Spis treści
Niedźwiedź polarny
Zwykły niedźwiedź polarny.
Miejsce:
- wejście do Posępnego Mrozu
Mechanicznie
Klasa pancerza |
Bazowa |
6 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
10 |
Przeciwko różdżkom |
12 |
Przeciwko polimorfii |
11 |
Przeciwko zionięciu |
12 |
Przeciwko czarom |
13 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
50 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
50 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
20 |
Punkt złamania morale |
1 |
Czas regeneracji |
1 |
Biegłości
Przedmioty
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, sieczne, zasięg 1)
Pazur Góry Lodowej
Odmiana niedźwiedzia polarnego.
Miejsce:
- wejście do Wyspy Wielkiego Gada
Mechanicznie
Klasa pancerza |
Bazowa |
0 |
Przeciwko broniom obuchowym |
0 |
Przeciwko broniom kłującym |
0 |
Przeciwko pociskom |
0 |
Przeciwko broniom siecznym |
0 |
Rzuty obronne |
Przeciwko śmierci |
7 |
Przeciwko różdżkom |
9 |
Przeciwko polimorfii |
8 |
Przeciwko zionięciu |
8 |
Przeciwko czarom |
10 |
Odporności |
Na ogień |
0 |
Na zimno |
100 |
Na elektryczność |
0 |
Na kwas |
0 |
Na magię |
0 |
Na magiczny ogień |
0 |
Na magiczne zimno |
100 |
Na obrażenia sieczne |
0 |
Na obrażenia kłute |
0 |
Na obrażenia obuchowe |
0 |
Na obrażenia od pocisków |
0 |
Morale |
20 |
Punkt złamania morale |
1 |
Czas regeneracji |
10 |
Przedmioty
Broń
- Broń do walki wręcz (obrażenia 1k20, sieczne, zasięg 1)
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz