Minimalna siła: 10
- Zasięg: 1
- Miejsce: do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
Nieskazitelny topór oburęczny
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
Oburęczny topór większego przenikania +2
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
Ostrze Świętującego
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: ma je predefiniowana postać – Mordana
Szał młodości
Topór ten został wykonany dla młodego potężnego barbarzyńcy o imieniu Hegelfden. Kiedy przyszedł na świat w Klanie Łosia, szamani prorokowali, że zostanie wielkim wojownikiem. Hegelfden dorastał w przekonaniu, że jest kimś specjalnym, ważnym i w pewien sposób lepszym niż ci, którzy go otaczają. Zanim skończył siedemnaście lat, był już wojownikiem znamienitym i wielce utalentowanym. Ogromnej postury, szybki i przebiegły – Hegelfden nie mógł znaleźć sobie równych wśród swoich. Podczas podróży przez góry Grzbietu Świata Hegelfden pojmał dwóch krasnoludów, których napotkał w jakiejś jaskini. Zagroził, że nie puści ich wolno, dopóki nie stworzą dlań wspaniałego topora. Krasnoludy niechętnie zgodziły się wypełnić jego wolę. W rezultacie powstał olbrzymi topór bitewny, ostry jak brzytwa, z grubym trzonem. Kiedy krasnoludy poprosiły Hegelfdena, aby puścił je wolno, barbarzyńca odmówił, chciał bowiem, aby mu usługiwały. Wówczas rzuciły nań klątwę. Powiedziały, że owoc nadużycia będzie zarazem jego zgubą. Hegelfden roześmiał się im w twarz i nie zmienił swojej decyzji. Nazajutrz, w bitwie z wrogim szczepem, Hegelfden wpadł w szał bitewny i począł łaknąć krwi, zabijając wszystkich, którzy weszli mu w drogę. Jego współplemieńcy, przekonani, że Hegelfden postradał zmysły, zamordowali go. Topór pozostał na polu bitwy, kiedy inni wojownicy zanieśli ciało do obozowiska. Gdy wrócili, krasnoludów nigdzie nie było.
- Obrażenia: 1k8 +5
- TraK0: +5
- Typ obrażeń: sieczne
- Specjalne: 5% szansa na to, że posiadacz wpadnie w szał bitewny na 10 rund
- Waga: 6
- Opóźnienie: 3
- Rodzaj biegłości: topory
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
- Minimalna siła: 10
- Zasięg: 1
- Miejsce: sarkofag w jaskiniach pod Wyspą Grobów
Toporek +2
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce: do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
Topór bojowy +1
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce:
- garnek w jaskiniach pod Wyspą Grobów
- do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
- losowy łup z Wojownika Klanu Niedźwiedzia w Wejściu do Wyspy Wielkiego Gada
Topór bojowy +2: "Obrońca"
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce:
- ma go Roald Tunnelfist w Gwiżdżącej Szubienicy w Samotnej Kniei
- do kupienia u Tiernona na pierwszym poziomie Posępnego Mrozu
Topór bojowy +3: "Zmęczenie"
Przedmiot z podstawowej wersji gry.
- Miejsce:
- garnek w jaskiniach pod Wyspą Grobów
- łup z Wojownika najemnika w Samotnej Kniei
Trujący topór bojowy +2
Broń jest wspaniale wykonana i pokryta runami. Widać, że w jej wykonanie włożono wiele wysiłku i czasu. Po uważnym przyjrzeniu się można dostrzec, że runy emanują delikatną niebieską poświatą.
- Obrażenia: 1k8 +2
- TraK0: +2
- Typ obrażeń: sieczne
- Specjalne: 25% szansa na zatrucie celu
- Waga: 7
- Opóźnienie: 7
- Rodzaj biegłości: topory
- Typ broni: 1-ręczna
- Nie może używać: postaci dobre, Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
- Minimalna siła: 10
- Zasięg: 1
- Miejsce: losowy łup ze zwłok Kalabaka w jaskini Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz