Drzewko Alchemii odblokuje się po zdobyciu sześciu talentów w drzewku Treningu.

Obrazek | Nazwa zdolności | Litera na drzewku |
---|---|---|
Poziom 1 | ||
Poziom 2 |
![]() | Alchemik | A |
Obrażenia bomb: +30%. obrażenia pułapek: +50%. | ||
Obrażenia bomb: +100%. obrażenia pułapek: +100%. |
![]() | Synteza | B |
Żywotność: +20. | ||
Żywotność: +100. |
![]() | Efekt uboczny | C |
Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 2%. | ||
Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii: 10%. |
![]() | Żniwiarz | D |
Liczba pozyskiwanych składników alchemicznych: +50%. | ||
Liczba pozyskiwanych składników alchemicznych: +100%. |
![]() | Specjalista: Eliksiry | E |
Czas działania eliksirów: +10%. | ||
Czas działania eliksirów: +40%. |
![]() | Kataliza | F |
Efekty wszystkich wypitych eliksirów: +15%. Skutki negatywne wszystkich wypitych eliksirów: -30%. | ||
Efekty wszystkich wypitych eliksirów: +35%. Skutki negatywne wszystkich wypitych eliksirów: -80%. |
![]() | Specjalista: Oleje | G |
Czas działania olejów: +10%. | ||
Czas działania olejów: +40%. |
![]() | Transmutacja | H |
Efekty wszystkich użytych olejów: +15%. | ||
Efekty wszystkich użytych olejów: +35%. |
![]() | Impregnacja | I |
Efekty wszystkich użytych mutagenów: +15%. | ||
Efekty wszystkich użytych mutagenów: +35%. |
![]() | Kiper | J |
Odblokowuje możliwość wypicia jednego dodatkowego eliksiru. | ||
Obrażenia pod wpływem zatrucia: +10%. |
![]() | Kondensacja | K |
Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia: +15%. | ||
Regeneracja wigoru pod wpływem zatrucia: +55%. |
![]() | Metateza | L |
Obrażenia pod wpływem zatrucia: +20%. | ||
Obrażenia pod wpływem zatrucia: +30%. |
![]() | Berserker | M |
Szansa na natychmiastowe zabicie podczas zatrucia: +1%. | ||
Szansa na natychmiastowe zabicie podczas zatrucia: +3%. |
![]() | Mutant | N |
Odblokowuje tryb berserku gdy pasek adrenaliny jest w pełni naładowany. Pozwala generować adrenalinę pod wpływem zatrucia. | ||
Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia: +25%. |
![]() | Amplifikacja | O |
Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia: +15%. Pod wpływem zatrucia, obrażenia zwiększone o 10% i redukcja obrażeń o 5%. | ||
Generowanie adrenaliny pod wpływem zatrucia: +50%. Pod wpływem zatrucia, obrażenia zwiększone o 30% i redukcja obrażeń o 15%. |
Komentarze
Dodaj komentarz