riese

Szturmowiec

szturmowiec, klasa

Szturmowcy budzą postrach ze względu na swój ryzykowny, śmiały styl walki. Bardzo szybko zbliżają się do przeciwników, po czym pokonują ich z małej odległości przy użyciu broni lub mocy biotycznych. Klasa ta jest przeznaczona dla graczy, którzy nie przepadają za grą tylko w jednej specjalności, a w łączeniu umiejętności strzeleckich i mocy biotycznych widzą największą zabawę. Jeżeli lubisz obezwładniać wroga mocami i siać spustoszenie z bliska lub zza zasłon, to jest to wybór w sam raz dla ciebie.

Trening w użyciu mocy: szarża, przyciągniecie, fala uderzeniowa

Trening w użyciu broni: strzelby, ciężkie pistolety, pistolety automatyczne

Trening w użyciu amunicji: zapalająca, krio

Umiejętności

Szarża

szturmowiec, klasa

Szturmowiec sprintuje prze pole bitwy, uderzając w cel, odrzucając go do tyłu i zadając duże obrażenia. Szarża umożliwia także ominięcie przeszkód, które stoją na drodze postaci. Przy większym rozwinięciu, szarża spowoduje spowolnienie czasu i większe obrażenia.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Zasięg: 40.00 metrów
  • Siła uderzenia: 350.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Zasięg: 40.00 metrów
  • Siła uderzenia: 550.00 newtonów
  • Siła tarczy: 50.00% maksymalnej
  • Czas trwania tarczy: 4.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Zasięg: 40.00 metrów
  • Siła uderzenia: 750.00 newtonów
  • Siła tarczy: 75.00% maksymalnej
  • Czas trwania tarczy: 4.00s

Stopień 4 (Ciężka szarża lub Szarża obszarowa)

Ciężka szarża

Twoje skupienie mocy jest tak silne, że nie tylko odpycha wrogów, ale i przyspiesza twój czas reakcji po wyjściu z szarży.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Zasięg: 40.00 metrów
  • Siła uderzenia: 1000.00 newtonów
  • Siła tarczy: 100.00% maksymalnej
  • Czas trwania tarczy: 4.00s

Szarża obszarowa

Twoje pole efektu masy wybucha teraz przy uderzeniu, wysyłając energię, mogącą odepchnąć wielu wrogów.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Zasięg: 40.00 metrów
  • Siła uderzenia: 750.00 newtonów
  • Siła tarczy: 75.00% maksymalnej
  • Czas trwania tarczy: 4.00s
  • Promień uderzenia: 3.00 metry

Przyciągnięcie

szturmowiec, klasa

Szturmowcy mogą stworzyć wznoszące się pole masy, które lewituje wrogów w powietrze. Unosząc się nad ziemią, wrogowie będą powoli lecieć w twoją stronę, podatni na obrażenia. Moc przyciągnięcia leci za kursorem w kierunku celu.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 5.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 7.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s

Stopień 4 (Silne przyciągnięcie lub Pole przyciągnięcia)

Silne przyciągnięcie

Cel unosi się w powietrzu dłużej.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 12.00s

Pole przyciągnięcia

Wpływa na całe grupy wrogów, podnoszą ich w powietrze.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s
  • Promień rażenia: 3.00 metry

Fala uderzeniowa

szturmowiec, klasa

Po użyciu, moc wysyła się biotycznych eksplozji, propagujących się po linii prostej i ignorujących przeszkody. Może odpychać wrogów na ziemi lub razić cele latające. Wróg osłonięty tarczą zostanie oszołomiony na 2 sekundy, lecz nie odepchnięty.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 8.00
  • Promień rażenia: 1.50 metra
  • Siła uderzenia: 300.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 10.00
  • Promień rażenia: 2.00 metry
  • Siła uderzenia: 400.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 12.00
  • Promień rażenia: 2.50 metra
  • Siła uderzenia: 500.00 newtonów

Stopień 4 (Silna fala uderzeniowa lub Ulepszona fala uderzeniowa)

Silna fala uderzeniowa

Siła fali uderzeniowej rośnie, zmiatając wszystko na swojej drodze.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 12.00
  • Promień rażenia: 2.50 metra
  • Siła uderzenia: 700.00 newtonów

Ulepszona fala uderzeniowa

Twoja fala uderzeniowa ma teraz duży promień rażenia, odpychając wszystko w szerokim pasie.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 12.00
  • Promień rażenia: 3.50 metra
  • Siła uderzenia: 500.00 newtonów

