Drzewko Magii odblokowuje się po zdobyciu sześciu talentów w drzewku Treningu.
| Obrazek | Nazwa zdolności | Litera na drzewku |
|---|---|---|
| Poziom 1 | ||
| Poziom 2 | ||
![]() | Ulepszony znak Aard | A |
| Odblokowuje 2 poziom znaku. Zasięg znaku: +2 metrów. | ||
| Odblokowuje 3 poziom znaku. Aard wpływa na cały obszar. Zasięg znaku: +6 metrów. | ||
![]() | Niszcząca Magia | B |
| Obrażenia od znaków: +5. | ||
| Obrażenia od znaków: +10. Wigor: +1. | ||
![]() | Ulepszony znak Axii | C |
| Odblokowuje 2 poziom znaku. Zauroczony przeciwnik otrzymuje: Żywotność 20% i zadawane obrażenia 20%. | ||
| Odblokowuje 3 poziom znaku. Zauroczony przeciwnik otrzymuje: Żywotność 50% i zadawane obrażenia 50%. | ||
![]() | Spotęgowanie Magii | D |
| Moc znaków: +1. | ||
| Moc znaków: +2. Redukcja obrażeń: +5%. | ||
![]() | Ulepszony znak Quen | E |
| Odblokowuje 2 poziom znaku. Quen odbija 20% obrażeń. Czas trwania znaku +20 sekund. | ||
| Odblokowuje 3 poziom znaku. Quen odbija 50% obrażeń. Czas trwania znaku +60 sekund. | ||
![]() | Wyładowanie | F |
| Quen przenosi odbite obrażenia na dwa cele. | ||
| Quen przenosi odbite obrażenia na trzy cele. | ||
![]() | Fatalne zauroczenie | G |
| Umożliwia zauroczenie znakiem Axii do dwóch przeciwników. | ||
| Umożliwia zauroczenie znakiem Axii do trzech przeciwników. | ||
![]() | Magiczny wigor | H |
| Wigor: +1. | ||
| Wigor: +2. | ||
![]() | Ulepszony znak Igni | I |
| Odblokowuje 2 poziom znaku. Szansa na podpalenie przeciwnika. Zasięg znaku: +3 metry. | ||
| Odblokowuje 3 poziom znaku. Większa szansa na podpalenie przeciwnika. Igni wpływa na cały obszar. Zasięg znaku: +6 metrów. | ||
![]() | Ulepszony znak Yrden | J |
| Odblokowuje 2 poziom znaku. Pozwala zastawiać 2 pułapki. | ||
| Odblokowuje 3 poziom znaku. Pozwala zastawiać 3 pułapki. | ||
![]() | Wzmocnienie glifu | K |
| Pułapki Yrden łączą się ze sobą, nie pozwalając przeciwnikowi przejść pomiędzy nimi. | ||
| Nowo położone pułapki zadają przeciwnikom obrażenia: 5 punktów na sekundę. | ||
![]() | Przepływ Energii | L |
| Szansa na efekty krytyczne znaków: +5%. | ||
| Szansa na efekty krytyczne znaków: +25%. | ||
![]() | Magiczna witalność | M |
| Żywotność: +50. | ||
| Wszystkie odporności: +5%. | ||
![]() | Zmysł Magiczny | N |
| Odblokowuje znak Heliotrop po załadowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę znakami | ||
| Wszystkie odporności: +5%. Generacja adrenaliny znakami: +50%. | ||
![]() | Kontrola mocy | O |
| Wszystkie odporności: +20%. Moc znaków: +3. Generacja adrenaliny znakami: +10%. | ||
| Wszystkie odporności: +30%.Moc znaków: +7. Generacja adrenaliny znakami: +65%. | ||















Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz