szczury_wroclawia_szpital

Umiejętności specjalne

Ciśnięcie

umiejętność specjalna

Unosi cel w powietrze, a potem ciska nim o ziemię zadając ogromne obrażenia.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania podniesienia: 0.90s
  • Siła ciosu: 400.00N

Poziom 2

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania podniesienia: 1.10s
  • Siła ciosu: 500.00N

Poziom 3

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania podniesienia: 1.30s
  • Siła ciosu: 600.00N

Poziom 4 (Silne Ciśnięcie lub Porażające Ciśnięcie)

Silne Ciśnięcie

Siła twojego ciśnięcia jest ogromna i powoduje ciężkie obrażenia ciała.

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania podniesienia: 1.50s
  • Siła ciosu: 800.00N

Porażające Ciśnięcie

Rezygnujesz z prymitywnej siły i zamiast tego uderzasz cel w najbardziej czułe punkty, co pozwala go obezwładnić na pewien czas.

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania podniesienia: 1.30s
  • Siła ciosu: 600.00N
  • Czas trwania porażenia: 8.00s

Amunicja Drążąca

umiejętność specjalna

Twoja amunicja jest wzmocniona i ukształtowana tak, by skuteczniej zadawać obrażenia pancerzom i obniżać zdrowie.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia pancerza i zdrowia: +30.00% obrażeń od broni

Poziom 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia pancerza i zdrowia: +40.00% obrażeń od broni

Poziom 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia pancerza i zdrowia: +50.00% obrażeń od broni

Poziom 4 (Amunicja Wolframowa lub Zespołowa Amunicja Drążąca)

Amunicja Wolframowa

Zaawansowany pociski z węglikiem wolframu zwiększają obrażenia zadawane przez Amunicję Drążącą.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia pancerza i zdrowia: +70.00% obrażeń od broni

Zespołowa Amunicja Drążąca

Czas poświęcony na dostosowanie broni pozwala twojej drużynie skorzystać z efektów twojej Amunicji Drążącej.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia pancerza i zdrowia: +50.00% obrażeń od broni

Bariera

umiejętność specjalna

Tworzy tarczę efektu masy, która istnieje przez kilka sekund i może pochłonąć znaczącą ilość obrażeń.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +25.00% maksimum tarcz

Poziom 2

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +50.00% maksimum tarcz

Poziom 3

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz

Poziom 4 (Silna Bariera lub Ulepszona Bariera)

Silna Bariera

Twoja Bariera jest niemal nie do przebicia i wytrzymuje nawet ostrzał z broni ciężkiej.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +100.00% maksimum tarcz

Ulepszona Bariera

Twoja Bariera trwa kilka jakże ważnych sekund dłużej.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 180.00s
  • Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz

Umocnienie

umiejętność specjalna

Wzmacnia pancerz płynem nienewtonowskim, który twardnieje pod wpływem uderzenia, dając krótkotrwałą ogromną premię.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Premia do pancerza: +25.00% maksimum tarcz

Poziom 2

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Premia do pancerza: +50.00% maksimum tarcz

Poziom 3

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Premia do pancerza: +75.00% maksimum tarcz

Poziom 4 (Ulepszone Umocnienie lub Silne Umocnienie)

Ulepszone Umocnienie

Pancerz jest bardziej odporny i radzi sobie z licznymi ciosami, co przedłuża czas jego działania.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 180.00s
  • Premia do pancerza: +75.00% maksimum tarcz

Silne Umocnienie

Dzięki zmianie chemii głównych składników pancerza może on teraz pochłaniać więcej obrażeń.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Premia do pancerza: +100.00% maksimum tarcz

Lepsza Tarcza Gethów

umiejętność specjalna

Możesz tymczasowo wzmocnić swoją barierę kinetyczną wysokoenergetyczną tarczą gethów, zdolną pochłonąć znaczną ilość obrażeń.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +25.00% maksimum tarcz

Poziom 2

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +50.00% maksimum tarcz

Poziom 3

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz

Poziom 4 (Lepsza ciężka Tarcza Gethów lub Lepsza wzmocniona Tarcza Gethów)

Lepsza ciężka Tarcza Gethów

Zwiększona moc Tarczy pozwala jej pochłaniać nawet skutki ataków z broni ciężkiej.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +100.00% maksimum tarcz

Lepsza wzmocniona Tarcza Gethów

Przekierowanie zasilania z generatora tarcz do uzbrojenia pozwala zwiększyć zadawane obrażenia do czasu wyczerpania tarcz.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: 60.00s
  • Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz
  • Obrażenia od broni: +10.00%

Spustoszenie

umiejętność specjalna

Biotycznie atakuje układ nerwowy albo syntetyczny celu i blokuje regenerację zdrowia. Jeśli biotyk używa tego pola przeciwko wrogom organicznym, odzyskuje dzięki niemu zdrowie.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: 40.00pkt/s przez 3.00s

Poziom 2

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: 40.00pkt/s przez 3.50s

Poziom 3

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: 40.00pkt/s przez 4.00s

Poziom 4 (Silne Spustoszenie lub Spustoszenie Obszarowe)

Silne Spustoszenie

Biotyk skupia się na wyduszeniu życia z jednego celu, dzięki czemu jego Spustoszenie jest silniejsze, trwa dłużej i zadaje więcej obrażeń.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: 40.00pkt/s przez 5.50s

Spustoszenie Obszarowe

Biotyk staje się żywym wirem, zwiększając tym samym siłę, czas trwania i niszczycielskie własności Spustoszenia.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: 40.00pkt/s przez 4.00s
  • Promień rażenia: 3.00m

