Aedirński krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 17-25
- Efekty: Krwawienie +15%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 430
- Waga: 7
- Uwagi: Można kupić u Haggarda w Vergen (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Angivare
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 24-30
- Efekty: Trucizna +10%, Ogłuszenie +4-5%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 749
- Waga: 9
- Uwagi: Dostaniemy ten miecz od Ele'yasa, jeśli zabijemy sukkuba w zadaniu "Z drżącym sercem" (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Ard'aenye
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 7-15
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 1
- Cena: -
- Waga: 5
- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Caerme
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 50-58
- Efekty: Regeneracja żywotności +2, Przedłużenie działania olejów +4, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +4%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 1849
- Waga: 10
- Uwagi: Można go stworzyć za pomocą schematu, który dostajemy w nagrodę za wykonanie zadania "Zaszyfrowany manuskrypt" (Akt III).
Ceremonialny stalowy miecz z Deithwen
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 36-45
- Efekty: Krwawienie +25%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 1032
- Waga: 9
- Uwagi: Można go kupić od Tajemniczego Kupca (Akt II).
Czarny kaedweński miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 30-33
- Efekty: Szansa na powalenie +6%, Krwawienie +12-15%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 9
- Uwagi: Ma go jeden z kaedweńskich rycerzy, spotkanych na drodze do krasnoludzkich katakumb (Akt II).
Czerwony aedirński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 19-28
- Efekty: Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 477
- Waga: 8
- Uwagi: Można kupić u Haggarda w Vergen (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Deireadh
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 25-32
- Efekty: Trucizna +7%, Ogłuszenie +8%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: -
- Waga: 8
- Uwagi: Można go znaleźć w północnej części ścieków Loc Muinne (III Akt).
Długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 8-11
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +3, Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 284
- Waga: 8
- Uwagi: Zaczynamy z nim grę.
Długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-13
- Efekty: Krwawienie +19-20%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 114-142
- Waga: 6
- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
D'yaebl
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 9-14
- Efekty: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +1%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: - Waga: 5
- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Elficki messer
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-14
- Efekty: Krwawienie +11-20%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 137-171
- Waga: 6
- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
Elficki miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16
- Efekty: Krwawienie +11-20%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 145-181
- Waga: 5
- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
Elficki miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 40-43
- Efekty: Krwawienie +26-28%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 837-1039
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Espadon
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 20-25
- Efekty: Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 278
- Waga: 12
- Uwagi: Można go znaleźć w pierwszym akcie.
Falchion
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16
- Efekty: Krwawienie +6%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 183
- Waga: 5
- Uwagi: Do znalezienia w jednym ze stojaków na broń, w Vergen (Akt II).
Gwalhir
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 9-13
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 194
- Waga: 5
- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Gwyhyr
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 30-40
- Efekty: Żywotność +20, Redukcja obrażeń podczas bloku +30, Krwawienie +20%, Ogłuszenie +8%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1776
- Waga: 8
- Uwagi: Dostaniemy go po wykonaniu zadania "Koszmar Baltimora", jeśli odmówimy Thorakowi (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Harvall
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 44-50
- Efekty: Trucizna +20%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1470
- Waga: 8
- Uwagi: Do kupienia u Polikarpa z Rinde, na zewnątrz Loc Muinne (Akt III).
Kaedweński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 23-28
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +6
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 400-714
- Waga: 8
- Uwagi: Możemy go znaleźć w obozie Kaedwen (Akt II).
Karabela
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 135
- Waga: 6
- Uwagi: Możemy ją znaleźć w obozie Kaedwen (Akt II).
Kordelas
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 12-17
- Efekty: Krwawienie +10%, Trucizna +8%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 408
- Waga: 7
- Uwagi: Jest wbity w kłodę, na północny-wschód od Trolla (Akt I).
Kovirski miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 34-38
- Efekty: Regeneracja wigoru w walce +7%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 728-905
- Waga: 8
- Uwagi: Można go kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Krótki elfi sihil
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 39-43
- Efekty: Krwawienie +24-25%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 836-1009
- Waga: 5
- Uwagi: Można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III)
Krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 8-14
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 181-226
- Waga: 5
- Uwagi: Uwagi: Do znalezienia w Zamtuzie we Flotsam (Akt I).
Lekki aedirński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 16-26
- Efekty: Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 427
- Waga: 6
- Uwagi: Można kupić u Haggarda w Vergen (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Miecz Burej Chorągwi
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 26-33
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +20, Szansa na powalanie +10-13%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 686-1103
- Waga: 9
- Uwagi: Do zdobycia w zadaniu "Symbole Śmierci", jeśli przekonamy zjawę Ekharta Henessy, iż byliśmy członkiem Burej Chorągwi (Akt II).
Miecz oddziałów specjalnych
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 15-22
- Efekty: Krwawienie +15%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 380
- Waga: 8
UWaga: Można znaleźć przy zwłokach jednego z żołnierzy Niebieskich Pasów, po bitwie ze Scoia'tael pod koniec Aktu I.
Miecz półtoraręczny
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 9-14
- Efekty: Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 139
- Waga: 7
- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
Miecz Stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-13
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 110-137
- Waga: 8
- Uwagi: Do znalezienia w lochach La Vallete, o ile nie zabiliśmy Arjana podczas szturmu (Prolog).
Miecz stalowy z Caingorn
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 13-17
- Efekty: Krwawienie +8%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 376
- Waga: 9
- Uwagi: Schemat do kupienia u Bertholda we Flotsam (Akt I).
Miecz z Creyden
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-13
- Efekty: Krwawienie +8%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 236-295
- Waga: 7
- Uwagi: Dostaniemy go, jeśli wygramy na rękę z Niebieskimi Pasami podczas zadania "Na Kacu" (Akt I).