Amunicja zapalająca

szturmowiec, klasa

Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia od ognia i podpala ich na pewien czas. Wstrzymuje to regenerację życia celu i panikę u niechronionych tarczą. Syntetyki są odporne na tę amunicję. Przydaję się ona natomiast przeciwko kroganom i vorchom.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 20.00% obrażeń broni przez 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 30.00% obrażeń broni przez 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s

Stopień 4 (Amunicja pożogi lub Drużynowa amunicja zapalająca)

Amunicja pożogi

Ładunek wybuchowy uwalania wnętrze pocisku przy uderzeniu, podpalając cel i przeciwników naokoło.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 60.00% obrażeń broni przez 3.00s

Drużynowa amunicja zapalająca

Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji zapalającej, siejąc spustoszenie wśród wrogów.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s

Krioamunicja

szturmowiec, klasa

Po włączeniu, amunicja gracza ma szansę na zamrożenie celu na krótki okres czasu. Zamrożeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia i mogą być nawet rozbici w drobny mak.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 4.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Stopień 4 (Ulepszona krioamunicja lub Drużynowa krioamunicja)

Ulepszona krioamunicja

Najlepsze pociski kriogeniczne. Amunicja cele częściej i na dłużej.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 7.00s

Drużynowa krioamunicja

Cała drużyna korzysta z efektów krioamunicji, unieruchamiając całe grupy lub raniąc boleśnie jednostki.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Mistrzostwo ataku

szturmowiec, klasa

Jesteś szybszy, zwinniejszy i silniejszy na polu bitwy.

Stopień 1

  • Zdrowie: +5.00%
  • Obrażenia broni: +3.00%
  • Czas regeneracji mocy: -3.00%
  • Heroizm/Egoizm: +20.00%

Stopień 2

  • Zdrowie: +10.00%
  • Obrażenia broni: +6.00%
  • Czas regeneracji mocy: -6.00%
  • Heroizm/Egoizm: +40.00%

Stopień 3

  • Zdrowie: +15.00%
  • Obrażenia broni: +9.00%
  • Czas regeneracji mocy: -9.00%
  • Heroizm/Egoizm: +70.00%

Stopień 4 (Niszczyciel lub Czempion)

Niszczyciel

Twoja broń zadaje jeszcze więcej obrażeń, moce biotyczne także.

  • Zdrowie: +15.00%
  • Obrażenia broni: +15.00%
  • Czas regeneracji mocy: -9.00%
  • Heroizm/Egoizm: +70.00%
  • Obrażenia od mocy: +15.00%

Czempion

Twoje moce ładują się jeszcze szybciej, rośnie poziom heroizmu/egoizmu, a także moce biotyczne trwają dłużej.

  • Zdrowie: +20.00%
  • Obrażenia broni: +9.00%
  • Czas regeneracji mocy: -15.00%
  • Heroizm/Egoizm: +100.00%
  • Czas trwania mocy: +15.00%

Komentarze

0
·
Mnie najbardziej boli to, iż nie ma czegoś na wzór rzezi To był dopiero atak. Ogólnie klasa dobra, chociaż trzeba umieć grać nią.
0
Gość_Akynny* ·
Najlepsza klasa. Nie ma to jak założona Lepsza Tarcza Gethów, strzelba w ręce (która jak wiadomo na mały dystans jest najlepsza) Szarża w grupkę przeciwników i "F" do oporu i czasem broń gdy robi się gorąco;] A potem osiągnięcie "Ostra Walka";]
0
·
Ja ME 1 zacząłem szturmowcem i fajnie się grało... co do samego szturmowca.. nie wiem czemu chwalą szarżę mi on na nic nie jest potrzebna... i wgmnie fajnym uzupełnieniem jest moc ciśnięcie...
0
Gość_* ·
Chwalą szarżę, gdyż jest to najlepsza moc aktywna w grze, Heavy Charge regeneruje barierę do 100%, zwalnia czas oraz ma krótki CD. Ja osobiście nie używałem Tarczy Gethów ani Bariery choć grałem na Insanity. Moja taktyka wygląda następująco:
1. Geth Plasma Shotgun + Inferno Ammo
2. Heavy Charge w sam środek grupy przeciwników. Wykorzystując zwolniony czas kilka celnych strzałów + malee aby zlikwidować osłony.
3. Area Reave na organicznych przeciwników Improved Shockwave na syntetycznych.
4. Następnie wykańczać po kolei obezwładnionych przeciwników.
5. Często używać szarży by regenerować barierę i obezwładniać przeciwników lub do ucieczki gdy zrobi się za gorąco.

Po zdobyciu odrobiny wprawy jest to taktyka bardzo efektowna i efektywna. Nie zniechęcajcie się początkowymi niepowodzeniami, gdyż jest warta zachodu.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...