Inżynier

4 minuty czytania

klasa, inżynier

Inżynierowie to specjaliści od technologii; tylko oni potrafią używać sond bojowych na polu bitwy. Są najbardziej efektywni w unieszkodliwianiu przeciwników i tworzeniu wyrw w ich liniach obrony. Jeżeli nie przepadasz za strzelaniem z broni palnej, a lubisz uprzykrzać wrogom życie za pomocą mocy technologicznych i swojego pomocnika – sondy bojowej, to jest to klasa dla ciebie. Sprawdza się zwłaszcza przeciwko syntetykom.

Trening w użyciu mocy: sonda bojowa, spalenie, przeciążenie, hakowanie SI, kriowybuch

Trening w użyciu broni: ciężkie pistolety, pistolety automatyczne

Umiejętności

Sonda bojowa

klasa, inżynier

Moc tworzy sondę bojową, która ściąga ogień wroga i może ogłuszać go elektrycznie jednocześnie niszcząc tarczę. Naraz można mieć tylko jedną sondę. Specjalizując się w Mechaniku, można wydłużyć czas jej przebywania na polu bitwy. Może ona także ściągać na siebie uwagę różnych przeciwników.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 30.00s (inni)
  • Czas trwania: 12.00s (Shepard); 18.00s (inni)
  • Czas ładowania ataku sondy: 4.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 30.00s (inni)
  • Czas trwania: 16.00s (Shepard); 18.00s (inni)
  • Czas ładowania ataku sondy: 3.70s
  • Bonus do życia sondy: 120.00%

Stopień 3

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 30.00s (inni)
  • Czas trwania: 20.00s (Shepard); 18.00s (inni)
  • Czas ładowania ataku sondy: 3.40s
  • Bonus do życia sondy: 140.00%

Stopień 4 (Sonda atakująca lub Sonda wybuchająca)

Sonda atakująca

Tak ulepszyłeś sondę bojową, że jej broń zadaje większe obrażenia zdrowiu, tarczom i barierom biotycznym.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 30.00s (inni)
  • Czas trwania: 24.00s (Shepard); 18.00s (inni)
  • Czas ładowania ataku sondy: 3.00s
  • Bonus do życia sondy: 160.00%
  • Obrażenia od sondy: 40.00 punktów

Sonda wybuchająca

Twoja sonda bojowa wybucha po zniszczeniu, zadając dużo obrażeń przeciwnikom wokół.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 30.00s (inni)
  • Czas trwania: 24.00s (Shepard); 18.00s (inni)
  • Czas ładowania ataku sondy: 3.00s
  • Bonus do życia sondy: 160.00%
  • Promień wybuchu: 6.00 metrów
  • Obrażenia od wybuchu: 100.00 punktów

Spalenie

klasy

Jest to wysoce wybuchowy pocisk plazmowy, wystrzelony z omni-klucza, zadający wszystkim wrogom naokoło obrażenia przez pewien czas i powstrzymujący ich regenerację. Przeciwko pancerzom obrażenia są 2.4 razy większe. Ta umiejętność powoduje eksplozję niechronionych przeciwników, uzbrojonych w miotacze ognia. Jeżeli użyty przez Sheparda, pocisk będzie leciał w kierunku wskazywanym przez kursor.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 130.00 punktów przez 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 150.00 punktów przez 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 170.00 punktów przez 3.00s

Stopień 4 (Ciężkie spalenie lub Spalający wybuch)

Ciężkie spalenie

Ten zaawansowany pocisk plazmowy topi lub pali właściwie wszystko , w co uderzy.

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 210.00 punktów przez 3.00s

Spalający wybuch

Obszar rozprysku od pocisku plazmowego zostaje zwiększony, umożliwiając ranienie wielu celi.

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 3.00 metry
  • Obrażenia: 170.00 punktów przez 3.00s

Przeciążenie

klasa, inżynier

Wyłącza tarcze wroga, pozostawiając ich wrażliwymi na obrażenia. Wysadza także wrogów z miotaczami ognia. Od stopnia 3 przegrzewa także broń i zadaje podwójne obrażenia tarczom.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 120.00 punktów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 140.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 160.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
  • Długość przegrzania broni: 6.00s

Stopień 4 (Ciężkie przeciążenie lub Przeciążenie obszarowe)

Ciężkie przeciążenie

Twoja moc uszkadza syntetyki tak bardzo, że teraz przy zniszczeniu wybuchają.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 200.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
  • Długość przegrzania broni: 6.00s

