Drzewko Szermierki odblokowuje się po zdobyciu sześciu talentów w drzewku Treningu.

Obrazek | Nazwa zdolności | Litera na drzewku |
---|---|---|
Poziom 1 | ||
Poziom 2 |
![]() | Garda | A |
Ilość obrażeń otrzymywanych przy ciosie w plecy: 150% | ||
Ilość obrażeń otrzymywanych przy ciosie w plecy: 100% |
![]() | Riposta | B |
Odblokowuje możliwość kontrowania ciosów przeciwnika | ||
Szansa na natychmiastowe zabicie kontrą: 10% |
![]() | Praca nóg | C |
Dystans pokonywany podczas uniku +100% | ||
Dystans pokonywany podczas uniku +200% |
![]() | Przemoc | D |
Obrażenia zadawane mieczem +5% | ||
Obrażenia zadawane mieczem +20% |
![]() | Młynek | E |
Odblokowuje zadawanie ciosów wielu przeciwnikom. Dodatkowi przeciwnicy otrzymują 50% obrażeń. | ||
Dodatkowi przeciwnicy otrzymują 100% obrażeń. |
![]() | Zasłona | F |
Koszt wigoru potrzebny do zablokowania ciosu -25% | ||
Koszt wigoru potrzebny do zablokowania ciosu -50% |
![]() | Twardziel | G |
Redukcja obrażeń +5% | ||
Redukcja obrażeń +40% |
![]() | Kombinator | H |
Szybkość ładowania wigoru podczas walki +10% | ||
Szybkość ładowania wigoru podczas walki +40% |
![]() | Hardy | I |
Żywotność +25 | ||
Żywotność +100 |
![]() | Precyzyjna cięcia | J |
Szansa na efekt krytyczny krwawienie: 10% | ||
Szansa na efekt krytyczny krwawienie: 20%, obrażenia zadawane mieczem +20% |
![]() | Nagła śmierć | K |
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +2% | ||
Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika +5% |
![]() | Finezja | L |
Szansa na wszystkie efekty krytyczne +5% | ||
Szansa na wszystkie efekty krytyczne +15% |
![]() | Niezabijalny | M |
Żywotność +50, redukcja obrażeń +10% | ||
Żywotność +150, redukcja obrażeń +30% |
![]() | Zmysł walki | N |
Odblokowuje grupowe ciosy kończące, uruchamiane po naładowaniu paska adrenaliny. Pozwala generować adrenalinę ciosami miecza. | ||
Obrażenia +20%, redukcja obrażeń +20% |
![]() | Wir walki | O |
Generowanie adrenaliny ciosami miecza +10%, wszystkie odporności +10%, szansa na wszystkie efekty krytyczne +10% | ||
Generowanie adrenaliny ciosami miecza +30%, wszystkie odporności +20%, szansa na wszystkie efekty krytyczne +20% |
Komentarze
Dodaj komentarz