Aedirński krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 17-25

- Efekty: Krwawienie +15%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 430

- Waga: 7

- Uwagi: Można kupić u Haggarda w Vergen (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Angivare
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 24-30

- Efekty: Trucizna +10%
, Ogłuszenie +4-5% - Miejsca na runy: 3
- Cena: 749

- Waga: 9

- Uwagi: Dostaniemy ten miecz od Ele'yasa, jeśli zabijemy sukkuba w zadaniu "Z drżącym sercem" (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Ard'aenye
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 7-15

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 1
- Cena: -
- Waga: 5

- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Caerme
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 50-58

- Efekty: Regeneracja żywotności +2
, Przedłużenie działania olejów +4, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +4% - Miejsca na runy: 2
- Cena: 1849

- Waga: 10

- Uwagi: Można go stworzyć za pomocą schematu, który dostajemy w nagrodę za wykonanie zadania "Zaszyfrowany manuskrypt" (Akt III).
Ceremonialny stalowy miecz z Deithwen
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 36-45

- Efekty: Krwawienie +25%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 1032

- Waga: 9

- Uwagi: Można go kupić od Tajemniczego Kupca (Akt II).
Czarny kaedweński miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 30-33

- Efekty: Szansa na powalenie +6%, Krwawienie +12-15%

- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 9

- Uwagi: Ma go jeden z kaedweńskich rycerzy, spotkanych na drodze do krasnoludzkich katakumb (Akt II).
Czerwony aedirński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 19-28

- Efekty: Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 477

- Waga: 8

- Uwagi: Można kupić u Haggarda w Vergen (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Deireadh
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 25-32

- Efekty: Trucizna +7%
, Ogłuszenie +8% - Miejsca na runy: 3
- Cena: -
- Waga: 8

- Uwagi: Można go znaleźć w północnej części ścieków Loc Muinne (III Akt).
Długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 8-11

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +3, Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 284

- Waga: 8

- Uwagi: Zaczynamy z nim grę.
Długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-13

- Efekty: Krwawienie +19-20%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 114-142

- Waga: 6

- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
D'yaebl
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 9-14

- Efekty: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +1%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: -
Waga: 5

- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Elficki messer
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-14

- Efekty: Krwawienie +11-20%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 137-171

- Waga: 6

- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
Elficki miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16

- Efekty: Krwawienie +11-20%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 145-181

- Waga: 5

- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
Elficki miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 40-43

- Efekty: Krwawienie +26-28%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 837-1039

- Waga: 5

- Uwagi: Schemat można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Espadon
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 20-25

- Efekty: Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 278

- Waga: 12

- Uwagi: Można go znaleźć w pierwszym akcie.
Falchion
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16

- Efekty: Krwawienie +6%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 183

- Waga: 5

- Uwagi: Do znalezienia w jednym ze stojaków na broń, w Vergen (Akt II).
Gwalhir
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 9-13

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 194

- Waga: 5

- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Gwyhyr
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 30-40

- Efekty: Żywotność +20
, Redukcja obrażeń podczas bloku +30, Krwawienie +20%
, Ogłuszenie +8% - Miejsca na runy: 3
- Cena: 1776

- Waga: 8

- Uwagi: Dostaniemy go po wykonaniu zadania "Koszmar Baltimora", jeśli odmówimy Thorakowi (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Harvall
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 44-50

- Efekty: Trucizna +20%

- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1470

- Waga: 8

- Uwagi: Do kupienia u Polikarpa z Rinde, na zewnątrz Loc Muinne (Akt III).
Kaedweński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 23-28

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +6
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 400-714

- Waga: 8

- Uwagi: Możemy go znaleźć w obozie Kaedwen (Akt II).
Karabela
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 135

- Waga: 6

- Uwagi: Możemy ją znaleźć w obozie Kaedwen (Akt II).
Kordelas
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 12-17

- Efekty: Krwawienie +10%
, Trucizna +8%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 408

- Waga: 7

- Uwagi: Jest wbity w kłodę, na północny-wschód od Trolla (Akt I).
Kovirski miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 34-38

