Addan Deith
- Kategoria: Epicki
- Obrażenia: 45-50
- Efekty: Krwawienie +30%, Obrażenia zadawane upiorom +4%, Wzrost adrenaliny przy trafieniu +2%, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 953-1191
- Waga: 8
- Uwagi: Do znalezienia w skrzyni, w północno-zachodnim pokoju runicznym podczas zadania "Zlecenie na Gargulce" (Akt III, Loc Muinne).
Aerondight
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 11-18
- Efekty: Krwawienie +5%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 403
- Waga: 9
- Uwagi: Można go zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Deithwenh
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 44-48
- Efekty: Obrażenia zadawane dużym potworom +25%, Obrażenia zadawane Gargulcom +25%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: -
- Waga: 8
- Uwagi: Można znaleźć przy szkielecie leżącym niedaleko zniszczonego wozu, kawałek drogi za wejściem do wschodnich jaskiń Loc Muinne, strzegą go dwa Krabopająki (Akt III).
Gynvael Aedd
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 43-45
- Efekty: Krwawienie +25%, Obrażenia zadawane insektoidom +4%, Obrażenia zadawane trupojadom +104%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1372
- Waga: 7
- Uwagi: Można kupić go u Falasa, kupca z amfiteatru Loc Muinne (Akt III).
Harpia
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 15-29
- Efekty: Krwawienie +11-12%, Obrażenia zadawane Harpią +11-12%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 507
- Waga: 8
- Uwagi: Znajdziecie go przy królowej harpii wykonując zlecenie na nią (Akt II, ścieżka Iorwetha).
Krwawy miecz
- Kategoria: Epicki
- Obrażenia: 32-36
- Efekty: Krwawienie +50-55%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1333
- Waga: 9
- Uwagi: Do znalezienia w skrzyni, w południowo-wschodniej komnacie, w tunelach pod Vergen (Akt II, ścieżka Roche'a).
Księżycowe Ostrze
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 14-22
- Efekty: Krwawienie +25%, Premia do obrażeń od Znaków +5
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 507
- Waga: 8
- Uwagi: Można je zaimportować wraz z zapisanymi stanami gry z pierwszej części Wiedźmina.
Los
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 20-26
- Efekty: Trucizna +10%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 507-634
- Waga: 9
- Uwagi: Można znaleźć na zwłokach we wschodniej komnacie (ukrytej za ścianą, którą można zniszczyć Aerdem) w katakumbach krasnoludów pod Vergen (Akt II).
Miecz z czerwonego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 18-24
- Efekty: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +1%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 716
- Waga: 6
- Uwagi: Schemat do kupienia u Haggarda w Vergen albo u Lasoty w obozie Kaedwen (Akt II).
Miecz z niebieskiego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 17-25
- Efekty: Premia do obrażeń od Znaków +5%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 923
- Waga: 6
- Uwagi: Schemat do kupienia u Haggarda w Vergen albo u Lasoty w obozie Kaedwen (Akt II).
Miecz z żółtego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 17-25
- Efekty: Wzrost adrenaliny przy trafieniu +1
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 648
- Waga: 6
- Uwagi: Schemat do kupienia u Haggarda w Vergen albo u Lasoty w obozie Kaedwen (Akt II).
Miecz z Kaer Morhen
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 15-24
- Efekty: Krwawienie +7%, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +1%
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 433-784
- Waga: 7
- Uwagi: Leży przy szkielecie na północ od wejścia do kryjówki Iorwetha. (Akt I).
Naevde Seidhe
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 30-34
- Efekty: Krwawienie +10%, Obrażenia zadawane upiorom +15%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: -
- Waga: 7
- Uwagi: Dostaniemy go pomagając Iorwethowi podczas zadania "Atak na Vergen" (Akt II, ścieżka Roche'a).
