Neo Orogowie

6 minut czytania

Spis treści

Sojusznicy

Krilag

krilag

Przywódca Neo Orogów naznaczony przez Belhifeta i posiadający jedną z sześciu Odznak niezbędnych do wejścia na jego terytorium. W dwóch zdaniach stwierdzi, że musi cię wyeliminować. Za podniesienie jego Odznaki otrzymasz 35000 punktów doświadczenia.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 85
Doświadczenie po zabiciu 3000
Klasa Wojownik
Poziom 9
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 8
Cechy
Siła 18/51
Inteligencja 9
Zręczność 15
Mądrość 17
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 8
Przeciwko różdżkom 10
Przeciwko polimorfii 9
Przeciwko zionięciu 9
Przeciwko czarom 11
Odporności
Na ogień 10
Na zimno 10
Na elektryczność 10
Na kwas 10
Na magię 10
Na magiczny ogień 10
Na magiczne zimno 10
Na obrażenia sieczne 10
Na obrażenia kłute 10
Na obrażenia obuchowe 10
Na obrażenia od pocisków 10
Morale 20
Punkt złamania morale 1
Czas regeneracji 6

Biegłości

Przedmioty

Neo Orog

neo orog

Hybryda Orków i Ogrów.

Miejsce:
  • Wejście do Wyższej Głębi Dorna
  • Wyższa Głębia Dorna
  • Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
  • jaskinia Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 35
Doświadczenie po zabiciu 750
Klasa Wojownik
Poziom 5
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 4
Czas regeneracji 15

Biegłości

Przedmioty

Neo Orog – Kuldahar

neo orog

Hybryda Orków i Ogrów atakująca cię w Kuldahar pod koniec rozdziału drugiego.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 31
Doświadczenie po zabiciu 270
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 2
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 13
Przeciwko różdżkom 15
Przeciwko polimorfii 14
Przeciwko zionięciu 16
Przeciwko czarom 16
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Neo Orog generał

neo orog generał

Najsilniejsza jednostka Neo Orogów.

Miejsce:
  • Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
  • jaskinia Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna na poziomie trudnym i szalonym

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 65
Doświadczenie po zabiciu 2000
Klasa Wojownik
Poziom 8
TraK0 13
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 18
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 10
Punkt złamania morale 5
Czas regeneracji 60

Biegłości

Przedmioty

Neo Orog Opryszek

neo orog opryszek

Silniejsza jednostka Neo Orogów.

Miejsce:
  • Krasnoludzki pokój spotkań w Wyższej Głębi Dorna
  • jaskinia Krilaga i Saablika Tana w Wyższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Praworządny zły
Punkty życia 54
Doświadczenie po zabiciu 1500
Klasa Wojownik
Poziom 7
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 2
Cechy
Siła 18/26
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 10
Przeciwko różdżkom 12
Przeciwko polimorfii 11
Przeciwko zionięciu 12
Przeciwko czarom 13
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 12

Biegłości

Przedmioty

Neo Orog Opryszek – Kuldahar

neo orog opryszek

Silniejsza jednostka Neo Orogów atakująca cię w Kuldahar pod koniec rozdziału drugiego.

Miejsce:
  • Kuldahar po zabiciu Yxunomei

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 42
Doświadczenie po zabiciu 420
Klasa Brak
Poziom 0
TraK0 12
Ilość ataków na rundę 1
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 1
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 13
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 21

Biegłości

Przedmioty

Neo Orog Wartownik

neo orog wartownik

Wartownik, który powita cię na samym początku rozdziału czwartego. Nie ma za wiele do powiedzenia poza tym, że wkroczyłeś na terytorium Orogów i czeka cię za to śmierć.

Miejsce:
  • Wejście do Wyższej Głębi Dorna

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 40
Doświadczenie po zabiciu 750
Klasa Wojownik
Poziom 3
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 18
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 11
Przeciwko różdżkom 13
Przeciwko polimorfii 12
Przeciwko zionięciu 14
Przeciwko czarom 14
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 17
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 12

Biegłości

Przedmioty

Sojusznicy

Neo Orog

neo orog

Hybryda Orków i Ogrów.

Miejsce:

Mechanicznie

Płeć Żadna
Charakter Brak
Punkty życia 35
Doświadczenie po zabiciu 65
Klasa Wojownik
Poziom 3
TraK0 15
Ilość ataków na rundę 7
Cechy
Siła 9
Inteligencja 9
Zręczność 9
Mądrość 9
Kondycja 9
Charyzma 9
Szczęście 0
Klasa pancerza
Bazowa 3
Przeciwko broniom obuchowym 0
Przeciwko broniom kłującym 0
Przeciwko pociskom 0
Przeciwko broniom siecznym 0
Rzuty obronne
Przeciwko śmierci 12
Przeciwko różdżkom 14
Przeciwko polimorfii 13
Przeciwko zionięciu 14
Przeciwko czarom 15
Odporności
Na ogień 0
Na zimno 0
Na elektryczność 0
Na kwas 0
Na magię 0
Na magiczny ogień 0
Na magiczne zimno 0
Na obrażenia sieczne 0
Na obrażenia kłute 0
Na obrażenia obuchowe 0
Na obrażenia od pocisków 0
Morale 15
Punkt złamania morale 2
Czas regeneracji 10

Biegłości

Przedmioty

  • Brak

Broń

  • Broń do walki wręcz (obrażenia 1k12, obuchowe, zasięg 1)

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

Wczytywanie...