Szturmowcy budzą postrach ze względu na swój ryzykowny, śmiały styl walki. Bardzo szybko zbliżają się do przeciwników, po czym pokonują ich z małej odległości przy użyciu broni lub mocy biotycznych. Klasa ta jest przeznaczona dla graczy, którzy nie przepadają za grą tylko w jednej specjalności, a w łączeniu umiejętności strzeleckich i mocy biotycznych widzą największą zabawę. Jeżeli lubisz obezwładniać wroga mocami i siać spustoszenie z bliska lub zza zasłon, to jest to wybór w sam raz dla ciebie.
Trening w użyciu mocy: szarża, przyciągniecie, fala uderzeniowa
Trening w użyciu broni: strzelby, ciężkie pistolety, pistolety automatyczne
Trening w użyciu amunicji: zapalająca, krio
Umiejętności
Szarża
Szturmowiec sprintuje prze pole bitwy, uderzając w cel, odrzucając go do tyłu i zadając duże obrażenia. Szarża umożliwia także ominięcie przeszkód, które stoją na drodze postaci. Przy większym rozwinięciu, szarża spowoduje spowolnienie czasu i większe obrażenia.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s
- Zasięg: 40.00 metrów
- Siła uderzenia: 350.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s
- Zasięg: 40.00 metrów
- Siła uderzenia: 550.00 newtonów
- Siła tarczy: 50.00% maksymalnej
- Czas trwania tarczy: 4.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s
- Zasięg: 40.00 metrów
- Siła uderzenia: 750.00 newtonów
- Siła tarczy: 75.00% maksymalnej
- Czas trwania tarczy: 4.00s
Stopień 4 (Ciężka szarża lub Szarża obszarowa)
Ciężka szarża
Twoje skupienie mocy jest tak silne, że nie tylko odpycha wrogów, ale i przyspiesza twój czas reakcji po wyjściu z szarży.
- Czas ładowania: 6.00s
- Zasięg: 40.00 metrów
- Siła uderzenia: 1000.00 newtonów
- Siła tarczy: 100.00% maksymalnej
- Czas trwania tarczy: 4.00s
Szarża obszarowa
Twoje pole efektu masy wybucha teraz przy uderzeniu, wysyłając energię, mogącą odepchnąć wielu wrogów.
- Czas ładowania: 6.00s
- Zasięg: 40.00 metrów
- Siła uderzenia: 750.00 newtonów
- Siła tarczy: 75.00% maksymalnej
- Czas trwania tarczy: 4.00s
- Promień uderzenia: 3.00 metry
Przyciągnięcie
Szturmowcy mogą stworzyć wznoszące się pole masy, które lewituje wrogów w powietrze. Unosząc się nad ziemią, wrogowie będą powoli lecieć w twoją stronę, podatni na obrażenia. Moc przyciągnięcia leci za kursorem w kierunku celu.