- Efekty: Regeneracja wigoru w walce +7%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 728-905

- Waga: 8

- Uwagi: Można go kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Krótki elfi sihil
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 39-43

- Efekty: Krwawienie +24-25%

- Miejsca na runy: 2
- Cena: 836-1009

- Waga: 5

- Uwagi: Można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III)
Krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 8-14

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 181-226

- Waga: 5

- Uwagi: Uwagi: Do znalezienia w Zamtuzie we Flotsam (Akt I).
Lekki aedirński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 16-26

- Efekty: Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 427

- Waga: 6

- Uwagi: Można kupić u Haggarda w Vergen (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Miecz Burej Chorągwi
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 26-33

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +20, Szansa na powalanie +10-13%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 686-1103

- Waga: 9

- Uwagi: Do zdobycia w zadaniu "Symbole Śmierci", jeśli przekonamy zjawę Ekharta Henessy, iż byliśmy członkiem Burej Chorągwi (Akt II).
Miecz oddziałów specjalnych
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 15-22

- Efekty: Krwawienie +15%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 380

- Waga: 8

UWaga: Można znaleźć przy zwłokach jednego z żołnierzy Niebieskich Pasów, po bitwie ze Scoia'tael pod koniec Aktu I.
Miecz półtoraręczny
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 9-14

- Efekty: Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 139

- Waga: 7

- Uwagi: Często można go znaleźć na stojakach z bronią.
Miecz Stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-13

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 110-137

- Waga: 8

- Uwagi: Do znalezienia w lochach La Vallete, o ile nie zabiliśmy Arjana podczas szturmu (Prolog).
Miecz stalowy z Caingorn
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 13-17

- Efekty: Krwawienie +8%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 376

- Waga: 9

- Uwagi: Schemat do kupienia u Bertholda we Flotsam (Akt I).
Miecz z Creyden
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-13

- Efekty: Krwawienie +8%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 236-295

- Waga: 7

- Uwagi: Dostaniemy go, jeśli wygramy na rękę z Niebieskimi Pasami podczas zadania "Na Kacu" (Akt I).
Miecz z Gór Sinych
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 8-10

- Efekty: Krwawienie +7%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 143-178

- Waga: 8

- Uwagi: Możemy go znaleźć przy ciałach martwych Scoia'tael, już w Akcie I.
Miecz Księżniczki Xenthi
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 31-35

- Efekty: Trucizna +10%
, Krwawienie +20%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: –

- Waga: 5

- Uwagi: Możemy wygrać go w kości od Skalena w karczmie. (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Miecz Stennisa
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 22-29

- Efekty: Krwawienie +15-17%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 510-644

- Waga: 9

- Uwagi: Możemy go zdobyć, jeśli pozwolimy chłopom zlinczować księcia Stennisa ( Akt II, ścieżka Iorwetha), albo zabrać z jego zwłok podczas podążania za Detmoldem w zadaniu "Preludium do Wojny: Kaedwen" (Akt II, ścieżka Roche'a).
Nilfgaardzki miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 40-44

- Efekty: Krwawienie +15%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 850

- Waga: 8

- Uwagi: Można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Nilfgaardzka Stalowa Harpia
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 42-46

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +50, Krwawienie +15%

- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 9

- Uwagi: Można go znaleźć w jednej ze skrzyń w obozie Nilfgardu, w Loc Muinne (Akt III).
Novigradzki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 35-40

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +50, Regeneracja wigoru w walce +10%

- Miejsca na runy: 2
- Cena: 1261 – 1574

- Waga: 7

- Uwagi: Można kupić u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Pierwszorzędny temerski miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 22-29

- Efekty: Regeneracja wigoru w walce +4%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 361-644

- Waga: 8

- Uwagi: Do znalezienia przy ciele Vinsona Trauta podczas zadania "Teoria Spisku" (Akt II).
Rozjemca
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 24-30

- Efekty: Krwawienie +12-15%
, Ogłuszenie +4-5% - Miejsca na runy: 2
- Cena: 686-855

