piorun_kulisty

Alchemia

Krzysztof "Taramelion" Karwaszewski czwartek, 15 września 2011

Drzewko Alchemii odblokuje się po zdobyciu sześciu talentów w drzewku Treningu.

alchemia
ObrazekNazwa zdolnościLitera na drzewku
Poziom 1
Poziom 2
vAlchemikA
Obrażenia bomb: +30%. obrażenia pułapek: +50%.
Obrażenia bomb: +100%. obrażenia pułapek: +100%.
vSyntezaB
Żywotność: +20.
Żywotność: +100.
vEfekt ubocznyC
Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 2%.
Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 10%.
vŻniwiarzD
Liczba pozyskiwanych składników alchemicznych: +50%.
Liczba pozyskiwanych składników alchemicznych: +100%.
vSpecjalista: EliksiryE
Czas działania eliksirów: +10%.
Czas działania eliksirów: +40%.
vKatalizaF
Efekty wszystkich wypitych eliksirów: +15%. Skutki negatywne wszystkich wypitych eliksirów: -30%.
Efekty wszystkich wypitych eliksirów: +35%. Skutki negatywne wszystkich wypitych eliksirów: -80%.
vSpecjalista: OlejeG
Czas działania olejów: +10%.
Czas działania olejów: +40%.
vTransmutacjaH
Efekty wszystkich użytych olejów: +15%.
Efekty wszystkich użytych olejów: +35%.
vImpregnacjaI
Efekty wszystkich użytych mutagenów: +15%.
Efekty wszystkich użytych mutagenów: +35%.
vKiperJ
Odblokowuje możliwość wypicia jednego dodatkowego eliksiru.
Obrażenia pod wpływem zatrucia: +10%.
vKondensacjaK
Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia: +15%.
Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia: +55%.
vMetatezaL
Obrażenia pod wpływem zatrucia: +20%.
Obrażenia pod wpływem zatrucia: +30%.
vBerserkerM
Szansa na natychmiastowe zabicie podczas zatrucia: +1%.
Szansa na natychmiastowe zabicie podczas zatrucia: +3%.
vMutantN
Odblokowuje tryb berserku gdy pasek adrenaliny jest w pełni naładowany. Pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia.
Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia: +25%.
vAmplifikacjaO
Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia: +15%. Pod wpływem zatrucia, obrażenia zwiększone o 10% i redukcja obrażeń o 5%.
Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia: +50%. Pod wpływem zatrucia, obrażenia zwiększone o 30% i redukcja obrażeń o 15%.

Komentarze

Bhaal998 · piątek, 20 lipca 2012, 15:40
0
Co daje berserk pod wpływem zatrucia? Wiem, że drogą czarów mamy znak heliotrop, a szermierki finishery.
Rohgrim · sobota, 4 marca 2017, 11:49
0
Berserk zwiększa zadawane obrażenia. Ogólnie alchemia jest wg mnie najmocniejsza w tej części. Eliksiry zwiększające obrażenia są OP same w sobie ale jak włączysz berserka to masz na parę ciosów bossa.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...