Spis treści
Cienisty ork
Zjawa Orka. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy i trzeci poziom Odciętej Dłoni
pierwszy poziom Wieży Shevarasha w Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Samiec
Charakter
Brak
Punkty życia
30
Doświadczenie po zabiciu
800
Klasa
Wojownik
Poziom
5
TraK0
15
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)
Cienisty ork, herszt
Zjawa orkowego przywódcy. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
trzeci poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Samiec
Charakter
Brak
Punkty życia
40
Doświadczenie po zabiciu
1200
Klasa
Wojownik
Poziom
7
TraK0
11
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
2
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k8, sieczne, zasięg 1)
Cienisty ork, łucznik
Zjawa Orka wyposażona w łuk. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Samiec
Charakter
Brak
Punkty życia
21
Doświadczenie po zabiciu
750
Klasa
Wojownik
Poziom
4
TraK0
16
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, kłute, zasięg 2)
Długi łuk (obrażenia 0k6 +2, kłute, Trak0 +3, opóźnienie 7, zasięg 100)
Strzały – 99 egzemplarzy (obrażenia 1k6, zasięg 100)
Cienisty ork, snajper
Ulepszona zjawa Orka wyposażona w łuk. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
drugi poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Samiec
Charakter
Brak
Punkty życia
29
Doświadczenie po zabiciu
850
Klasa
Wojownik
Poziom
5
TraK0
13
Ilość ataków na rundę
2
Klasa pancerza
Bazowa
5
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
11
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
13
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, kłute, zasięg 2)
Długi łuk (obrażenia 0k6 +2, kłute, Trak0 +3, opóźnienie 7, zasięg 100)
Strzały – 99 egzemplarzy (obrażenia 1k6, zasięg 100)
Cienisty ork, szaman
Zjawa Orka biegła w sztuce władania magią. Jest niewrażliwa na petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie.
Miejsce:
pierwszy, drugi i trzeci poziom Odciętej Dłoni
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
35
Doświadczenie po zabiciu
1100
Klasa
Kapłan
Poziom
5
TraK0
16
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
7
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
9
Przeciwko różdżkom
13
Przeciwko polimorfii
12
Przeciwko zionięciu
15
Przeciwko czarom
14
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
100
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
100
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
20
Punkt złamania morale
0
Czas regeneracji
0
Biegłości
Przedmioty
Broń
Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6 +2, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 4, zasięg 2)
Zaklęcia
Ork gwardzista łucznik
Orkowa elita do walki dystansowej.
Miejsce:
jaskinia Orków w Okolicach Easthaven na poziomie trudnym i szalonym
Wyższa Głębia Dorna
Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
17
Punkt złamania morale
4
Czas regeneracji
35
Biegłości
Przedmioty
Ork gwardzista topornik
Orkowa elita do walki wręcz.
Miejsce:
jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
Wyższa Głębia Dorna
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
14
Doświadczenie po zabiciu
35
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
14
Punkt złamania morale
4
Czas regeneracji
35
Przedmioty
Ork łucznik
Zwykły Ork wyposażony w łuk.
Miejsce:
jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
stary młyn na Przełęczy Kuldahar
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
10
Doświadczenie po zabiciu
35
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
12
Punkt złamania morale
3
Czas regeneracji
35
Przedmioty
Ork szaman
Ork biegły w sztuce władania magią.
Miejsce:
jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
10
Przeciwko różdżkom
14
Przeciwko polimorfii
13
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
15
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
14
Punkt złamania morale
4
Czas regeneracji
35
Przedmioty
Zaklęcia
Ork topornik
Zwykły Ork wyposażony w topór bojowy.
Miejsce:
jaskinia Orków w Okolicach Easthaven
stary młyn na Przełęczy Kuldahar
Mechanicznie
Płeć
Żadna
Charakter
Brak
Punkty życia
10
Doświadczenie po zabiciu
15
Klasa
Brak
Poziom
0
TraK0
19
Ilość ataków na rundę
1
Klasa pancerza
Bazowa
6
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
14
Przeciwko różdżkom
16
Przeciwko polimorfii
15
Przeciwko zionięciu
17
Przeciwko czarom
17
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
12
Punkt złamania morale
4
Czas regeneracji
35
Przedmioty
Uligar
Wódz Krwawiącego Oka, który obrał stary młyn na Przełęczy Kuldahar za swoją siedzibę. Gdy go spotkasz, wymaga zapłaty daniny. Możesz mu odmówić bądź obrazić go, co skutkuje walką. Możesz zapłacić 50 Sztuk złota, a pozwoli ci przejść. Jeżeli masz minimum 14 charyzmy, inteligencji i siły, możesz powiedzieć, że otworzysz mu bebechy, wyjmiesz jelita i powiesisz go na nich nad taflą lodu, żeby mógł zobaczyć swoje odbicie przed śmiercią – ork spokojnie pozwoli ci wtedy korzystać z młyna do woli. Najlepiej jednak po prostu zabić Uligara, bo można uzyskać jeden z pięciu losowych magicznych przedmiotów.
Miejsce:
stary młyn na Przełęczy Kuldahar
Mechanicznie
Klasa pancerza
Bazowa
4
Przeciwko broniom obuchowym
0
Przeciwko broniom kłującym
0
Przeciwko pociskom
0
Przeciwko broniom siecznym
0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci
13
Przeciwko różdżkom
15
Przeciwko polimorfii
14
Przeciwko zionięciu
16
Przeciwko czarom
16
Odporności
Na ogień
0
Na zimno
0
Na elektryczność
0
Na kwas
0
Na magię
0
Na magiczny ogień
0
Na magiczne zimno
0
Na obrażenia sieczne
0
Na obrażenia kłute
0
Na obrażenia obuchowe
0
Na obrażenia od pocisków
0
Morale
16
Punkt złamania morale
5
Czas regeneracji
21
Przedmioty
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz