Drzewko Szermierki odblokowuje się po zdobyciu sześciu talentów w drzewku Treningu.
| Obrazek | Nazwa zdolności | Litera na drzewku |
|---|---|---|
| Poziom 1 | ||
| Poziom 2 | ||
![]() | Garda | A |
| Ilość obrażeń otrzymywanych przy ciosie w plecy: 150% | ||
| Ilość obrażeń otrzymywanych przy ciosie w plecy: 100% | ||
![]() | Riposta | B |
| Odblokowuje możliwość kontrowania ciosów przeciwnika | ||
| Szansa na natychmiastowe zabicie kontrą: 10% | ||
![]() | Praca nóg | C |
| Dystans pokonywany podczas uniku +100% | ||
| Dystans pokonywany podczas uniku +200% | ||
![]() | Przemoc | D |
| Obrażenia zadawane mieczem +5% | ||
| Obrażenia zadawane mieczem +20% | ||
![]() | Młynek | E |
| Odblokowuje zadawanie ciosów wielu przeciwnikom. Dodatkowi przeciwnicy otrzymują 50% obrażeń. | ||
| Dodatkowi przeciwnicy otrzymują 100% obrażeń. | ||
![]() | Zasłona | F |
| Koszt wigoru potrzebny do zablokowania ciosu -25% | ||
| Koszt wigoru potrzebny do zablokowania ciosu -50% | ||
![]() | Twardziel | G |
| Redukcja obrażeń +5% | ||
| Redukcja obrażeń +40% | ||
![]() | Kombinator | H |
| Szybkość ładowania wigoru podczas walki +10% | ||
| Szybkość ładowania wigoru podczas walki +40% | ||
![]() | Hardy | I |
| Żywotność +25 | ||
| Żywotność +100 | ||
![]() | Precyzyjna cięcia | J |
| Szansa na efekt krytyczny krwawienie: 10% | ||
| Szansa na efekt krytyczny krwawienie: 20%, obrażenia zadawane mieczem +20% | ||
![]() | Nagła śmierć | K |
| Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2% | ||
| Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +5% | ||
![]() | Finezja | L |
| Szansa na wszystkie efekty krytyczne +5% | ||
| Szansa na wszystkie efekty krytyczne +15% | ||
![]() | Niezabijalny | M |
| Żywotność +50, redukcja obrażeń +10% | ||
| Żywotność +150, redukcja obrażeń +30% | ||
![]() | Zmysł walki | N |
| Odblokowuje grupowe ciosy kończące, uruchamiane po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę ciosami miecza. | ||
| Obrażenia +20%, redukcja obrażeń +20% | ||
![]() | Wir walki | O |
| Generowanie adrenaliny ciosami miecza +10%, wszystkie odporności +10%, szansa na wszystkie efekty krytyczne +10% | ||
| Generowanie adrenaliny ciosami miecza +30%, wszystkie odporności +20%, szansa na wszystkie efekty krytyczne +20% | ||















Komentarze
Dodaj komentarz