- Waga: 9

- Uwagi: Do znalezienia przy szkielecie, na północny-wschód od kapliczki Sabriny Glevissig (Akt II).
Runiczny mahakamski sihil
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 10-12

- Efekty: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: -
- Waga: 9

- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Solidny długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 13-18

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +10
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 288-514

- Waga: 8

- Uwagi: Można go znaleźć na ziemi po bitwie z Letho, pod koniec pierwszego aktu.
Solidny kaedweński miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 14-21

- Efekty: Krwawienie +7%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 706

- Waga: 7

- Uwagi: Schemat do znalezienia w różnych lokacjach.
Solidny kordelas
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 14-21

- Efekty: Krwawienie +10%
, Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 250-446

- Waga: 7

- Uwagi: Do kupienia u Tajemniczego Kupca we Flotsam (Akt I).
Solidny krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-15

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +4
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 389

- Waga: 7

- Uwagi: Schemat do znalezienia w różnych lokacjach.
Solidny miecz stalowy z Dol Blathanna
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 28-34

- Efekty: Trucizna +8%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 478

- Waga: 6

- Uwagi: Do znalezienia w jaskiniach podczas zadania "Podziemne Życie", w zamkniętym pomieszczeniu wymagającym klucza do magazynu (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Stalowy mahakamski sihil
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 29-35

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +20, Szansa na powalenie +7%, Premia do żywotności z zatrucia +50

- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1166

- Waga: 9

- Uwagi: Schemat można zdobyć w zadaniu "Siostrzyczki", jeśli pozwolimy Bruxie zabić Mawricka (Akt II).
Szabla
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-16

- Efekty: Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 0
- Cena: 138

- Waga: 6

- Uwagi: Często można ją znaleźć na stojakach z bronią.
Sztylet Filippy Eilhart
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 23-39

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: -
- Waga: 5

- Uwagi: Można znaleźć domu Filippy Eilhart w Loc Muinne (Akt III).
Tasak
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-17

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 181

- Waga: 5

- Uwagi: Można go kupić od Tajemniczego Kupca (Akt II).
Temerski miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 11-14

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +5
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 301-376

- Waga: 8

- Uwagi: Do znalezienia w kanałach, za ścianą którą można zburzyć znakiem Aard, podczas szukania drogi do świątyni (Prolog).
Wyśmienity długi miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 14-20

- Efekty: Redukcja obrażeń podczas bloku +10, Regeneracja wigoru w walce +5%

- Miejsca na runy: 2
- Cena: 557

- Waga: 9

- Uwagi: Schemat do znalezienia w różnych lokacjach.
Wyśmienity kordelas
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 16-22

- Efekty: Krwawienie +15-17%
, Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 8

- Uwagi: Można go znaleźć w chacie bandytów, w południowo-wschodnim krańcu mapy (Akt I).
Wyśmienity krótki miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 11-14

- Efekty: Krwawienie +10%

- Miejsca na runy: 1
- Cena: 321

- Waga: 7

- Uwagi: Do znalezienia w Laboratorium Vencela Pugga, podczas zadania "Zapach Kadzideł" (Akt I).
Zapomniany miecz vranów
- Kategoria: Epicki
- Obrażenia: 50-55

- Efekty: Zamrożenie +20%
, Wigor +1
, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%, Regeneracja żywotności +2
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 361-644

- Waga: 10

- Uwagi: Do znalezienia w sejfie Detmolda w Loc Muinne (Akt III).
Zardzewiały miecz stalowy
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 6-10

- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 201

- Waga: 6

- Uwagi: Powszechnie występujący przedmiot.
Zerrikańska stalowa saberra
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 30-34

- Efekty: Trucizna +18-19%

- Miejsca na runy: 3
- Cena: 705

- Waga: 7

- Uwagi: Można kupić u Tajemniczego Kupca w obozie Kaedwen (Akt II).
Zębate Ostrze
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 19-25

- Efekty: Krwawienie +15-23
, Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 619

- Waga: 8

- Uwagi: Schemat można kupić u Betholda we Flotsam (Akt I).
Komentarze
Dodaj komentarz