Młoda kobieta z tajemniczą i pełną przemocy przeszłością, w której doświadczyła wiele: należała do gangu, dołączyła do sekty i zgoliła włosy. Każdą śmierć upamiętnia tatuażem, które obecnie pokrywają całe jej ciało. Przez wiele lat była więziona w bazie Cerberusa, gdzie nazwano ją Obiektem Zero i torturowano, by sprawdzać oraz kształcić umiejętności biotyczne. Jej emocjonalna chwiejność nie najlepiej wpływa na fakt, że dzięki swym mocom może podnieść wroga i rzucić nim niczym śmieciem.
Jack jest niebezpieczna, niezrównoważona i bardzo brutalna, dlatego idealnie nadaje się do drużyny, którą tworzy Shepard. By pomogła mu w boju, trzeba udać się na Czyściec – ogromny statek więzienny. Tam należy odnaleźć kriokomorę, a następnie samą Jack.
Grając postacią męską, można prowadzić romans z Jack.
Klasa: Obiekt Zero
Broń:
- Ciężkie pistolety
- Strzelby
Moce:
- Fala Uderzeniowa
- Przyciągnięcie
- Obiekt Zero
- Amunicja Odkształcająca (odblokowany, gdy jest lojalna)
Zdobycie zaufania
Aby zdobyć zaufanie Jack, trzeba wykonać zadanie Obiekt Zero, a w tym celu udać się na Pragię, wejść do ośrodka Teltin, w którym niegdyś przetrzymywano agresywną kobietę, i odszukać jej celę. Po zwiedzeniu celi, poznaniu przeszłości i powrocie do wspomnień, należy podłożyć bombę i czym prędzej uciekać na Normandię.
Widok wybuchu przyniesie wewnętrzny spokój Jack, która obdarzy Sheparda swoim zaufaniem.
Obiekt Zero
Poziom 1
Koszt: 1 Pkt. Drużyny
Eksperymenty Jack z jej niezwykłymi zdolnościami zwiększają jej zdrowie i obrażenia od broni oraz skracają czas odnawiania jej mocy.
- Zdrowie: +5.00%
- Obrażenia od broni: +6.00%
- Czas ładowania mocy: -6.00%
Poziom 2
Koszt: 2 Pkt. Drużyny
Eksperymenty Jack z jej niezwykłymi zdolnościami zwiększają jej zdrowie i obrażenia od broni oraz skracają czas odnawiania jej mocy.
- Zdrowie: +10.00%
- Obrażenia od broni: +12.00%
- Czas ładowania mocy: -12.00%
Poziom 3
Koszt: 3 Pkt. Drużyny
Eksperymenty Jack z jej niezwykłymi zdolnościami zwiększają jej zdrowie i obrażenia od broni oraz skracają czas odnawiania jej mocy.
- Zdrowie: +15.00%
- Obrażenia od broni: +18.00%
- Czas ładowania mocy: -18.00%
Poziom 4 (Nieokrzesany Adept lub Nieokrzesany Szturmowiec)
Koszt: 4 Pkt. Drużyny
Nieokrzesany Adept
Jack może teraz korzystać z pełni swoich zdolności biotycznych, co znacząco skraca czas regeneracji jej mocy.
- Zdrowie: +20.00%
- Obrażenia od broni: +18.00%
- Czas ładowania mocy: -25.00%
Nieokrzesany Szturmowiec
Jack koncentruje swą bezwzględną energię na walce, zwiększając obrażenia od broni.
- Zdrowie: +20.00%
- Obrażenia od broni: +25.00%
- Czas ładowania mocy: -18.00%
Komentarze
Dodaj komentarz