Stopień 1
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 5.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 7.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 9.00s
Stopień 4 (Silne przyciągnięcie lub Pole przyciągnięcia)
Silne przyciągnięcie
Cel unosi się w powietrzu dłużej.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 12.00s
Pole przyciągnięcia
Wpływa na całe grupy wrogów, podnoszą ich w powietrze.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 9.00s
- Promień rażenia: 3.00 metry
Fala uderzeniowa
Po użyciu, moc wysyła się biotycznych eksplozji, propagujących się po linii prostej i ignorujących przeszkody. Może odpychać wrogów na ziemi lub razić cele latające. Wróg osłonięty tarczą zostanie oszołomiony na 2 sekundy, lecz nie odepchnięty.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 8.00
- Promień rażenia: 1.50 metra
- Siła uderzenia: 300.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 10.00
- Promień rażenia: 2.00 metry
- Siła uderzenia: 400.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 12.00
- Promień rażenia: 2.50 metra
- Siła uderzenia: 500.00 newtonów
Stopień 4 (Silna fala uderzeniowa lub Ulepszona fala uderzeniowa)
Silna fala uderzeniowa
Siła fali uderzeniowej rośnie, zmiatając wszystko na swojej drodze.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 12.00
- Promień rażenia: 2.50 metra
- Siła uderzenia: 700.00 newtonów
Ulepszona fala uderzeniowa
Twoja fala uderzeniowa ma teraz duży promień rażenia, odpychając wszystko w szerokim pasie.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 12.00
- Promień rażenia: 3.50 metra
- Siła uderzenia: 500.00 newtonów
Amunicja zapalająca
Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia od ognia i podpala ich na pewien czas. Wstrzymuje to regenerację życia celu i panikę u niechronionych tarczą. Syntetyki są odporne na tę amunicję. Przydaję się ona natomiast przeciwko kroganom i vorchom.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 20.00% obrażeń broni przez 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 30.00% obrażeń broni przez 3.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s
Stopień 4 (Amunicja pożogi lub Drużynowa amunicja zapalająca)
Amunicja pożogi
Ładunek wybuchowy uwalania wnętrze pocisku przy uderzeniu, podpalając cel i przeciwników naokoło.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 60.00% obrażeń broni przez 3.00s
Drużynowa amunicja zapalająca
Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji zapalającej, siejąc spustoszenie wśród wrogów.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s
Krioamunicja
Po włączeniu, amunicja gracza ma szansę na zamrożenie celu na krótki okres czasu. Zamrożeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia i mogą być nawet rozbici w drobny mak.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 4.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 5.00s
Stopień 4 (Ulepszona krioamunicja lub Drużynowa krioamunicja)
Ulepszona krioamunicja
Najlepsze pociski kriogeniczne. Amunicja cele częściej i na dłużej.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 7.00s
Drużynowa krioamunicja
Cała drużyna korzysta z efektów krioamunicji, unieruchamiając całe grupy lub raniąc boleśnie jednostki.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 5.00s
Mistrzostwo ataku
Jesteś szybszy, zwinniejszy i silniejszy na polu bitwy.
Stopień 1
- Zdrowie: +5.00%
- Obrażenia broni: +3.00%
- Czas regeneracji mocy: -3.00%
- Heroizm/Egoizm: +20.00%
Stopień 2
- Zdrowie: +10.00%
- Obrażenia broni: +6.00%
- Czas regeneracji mocy: -6.00%
- Heroizm/Egoizm: +40.00%
Stopień 3
- Zdrowie: +15.00%
- Obrażenia broni: +9.00%
- Czas regeneracji mocy: -9.00%
- Heroizm/Egoizm: +70.00%
Stopień 4 (Niszczyciel lub Czempion)
Niszczyciel
Twoja broń zadaje jeszcze więcej obrażeń, moce biotyczne także.
- Zdrowie: +15.00%
- Obrażenia broni: +15.00%
- Czas regeneracji mocy: -9.00%
- Heroizm/Egoizm: +70.00%
- Obrażenia od mocy: +15.00%
Czempion
Twoje moce ładują się jeszcze szybciej, rośnie poziom heroizmu/egoizmu, a także moce biotyczne trwają dłużej.
- Zdrowie: +20.00%
- Obrażenia broni: +9.00%
- Czas regeneracji mocy: -15.00%
- Heroizm/Egoizm: +100.00%
- Czas trwania mocy: +15.00%
Komentarze
1. Geth Plasma Shotgun + Inferno Ammo
2. Heavy Charge w sam środek grupy przeciwników. Wykorzystując zwolniony czas kilka celnych strzałów + malee aby zlikwidować osłony.
3. Area Reave na organicznych przeciwników Improved Shockwave na syntetycznych.
4. Następnie wykańczać po kolei obezwładnionych przeciwników.
5. Często używać szarży by regenerować barierę i obezwładniać przeciwników lub do ucieczki gdy zrobi się za gorąco.
Po zdobyciu odrobiny wprawy jest to taktyka bardzo efektowna i efektywna. Nie zniechęcajcie się początkowymi niepowodzeniami, gdyż jest warta zachodu.
Dodaj komentarz