Wojownik

2 minuty czytania

Wojownik to rycerz, fechmistrz, żołnierz i miłośnik bójek. Jego życie wypełnia poznawanie broni i taktyki. Można go spotkać na polu bitwy, ale również walczącego z potworami. Dobry wojownik musi być silny i zdrowy – inaczej ma nikłe szanse na przetrwanie.

Podstawowa klasa, bez której żadna drużyna się nie obędzie. Jeżeli stworzysz wojownika z maksymalnym wkładem w Kondycję, Siłę i Zręczność, a ponadto rozdasz pięć punktów w jednej biegłości, nie powinieneś mieć większych problemów z przejściem gry. Zabawa zaczyna się na wyższych poziomach trudności, gdzie wojownik stanowi świetną opcję do dwu- lub wieloklasowości.

Dostępne rasy

Dostępne charaktery

Minimalna wartość cech

Wiedza

1 na pierwszym poziomie, potem +1 na każdy poziom.

Biegłości

Wojownik może ulokować punkty w każdej z dostępnych biegłości, aż do pięciu punktów na biegłość. Wyjątek stanowi pierwsze rozdanie, gdzie na jedną profesję można wydać jedynie dwa punkty naraz.

Co trzy poziomy otrzymuje punkt biegłości do rozdysponowania oraz cztery punkty na poziomie pierwszym (a więc poziom 1.: +4, poziom 3. +1, poziom 6. +1, poziom 9. +1, poziom 12. +1, poziom 15. +1).

Maksymalny poziom

1,800,000 punktów doświadczenia / poziom 15. (większy możliwy w "Sercu Zimy").

Punkty życia na poziom

1k10 do poziomu 9 (maksymalnie 9k10 PŻ), następnie +3 na każdy poziom (czyli na poziomie 10. 9k10+3, na poziomie 11. 9k10+6 itd.).

Trak0 na poziom

Poziom 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Trak0 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6

Rzuty obronne na poziom

Poziom Paraliż/Trucizny/Śmierć Berła/Różdżki/Laski Petryfikacja/Polimorfia Zionięcia Czary
1-2 14 16 15 17 17
3-4 13 15 14 16 16
5-6 11 13 12 13 14
7-8 10 12 11 12 13
9-10 8 10 9 9 11
11-12 7 9 8 8 10
13-14 5 7 6 5 8
15 4 6 5 4 7

Premiowana cecha do dwuklasowości

  • Siła

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...