Zmory

3 minuty czytania

Spis treści

Nasycona Zmora

nasycona zmora

Silny nieumarły, który w momencie trafienia rzuca na ciebie "Pech". Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Gdy tylko cię zauważy, rzuca jednokrotnie zaklęcie "Magiczny pocisk".

Miejsce:
  • drugi i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 31
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Wojownik/Mag/Kapłan
Poziom 5/5/5
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 17
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 3, zasięg 1)

Zaklęcia

Zimna Zmora

zimna zmora

Odmiana Zmory, zadająca obrażenia od zimna. Jest niewrażliwa na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby ją zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Co ciekawe, na etapie, na jakim pojawiają się w grze, to dosyć słaby potwór, żerujący jednak w dużych grupach. Idealny worek treningowy na nabicie sobie punktów doświadczenia.

Miejsce:
  • trzeci poziom Smoczego Oka

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Chaotyczny zły
Punkty życia 29
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 17
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 25
Na zimno 100
Na elektryczność 100
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 25
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 10
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 20
Na obrażenia od pocisków 20
Morale 0
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k6, +1k4 obrażeń od zimna, sieczne, zasięg 1)

Zmora

zmora

Silny nieumarły, który w momencie trafienia rzuca na ciebie "Pech". Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1".

Miejsce:
  • pierwszy poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni
  • Warstwy Umarłych w Wyższej Głębi Dorna
  • przywołana przez Terikana za pomocą Animacji martwego

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 31
Doświadczenie po zabiciu 1400
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 17 / 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 5
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 0
Punkt złamania morale 0 / 1
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k4, obuchowe, Trak0 +2, opóźnienie 3, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...