Przeciążenie obszarowe

Przeciążenie działa teraz na pewnym obszarze, uderzając kilka celów.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 3.00 metry
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 160.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
  • Długość przegrzania broni: 6.00s

Hakowanie SI

klasy

Przeprogramowuje syntetyki, by zaczęły atakować wrogów gracza. Od poziomu 2, hakowanie SI tworzy także tarczę wokół przejętego celu. Umiejętność ta działa tylko na nieosłoniętych przeciwników.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 5.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 7.00s
  • Siła tarczy: 200.00 punktów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s
  • Siła tarczy: 350.00 punktów

Stopień 4 (Ulepszone hakowanie SI lub Obszarowe hakowanie SI)

Ulepszone hakowanie SI

Twoje hakowanie SI zwiększa siłę tarczy oraz czas trwania mocy.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 12.00s
  • Siła tarczy: 500.00 punktów

Obszarowe hakowanie SI

Twój bezprzewodowy sygnał został wzmocniony, powodując włamanie się do wielu robotów naraz.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s
  • Siła tarczy: 350.00 punktów
  • Promień wybuchu: 3.00 metry

Kriowybuch

klasa, inżynier

Po aktywacji, omni-klucz użytkownika wystrzeliwuje wiele subatomowych, zimnych cząsteczek, mogących zamrozić cele na pewnym obszarze. Zamrożonych wrogów można następnie rozbić. Są oni także bardziej podatni na obrażenia. Jeżeli moc użyje Shepard, leci ona za kursorem w kierunku celu.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 4.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Stopień 4 (Przenikliwy kriowybuch lub Pełny kriowybuch)

Przenikliwy kriowybuch

Siła wybuchu i czas trwania zamrożenia są równe zaawansowanym broniom kriogenicznym.

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 7.00s

Pełny kriowybuch

Efekt rozsiewania cząsteczek został zaprojektowany tak, by zamrażać wiele celów z największą szansą.

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 3.00 metry
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Mistrzostwo techniki

klasa, inżynier

Czyni twoje moce szybszymi, silniejszymi i częstszymi.

Stopień 1

  • Zdrowie: +5.00%
  • Czas ładowania mocy: -5.00%
  • Heroizm/egoizm: +20.00%
  • Koszt projektu rozwoju: -5.00%

Stopień 2

  • Zdrowie: +10.00%
  • Czas ładowania mocy: -10.00%
  • Heroizm/egoizm: +40.00%
  • Koszt projektu rozwoju: -10.00%

Stopień 3

  • Zdrowie: +15.00%
  • Czas ładowania mocy: -15.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%
  • Koszt projektu rozwoju: -15.00%

Stopień 4 (Mechanik lub Szpieg)

Mechanik

Twoje moce są niezwykle skuteczne. Ładują się szybciej i trwają dłużej. Poziom heroizmu/egoizmu osiąga maksymalną wartość.

  • Zdrowie: +20.00%
  • Czas ładowania mocy: -20.00%
  • Heroizm/egoizm: +100.00%
  • Czas trwania mocy: +15.00%
  • Koszt projektu rozwoju: -25.00%

Szpieg

Specjalizując się w operacjach bojowych, zmniejszasz czas ładowania się mocy i zwiększasz zadawane przez nie obrażenia.

  • Zdrowie: +15.00%
  • Czas ładowania mocy: -20.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%
  • Obrażenia od mocy: +15.00%
  • Koszt projektu rozwoju: -25.00%

Komentarze

0
·
Postać naprawdę potężna , jeśli się umie grać.
0
·
Inżynier jest ciekawy, mi tam najbardziej do gustu przypadło spalenie i sonda bojowa
0
·
Prawie jak strażnik, ma też przeciążenie więc poradzi sobie z tarczami, ma spalanie więc to trochę zastępuje odkształcenie bo się nadaje na pancerze a także nieosłoniętych przypali. Jedynie zamiast mocy biotycznych ma sondę i hakowanie jak Tali i Legion, przydatne do odwrócenia uwagi wrogów i zajęcia ich czymś
0
·
Każda postać jest potężna, jeśli się umie grać. Nigdy nie lubiłem za bardzo inżyniera, ale i tak jest potężny. Dlatego właśnie lubię strażnika - łączy najlepsze umiejętności biotyki i techniki, tworząc wybuchową (dosłownie ;]) mieszankę.
0
·
Jako moc dodatkową można wziąć dominacje od Morinth i będzie hakowanie organizmów żywych do kompletu

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...