outpost

Mumie

2 minuty czytania

Spis treści

Mumia

mumia

Agresywny, acz powolny nieumarły. Jest niewrażliwy na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie oraz na niemagiczną broń – aby go zranić, niezbędny jest oręż z umagicznieniem minimum "+1". Ponadto może zarazić członków drużyny "Chorobą", której nie wyleczy odpoczynek. Przed walką koniecznie zaopatrz się w Napar mumii albo zaklęcie "Leczenie chorób".

Miejsce:

  • pierwszy i trzeci poziom Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 45
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 50
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 1

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, opóźnienie 6, zasięg 1)

Większa Mumia

większa mumia

Większa Mumia jest niewrażliwa na niemagiczną broń – aby ją zranić, niezbędny będzie oręż umagiczniony minimum "+1". Ponadto wykazuje odporność na ogłuszenie, petryfikację, sen, strach, szał, unieruchomienie, zamęt, zatrucie, zauroczenie, zmęczenie. Również jak zwykła Mumia wywołuje "Chorobę", ale może też rzucać kilka zaklęć, z których korzysta bardzo ochoczo. Jeden z trudniejszych przeciwników w grze – dobrze jest potraktować go kapłańskim czarem "Cisza, 5 metrów", bowiem zmusi to go do zaangażowania w walkę wręcz.

Miejsce:

  • Warstwy Umarłych w Wyższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym
  • Hol Bohaterów w Wyższej Głębi Dorna
  • Czarna Świątynia w Niższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Samiec
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 70
Doświadczenie po zabiciu 8000
Klasa Kapłan
Poziom 12
TraK0 11
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 7
Przeciwko różdżkom 11
Przeciwko polimorfii 10
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 12
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 100
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 100
Na obrażenia sieczne 50
Na obrażenia kłute 50
Na obrażenia obuchowe 50
Na obrażenia od pocisków 50
Morale 20
Punkt złamania morale 0
Czas regeneracji 0

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, opóźnienie 6, zasięg 1)

Zaklęcia

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...