Miecz z Gór Sinych
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 8-10
- Efekty: Krwawienie +7%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 143-178
- Waga: 8
- Uwagi: Możemy go znaleźć przy ciałach martwych Scoia'tael, już w Akcie I.
Miecz Księżniczki Xenthi
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 31-35
- Efekty: Trucizna +10%, Krwawienie +20%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: –
- Waga: 5
- Uwagi: Możemy wygrać go w kości od Skalena w karczmie. (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Miecz Stennisa
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 22-29
- Efekty: Krwawienie +15-17%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 510-644
- Waga: 9
- Uwagi: Możemy go zdobyć, jeśli pozwolimy chłopom zlinczować księcia Stennisa ( Akt II, ścieżka Iorwetha), albo zabrać z jego zwłok podczas podążania za Detmoldem w zadaniu "Preludium do Wojny: Kaedwen" (Akt II, ścieżka Roche'a).
Nilfgaardzki miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 40-44
- Efekty: Krwawienie +15%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 850
- Waga: 8
- Uwagi: Można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Nilfgaardzka Stalowa Harpia
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 42-46
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +50, Krwawienie +15%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 9
- Uwagi: Można go znaleźć w jednej ze skrzyń w obozie Nilfgardu, w Loc Muinne (Akt III).
Novigradzki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 35-40
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +50, Regeneracja wigoru w walce +10%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 1261 – 1574
- Waga: 7
- Uwagi: Można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Pierwszorzędny temerski miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 22-29
- Efekty: Regeneracja wigoru w walce +4%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 361-644
- Waga: 8
- Uwagi: Do znalezienia przy ciele Vinsona Trauta podczas zadania "Teoria Spisku" (Akt II).
Rozjemca
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 24-30
- Efekty: Krwawienie +12-15%, Ogłuszenie +4-5%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 686-855
- Waga: 9
- Uwagi: Do znalezienia przy szkielecie, na północny-wschód od kapliczki Sabriny Glevissig (Akt II).
Runiczny mahakamski sihil
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 10-12
- Efekty: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: -
- Waga: 9
- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Solidny długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 13-18
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +10
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 288-514
- Waga: 8
- Uwagi: Można go znaleźć na ziemi po bitwie z Letho, pod koniec pierwszego aktu.
Solidny kaedweński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 14-21
- Efekty: Krwawienie +7%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 706
- Waga: 7
- Uwagi: Schemat do znalezienia w różnych lokacjach.
Solidny kordelas
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 14-21
- Efekty: Krwawienie +10%, Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 250-446
- Waga: 7
- Uwagi: Do kupienia u Tajemniczego Kupca we Flotsam (Akt I).
Solidny krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-15
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +4
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 389
- Waga: 7
- Uwagi: Schemat do znalezienia w różnych lokacjach.
Solidny miecz stalowy z Dol Blathanna
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 28-34
- Efekty: Trucizna +8%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 478
- Waga: 6
- Uwagi: Do znalezienia w jaskiniach podczas zadania "Podziemne Życie", w zamkniętym pomieszczeniu wymagającym klucza do magazynu (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Stalowy mahakamski sihil
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 29-35
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +20, Szansa na powalenie +7%, Premia do żywotności z zatrucia +50
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1166
- Waga: 9
- Uwagi: Schemat można zdobyć w zadaniu "Siostrzyczki", jeśli pozwolimy Bruxie zabić Mawricka (Akt II).
Szabla
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16
- Efekty: Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 138
- Waga: 6
- Uwagi: Często można ją znaleźć na stojakach z bronią.
Sztylet Filippy Eilhart
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 23-39
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: -
- Waga: 5
- Uwagi: Można znaleźć domu Filippy Eilhart w Loc Muinne (Akt III).
Tasak
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-17
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 181
- Waga: 5
- Uwagi: Można go kupić od Tajemniczego Kupca (Akt II).
Temerski miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 11-14
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +5
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 301-376
- Waga: 8
- Uwagi: Do znalezienia w kanałach, za ścianą którą można zburzyć znakiem Aard, podczas szukania drogi do świątyni (Prolog).
Wyśmienity długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 14-20
- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +10, Regeneracja wigoru w walce +5%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 557
- Waga: 9
- Uwagi: Schemat do znalezienia w różnych lokacjach.
Wyśmienity kordelas
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 16-22
- Efekty: Krwawienie +15-17%, Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 8
- Uwagi: Można go znaleźć w chacie bandytów, w południowo-wschodnim krańcu mapy (Akt I).
Wyśmienity krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 11-14
- Efekty: Krwawienie +10%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 321
- Waga: 7
- Uwagi: Do znalezienia w Laboratorium Vencela Pugga, podczas zadania "Zapach Kadzideł" (Akt I).
Zapomniany miecz vranów
- Kategoria: Epicki
- Obrażenia: 50-55
- Efekty: Zamrożenie +20%, Wigor +1, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%, Regeneracja żywotności +2
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 361-644
- Waga: 10
- Uwagi: Do znalezienia w sejfie Detmolda w Loc Muinne (Akt III).
Zardzewiały miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 6-10
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 201
- Waga: 6
- Uwagi: Powszechnie występujący przedmiot.
Zerrikańska stalowa saberra
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 30-34
- Efekty: Trucizna +18-19%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 705
- Waga: 7
- Uwagi: Można kupić u Tajemniczego Kupca w obozie Kaedwen (Akt II).
Zębate Ostrze
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 19-25
- Efekty: Krwawienie +15-23, Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 619
- Waga: 8
- Uwagi: Schemat można kupić u Betholda we Flotsam (Akt I).
Komentarze
Dodaj komentarz