Wyssanie Energii

umiejętność specjalna

Na niewielkim obszarze możesz przechwytywać moc z przeciwników syntetycznych albo barier kinetycznych wroga i używać jej do odnowienia swoich tarcz.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Wyssana energia: 120.00pkt
  • Promień rażenia: 1.20m

Poziom 2

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Wyssana energia: 140.00pkt
  • Promień rażenia: 1.20m

Poziom 3

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Wyssana energia: 160.00pkt
  • Promień rażenia: 1.20m

Poziom 4 (Ciężkie Wyssanie Energii lub Wyssanie Obszarowe)

Ciężkie Wyssanie Energii

Wyssanie energii o wiele silniej oddziałuje na syntetyków i tarcze, zadając im potężne obrażenia.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Wyssana energia: 200.00pkt
  • Promień rażenia: 1.20m

Wyssanie Obszarowe

Możesz znacznie powiększyć obszar wyssania energii, dzięki czemu łatwiej trafisz większą liczbę celów.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Wyssana energia: 160.00pkt
  • Promień rażenia: 3.00m

Porażenie Nerwowe

umiejętność specjalna

Wywołuje u wroga wstrząs układu nerwowego i na krótki czas obezwładnia jednego przeciwnika organicznego naraz.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 5.00s

Poziom 2

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 7.00s

Poziom 3

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 9.00s

Poziom 4 (Silne Porażenie Nerwowe lub Falowe Porażenie Nerwowe)

Silne Porażenie Nerwowe

Dysponujesz tak potężnym Porażeniem Nerwowym, że możesz zaatakować pojedynczego wroga całą serią porażeń, nie dając mu szansy na reakcję.

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 12.00s

Falowe Porażenie Nerwowe

Twoje kondensatory są znacznie powiększone, dzięki czemu możesz oddziaływać na liczne cele na dużym obszarze.

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 9.00s
  • Promień rażenia: 3.00m

Amunicja Rozszarpująca

umiejętność specjalna

Ta amunicja przebija się przez miękkie cele, zadając większe obrażenia nieosłoniętym wrogom organicznym.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia zdrowia: +40.00% obrażeń od broni

Poziom 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia zdrowia: +50.00% obrażeń od broni

Poziom 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia zdrowia: +60.00% obrażeń od broni

Poziom 4 (Ciężka Amunicja Rozszarpująca lub Zespołowa Amunicja Rozszarpująca)

Ciężka Amunicja Rozszarpująca

Twoja amunicja zadaje teraz najcięższe rany celom organicznym.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia zdrowia: +80.00% obrażeń od broni

Zespołowa Amunicja Rozszarpująca

Cała drużyna korzysta z efektów twojej Amunicji Rozszarpującej, co pozwala jej szybko rozprawiać się z wrogami organicznymi.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia zdrowia: +60.00% obrażeń od broni

Amunicja Odkształcająca

umiejętność specjalna

Obdarzasz amunicję biotycznym polem efektu masy, co zwiększa zadawane przez nią obrażenia iraz zniszczenia w pancerzach i barierach. Amunicja zadaje też większe obrażenia celom poddanym działaniu biotyki.

Poziom 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia: +15.00% obrażeń od broni

Poziom 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia: +25.00% obrażeń od broni

Poziom 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia: +35.00% obrażeń od broni

Poziom 4 (Ciężka Amunicja Odkształcająca lub Zespołowa Amunicja Odkształcająca)

Ciężka Amunicja Odkształcająca

Dodatkowo zwiększa obrażenia zadawane przez amunicję odkształcającą, która przedziera się teraz przez ciało i metal jak miniaturowa torpeda dyrupcyjna. Skuteczna przeciwko barierom.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia: +50.00% obrażeń od broni

Zespołowa Amunicja Odkształcająca

Potrafisz osiągnąć tak imponujący poziom koncentracji biotycznej, że możesz zapewnić efekt amunicji odkształcającej całemu oddziałowi.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
  • Obrażenia: +35.00% obrażeń od broni

Komentarze

0
Gość_Aust* ·
Kiedy wprowadzicie niestandardowe moce takie jak Przejęcie, czy Granat?
0
Gość_xkarionx* ·
Rank 1
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.00 meters
Damage: 50.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 3.00
Rank 2
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.25 meters
Damage: 60.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 4.00
Rank 3
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.50 meters
Damage: 70.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 5.00


Rank 4

Choose to evolve the power into one of the following,
[edit]
Heavy Inferno Grenade
This advanced plasma burns at higher temperatures and does more damage.
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.50 meters
Damage: 100.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 5.00
[edit]
Inferno Blast Grenade
The splash radius and the number of fragments of this grenade is increased, allowing you to scorch more targets.
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 4.50 meters
Damage: 70.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 6.00
0
·
Ach kochane spustoszenie i ciśnięcie
0
Gość_JS* ·
A gdzie kontrola umysłu!
0
Gość_* ·
Podejrzewam, że dominacja Morinth jest odpowiednikiem kontroli umysłu, ale tego nie sprawdzałem, bo zawsze Morinth ginęła podczas kłótni z Samarą.
0
Gość_kangur* ·
a mi się udało uratować morinth i mam ją w drużynie, morinth potrafi przejąć umysł przeciwnika i dodatkowo otoczyć go barierą biotyczną do czasu działania mocy, oczywiście przeciwnik jest w tedy z nami
0
Gość_* ·
dominacją podarowana od morinth jest świetna a juz w ogóle najlepszą sytuacją jest kiedy przejmiesz kontrole nad zbieraczem i w tym samym momencie zamieni się w zwiastuna który sam rozwali wszystkich zbieraczy. To pewnie jest jakiś bug ale co tam. przyjemnie sie patrzy jak pomiot ginie z ręki zwiastuna

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...