posiadlosc

Porwani w Smoczym Oku

6 minut czytania

Spis treści

Iholikan Quinval

iholikan quinval,iholikan,quinval

Fabularnie

Członek karawany napadniętej przez fałszywych Eldathynów. Przeżył, gdyż udawał martwego. Możesz u niego odpoczywać po oczyszczeniu z wrogów czwartego poziomu Smoczego Oka, na którym przebywa. Jeśli zdecydujesz się go zabić, twoja reputacja nie obniży się.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Chaotyczny dobry
Punkty życia 60
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 17
Inteligencja 13
Zręczność 19
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 10
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 4
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 18
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 25

Przedmioty

  • 54 sztuki złota
  • Długi łuk
  • Kolczuga +1
  • Miecz długi +1
  • Strzała – 40 egzemplarzy
  • Strzała +2 – 20 egzemplarzy
  • Strzała ognista – 16 egzemplarzy

Marchon z Waterdeep

marchon z waterdeep,marchon

Fabularnie

Członek karawany napadniętej przez fałszywych Eldathynów. Przeżył, gdyż udawał martwego. Możesz u niego odpoczywać po oczyszczeniu z wrogów czwartego poziomu Smoczego Oka, na którym przebywa. Jeśli zdecydujesz się go zabić, twoja reputacja nie obniży się.

Mechanicznie

Płeć Mężczyzna
Charakter Praworządny neutralny
Punkty życia 80
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 14
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 18/86
Inteligencja 11
Zręczność 12
Mądrość 8
Kondycja 16
Charyzma 13
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 20
Punkt złamania morale 3
Czas regeneracji 10

Przedmioty

  • 121 sztuk złota
  • Pawęż
  • Płomienny miecz długi +2
  • Zbroja płytowa

Matka Egenia

matka egenia,egenia

Fabularnie

Kapłanka Ilmatera, mająca pod opieką świątynię w Kuldahar. Gdy dowiedziała się, że z miasta porywani są ludzie, wybrała się samotnie w góry, aby spotkało to również ją i mogłaby dzięki temu dzielić niedolę pobratymców. Kapłani Talony na drugim poziomie Smoczego Oka chcieli złożyć kobietę w ofierze, aby uzyskać przychylność swojej bogini. Gdy zniknęła, jej funkcję objęła Calliana.

Przy spotkaniu z nią otrzymasz 36000 punktów doświadczenia. Możesz u niej odpocząć bez dodatkowych przygód oraz wyleczyć się za opłatą (zero wdzięczności). Kiedy zabijesz Yxunomei, znika bez śladu, nie powracając do Kuldahar.

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Praworządny dobry
Punkty życia 91
Doświadczenie po zabiciu 1100
Klasa Kapłan
Poziom 11
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 13
Inteligencja 13
Zręczność 11
Mądrość 18
Kondycja 17
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 10

Przedmioty

  • Brak

Pojmana wieśniaczka / Pojmany wieśniak

pojmana wieśniaczka pojmana wieśniaczka pojmana wieśniaczka
pojmany wieśniak pojmany wieśniak pojmany wieśniak

Fabularnie

Mieszkańcy Kuldahar oraz okolicznych wiosek, porwani przez Jaszczuroludzi po części dla Yxunomei, a po części zwyczajnie do zjedzenia, skoszarowani na pierwszym i drugim poziomie Smoczego Oka. Powiedzą kilka losowych tekstów, jak to jest im źle. Po zabiciu Króla Jaszczuroludzi należy porozmawiać z małą dziewczynką tuż przy zejściu na drugi poziom Smoczego Oka, a otrzymasz 30000 punktów doświadczenia. Ważna uwaga – nie można odpoczywać po zabójstwie Króla, gdyż wieśniacy mogą zwyczajnie zniknąć.

Mechanicznie

Płeć Kobieta / Mężczyzna
Charakter Neutralny dobry
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 0
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Brak

Reise Coppersky

reise coopersky,reise,coopersky

Fabularnie

Członkini karawany napadniętej przez fałszywych Eldathynów. Przeżyła, gdyż udawała martwą. Możesz u niej odpoczywać po oczyszczeniu z wrogów czwartego poziomu Smoczego Oka, na którym przebywa. Jeśli zdecydujesz się ją zabić, twoja reputacja nie obniży się.

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Neutralny dobry
Punkty życia 28
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Mag
Poziom 6
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 11
Inteligencja 17
Zręczność 16
Mądrość 11
Kondycja 10
Charyzma 11
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 8
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 9
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 10
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 16
Punkt złamania morale 6
Czas regeneracji 20

Przedmioty

  • 102 sztuki złota
  • Sztylet maga +2

Zaklęcia

  • Kwasowa strzała Melfa (1 w księdze)
  • Lodowa lanca (1 w księdze)
  • Lustrzane odbicie (1 w księdze)
  • Magiczny pocisk (3 w księdze)
  • Zbroja (1 w księdze)

Rycerz Cristiana

rycerz cristiana,cristiana

Fabularnie

Członkini karawany napadniętej przez fałszywych Eldathynów. Przeżyła, gdyż udawała martwą. Możesz u niej odpoczywać po oczyszczeniu z wrogów czwartego poziomu Smoczego Oka, na którym przebywa. Jeśli zdecydujesz się ją zabić, twoja reputacja nie obniży się.

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Neutralny dobry
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 500
Klasa Kapłan
Poziom 6
TraK0 18
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 14
Inteligencja 15
Zręczność 10
Mądrość 17
Kondycja 11
Charyzma 12
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 9
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 15
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 18
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 20

Przedmioty

  • 78 sztuk złota
  • Mikstura dodatkowego leczenia
  • Morgensztern +1
  • Tarcza średnia
  • Zbroja płytowa

Zaklęcia

  • Leczenie lekkich ran (3 w księdze)
  • Leczenie średnich ran (2 w księdze)
  • Modlitwa (1 w księdze)
  • Płomienne ostrze (1 w księdze)

Sheemish

sheemish sheemish

Fabularnie

Porwany przez Jaszczuroludzi syn kowala Conlana z Kuldahar. Spotkasz go na drugim poziomie Smoczego Oka. Możesz się podroczyć, że twój tata mógłby dołożyć jego tacie. Generalnie chłopczyk chciałby w przyszłości pójść w ślady ojca i zostać kowalem. Gdy wybijesz potwory z pierwszego poziomu oraz drogę wyjścia na drugim poziomie Smoczego Oka, to dziecko będzie mogło wrócić do Kuldahar, a ty otrzymasz 24000 punktów doświadczenia. Conlan nie będzie ci jakoś przesadnie wdzięczny, natomiast od Sheemisha otrzymasz Klucz Conlana do skrzyni w warsztacie, w której leży 110 sztuk złota i Młot Conlana: "Bliźniak kowadła".

Mechanicznie

Płeć Kobieta
Charakter Neutralny dobry
Punkty życia 6
Doświadczenie po zabiciu 0
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 20
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 10
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 20
Przeciwko różdżkom 20
Przeciwko polimorfii 20
Przeciwko zionięciu 20
Przeciwko czarom 20
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Przedmioty

  • Klucz Conlana

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...