Orkowie

9 minut czytania

Spis treści

Cienisty ork

cienisty ork

Zjawa Orka. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy i trzeci poziom Odciętej Dłoni
  • pierwszy poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 30
Doświadczenie po zabiciu 800
Klasa Wojownik
Poziom 5
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)

Cienisty ork, herszt

cienisty ork,herszt

Zjawa orkowego przywódcy. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 1200
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

Przedmioty

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)

Cienisty ork, łucznik

cienisty ork,łucznik

Zjawa Orka wyposażona w łuk. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 21
Doświadczenie po zabiciu 750
Klasa Wojownik
Poziom 4
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, kłute, zasięg 2)
  • Długi łuk (obrażenia 0k6 +2, kłute, Trak0 +3, opóźnienie 7, zasięg 100)
  • Strzały – 99 egzemplarzy (obrażenia 1k6, zasięg 100)

Cienisty ork, snajper

cienisty ork,snajper

Ulepszona zjawa Orka wyposażona w łuk. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • drugi poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Brak
Punkty życia 29
Doświadczenie po zabiciu 850
Klasa Wojownik
Poziom 5
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, kłute, zasięg 2)
  • Długi łuk (obrażenia 0k6 +2, kłute, Trak0 +3, opóźnienie 7, zasięg 100)
  • Strzały – 99 egzemplarzy (obrażenia 1k6, zasięg 100)

Cienisty ork, szaman

cienisty ork,szaman

Zjawa Orka biegła w sztuce władania magią. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.

Miejsce:
  • pierwszy, drugi i trzeci poziom Odciętej Dłoni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 35
Doświadczenie po zabiciu 1100
Klasa Kapłan
Poziom 5
TraK0 16
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 7
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +2, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 4, zasięg 2)

Zaklęcia

Ork gwardzista łucznik

ork gwardzista,łucznik

Orkowa elita do walki dystansowej.

Miejsce:
  • jaskinia Orków w Okolicach Easthaven na poziomie trudnym i szalonym
  • Wyższa Głębia Dorna
  • Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 14
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 16
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 4
Czas regeneracji 35

Biegłości

Przedmioty

Ork gwardzista topornik

ork gwardzista,topornik

Orkowa elita do walki wręcz.

Miejsce:
  • jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
  • Wyższa Głębia Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 14
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 16
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 14
Punkt złamania morale 4
Czas regeneracji 35

Przedmioty

Ork łucznik

ork łucznik

Zwykły Ork wyposażony w łuk.

Miejsce:
  • jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
  • stary młyn na Przełęczy Kuldahar

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 10
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 12
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 35

Przedmioty

Ork szaman

ork szaman

Ork biegły w sztuce władania magią.

Miejsce:
  • jaskinia Orków w Okolicach Easthaven

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 11
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 14
Przeciwko polimorfii 13
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 15
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 14
Punkt złamania morale 4
Czas regeneracji 35

Przedmioty

Zaklęcia

Ork topornik

ork topornik

Zwykły Ork wyposażony w topór bojowy.

Miejsce:
  • jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
  • stary młyn na Przełęczy Kuldahar

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 10
Doświadczenie po zabiciu 15
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 19
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 6
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 14
Przeciwko różdżkom 16
Przeciwko polimorfii 15
Przeciwko zionięciu 17
Przeciwko czarom 17
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 12
Punkt złamania morale 4
Czas regeneracji 35

Przedmioty

Uligar

uligar

Wódz Krwawiącego Oka, który obrał stary młyn na Przełęczy Kuldahar za swoją siedzibę. Gdy go spotkasz, wymaga zapłaty daniny. Możesz mu odmówić bądź obrazić go, co skutkuje walką. Możesz zapłacić 50 Sztuk złota, a pozwoli ci przejść. Jeżeli masz minimum 14 charyzmy, inteligencji i siły, możesz powiedzieć, że otworzysz mu bebechy, wyjmiesz jelita i powiesisz go na nich nad taflą lodu, żeby mógł zobaczyć swoje odbicie przed śmiercią – ork spokojnie pozwoli ci wtedy korzystać z młyna do woli. Najlepiej jednak po prostu zabić Uligara, bo można uzyskać jeden z pięciu losowych magicznych przedmiotów.

Miejsce:
  • stary młyn na Przełęczy Kuldahar

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 11
Doświadczenie po zabiciu 35
Klasa Wojownik
Poziom 2
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 17
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 21

Przedmioty

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...