Negocjator
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 19-25
- Efekty: Krwawienie +20%, Zamrożenie +20%, Żywotność +30
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 1171-1464
- Waga: 7
- Uwagi: Znajdziemy go przy ciele Serrita (jednego z zabójców) podczas wykonywania zadania "Zabójcy Królów" w drugim akcie.
Posrebrzany miecz
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 8-16
- Efekty: Krwawienie +4%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 243-304
- Waga: 6
- Uwagi: Można kupić u Bertholda we Flotsam (Akt I).
Solidny miecz z czerwonego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 30-32
- Efekty: Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +1%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 555-991
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat do kupienia u Haggarda w Vergen albo u Lasoty w obozie Kaedwen (Akt II).
Solidny miecz z niebieskiego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 29-33
- Efekty: Premia do obrażeń od Znaków +7
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 748-1335
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat do kupienia u Haggarda w Vergen albo u Lasoty w obozie Kaedwen (Akt II).
Solidny miecz z żółtego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 29-33
- Efekty: Wzrost adrenaliny przy trafieniu +2%
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 555-991
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat do kupienia u Haggarda w Vergen albo Lasoty w obozie Kaedwen (Akt II).
Solidny wiedźmiński miecz srebrny
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 12-18
- Efekty: Krwawienie +6%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 214-381
- Waga: 6
- Uwagi: Po wykonaniu zleceń na nekkery i endriagi, dostaniemy jego schemat (Akt I, Flotsam).
Wiedźmiński miecz srebrny
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 10-17
- Efekty: Krwawienie +5%
- Miejsca na runy: 0
- Cena: 341
- Waga: 6
- Uwagi: Zaczynamy grę z tym mieczem.
Wyśmienity miecz z czerwonego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 38-44
- Efekty: Obrażenia zadawane insektoidom +2%, Obrażenia zadawane trupojadom +2%, Obrażenia zadawane dużym potworom +2%, Obrażenia zadawane upiorom +2%, Obrażenia zadawane gargulcom +2%, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2%
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1406
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat do kupienia u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Wyśmienity miecz z niebieskiego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 38-44
- Efekty: Obrażenia zadawane insektoidom +2%, Obrażenia zadawane trupojadom +2%, Obrażenia zadawane dużym potworom +2%, Obrażenia zadawane upiorom +2%, Obrażenia zadawane gargulcom +2%, Premia do obrażeń od Znaków +10
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 1819
- Waga: 7
- Uwagi: Schemat do kupienia u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Wyśmienity miecz z żółtego meteorytu
- Kategoria: Magiczny
- Obrażenia: 38-44
- Efekty: Obrażenia zadawane insektoidom +2%, Obrażenia zadawane trupojadą +2%, Obrażenia zadawane dużym potworom +2%, Obrażenia zadawane upiorom +2%, Obrażenia zadawane gargulcom +2%, Wzrost adrenaliny przy trafieniu +2
- Miejsca na runy: 3
- Cena: 635
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat do kupienia u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Wyśmienity wiedźmiński miecz srebrny
- Kategoria: Pospolity
- Obrażenia: 17-25
- Efekty: brak
- Miejsca na runy: 1
- Cena: 605
- Waga: 8
- Uwagi: Schemat do kupienia u Tajemniczego Kupca we Flotsam (Akt I).
Zerrikanterment
- Kategoria: Rzadki
- Obrażenia: 44-49
- Efekty: Krwawienie +35%, Obrażenia zadawane insektoidom +4%, Obrażenia zadawane trupojadom +4%, Obrażenia zadawane dużym potworom +4%, Obrażenia zadawane upiorom +4%, Obrażenia zadawane gargulcom +4%, Wzrost adrenaliny przy trafieniu +1, Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +1%, Premia do obrażeń od Znaków +10
- Miejsca na runy: 2
- Cena: 1004
- Waga: 5
- Uwagi: Schemat do kupienia u Brasa z Ban Ard (Akt III).
Komentarze
Dodaj komentarz