Trzy czary Maga nie doczekały się swojego występu w grze. Nie ma powodu do rozpaczy, bo nie są to jakieś świetne zaklęcia. Ot, ciekawostka. W plikach znajduje się również zaklęcie pt. "Dekurczacznik", jednak nie ma przypisanych żadnych właściwości.
Poznanie charakteru
Czar ten pozwala magowi odczytać aurę istoty. Jeśli uda jej się wykonać rzut obronny przeciw czarom, to rzucający niczego się nie dowie. Podczas działania czaru zła istota będzie świecić na czerwono, neutralna na błękitno, a dobra na zielono.
Poziom: 2
Szkoła: Poznanie
Zasięg: pole widzenia
Czas działania: natychmiastowy
Czas rzucania: 1 runda
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: neguje
Przywołanie krowy
Nazwa mówi sama za siebie!
Poziom: 2
Szkoła: Przywoływanie
Zasięg: pole widzenia
Czas działania: natychmiastowy
Czas rzucania: 1
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: brak
Ugłosowienie
Istota będąca pod wpływem tego zaklęcia może rzucać czary wymagające komponentów słownych nie wydając żadnych dźwięków – pod warunkiem, że cały proces rzucania zamknie się w czasie działania Ugłosowienia. Dzięki temu zaklęciu pozbywa się jedynie komponentów werbalnych. Czar nie wpływa na inne dźwięki czy mowę. Zaklęcie jest niezwykle przydatne, gdy ktoś został magicznie uciszony.
Poziom: 2
Szkoła: Przemiany
Zasięg: dotyk
Czas działania: 1 tura
Czas rzucania: 2
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: brak
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz