Ciśnięcie
Unosi cel w powietrze, a potem ciska nim o ziemię zadając ogromne obrażenia.
Poziom 1
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania podniesienia: 0.90s
- Siła ciosu: 400.00N
Poziom 2
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania podniesienia: 1.10s
- Siła ciosu: 500.00N
Poziom 3
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania podniesienia: 1.30s
- Siła ciosu: 600.00N
Poziom 4 (Silne Ciśnięcie lub Porażające Ciśnięcie)
Silne Ciśnięcie
Siła twojego ciśnięcia jest ogromna i powoduje ciężkie obrażenia ciała.
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania podniesienia: 1.50s
- Siła ciosu: 800.00N
Porażające Ciśnięcie
Rezygnujesz z prymitywnej siły i zamiast tego uderzasz cel w najbardziej czułe punkty, co pozwala go obezwładnić na pewien czas.
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania podniesienia: 1.30s
- Siła ciosu: 600.00N
- Czas trwania porażenia: 8.00s
Amunicja Drążąca
Twoja amunicja jest wzmocniona i ukształtowana tak, by skuteczniej zadawać obrażenia pancerzom i obniżać zdrowie.
Poziom 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia pancerza i zdrowia: +30.00% obrażeń od broni
Poziom 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia pancerza i zdrowia: +40.00% obrażeń od broni
Poziom 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia pancerza i zdrowia: +50.00% obrażeń od broni
Poziom 4 (Amunicja Wolframowa lub Zespołowa Amunicja Drążąca)
Amunicja Wolframowa
Zaawansowany pociski z węglikiem wolframu zwiększają obrażenia zadawane przez Amunicję Drążącą.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia pancerza i zdrowia: +70.00% obrażeń od broni
Zespołowa Amunicja Drążąca
Czas poświęcony na dostosowanie broni pozwala twojej drużynie skorzystać z efektów twojej Amunicji Drążącej.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia pancerza i zdrowia: +50.00% obrażeń od broni
Bariera
Tworzy tarczę efektu masy, która istnieje przez kilka sekund i może pochłonąć znaczącą ilość obrażeń.
Poziom 1
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +25.00% maksimum tarcz
Poziom 2
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +50.00% maksimum tarcz
Poziom 3
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz
Poziom 4 (Silna Bariera lub Ulepszona Bariera)
Silna Bariera
Twoja Bariera jest niemal nie do przebicia i wytrzymuje nawet ostrzał z broni ciężkiej.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +100.00% maksimum tarcz
Ulepszona Bariera
Twoja Bariera trwa kilka jakże ważnych sekund dłużej.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 180.00s
- Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz
Umocnienie
Wzmacnia pancerz płynem nienewtonowskim, który twardnieje pod wpływem uderzenia, dając krótkotrwałą ogromną premię.
Poziom 1
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Premia do pancerza: +25.00% maksimum tarcz
Poziom 2
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Premia do pancerza: +50.00% maksimum tarcz
Poziom 3
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Premia do pancerza: +75.00% maksimum tarcz
Poziom 4 (Ulepszone Umocnienie lub Silne Umocnienie)
Ulepszone Umocnienie
Pancerz jest bardziej odporny i radzi sobie z licznymi ciosami, co przedłuża czas jego działania.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 180.00s
- Premia do pancerza: +75.00% maksimum tarcz
Silne Umocnienie
Dzięki zmianie chemii głównych składników pancerza może on teraz pochłaniać więcej obrażeń.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Premia do pancerza: +100.00% maksimum tarcz
Lepsza Tarcza Gethów
Możesz tymczasowo wzmocnić swoją barierę kinetyczną wysokoenergetyczną tarczą gethów, zdolną pochłonąć znaczną ilość obrażeń.
Poziom 1
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +25.00% maksimum tarcz
Poziom 2
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +50.00% maksimum tarcz
Poziom 3
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz
Poziom 4 (Lepsza ciężka Tarcza Gethów lub Lepsza wzmocniona Tarcza Gethów)
Lepsza ciężka Tarcza Gethów
Zwiększona moc Tarczy pozwala jej pochłaniać nawet skutki ataków z broni ciężkiej.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +100.00% maksimum tarcz
Lepsza wzmocniona Tarcza Gethów
Przekierowanie zasilania z generatora tarcz do uzbrojenia pozwala zwiększyć zadawane obrażenia do czasu wyczerpania tarcz.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: 60.00s
- Siła tarczy: +75.00% maksimum tarcz
- Obrażenia od broni: +10.00%
Spustoszenie
Biotycznie atakuje układ nerwowy albo syntetyczny celu i blokuje regenerację zdrowia. Jeśli biotyk używa tego pola przeciwko wrogom organicznym, odzyskuje dzięki niemu zdrowie.
Poziom 1
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: 40.00pkt/s przez 3.00s
Poziom 2
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: 40.00pkt/s przez 3.50s
Poziom 3
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: 40.00pkt/s przez 4.00s
Poziom 4 (Silne Spustoszenie lub Spustoszenie Obszarowe)
Silne Spustoszenie
Biotyk skupia się na wyduszeniu życia z jednego celu, dzięki czemu jego Spustoszenie jest silniejsze, trwa dłużej i zadaje więcej obrażeń.
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: 40.00pkt/s przez 5.50s
Spustoszenie Obszarowe
Biotyk staje się żywym wirem, zwiększając tym samym siłę, czas trwania i niszczycielskie własności Spustoszenia.
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: 40.00pkt/s przez 4.00s
- Promień rażenia: 3.00m
Wyssanie Energii
Na niewielkim obszarze możesz przechwytywać moc z przeciwników syntetycznych albo barier kinetycznych wroga i używać jej do odnowienia swoich tarcz.
Poziom 1
- Czas ładowania: 6.00s
- Wyssana energia: 120.00pkt
- Promień rażenia: 1.20m
Poziom 2
- Czas ładowania: 6.00s
- Wyssana energia: 140.00pkt
- Promień rażenia: 1.20m
Poziom 3
- Czas ładowania: 6.00s
- Wyssana energia: 160.00pkt
- Promień rażenia: 1.20m
Poziom 4 (Ciężkie Wyssanie Energii lub Wyssanie Obszarowe)
Ciężkie Wyssanie Energii
Wyssanie energii o wiele silniej oddziałuje na syntetyków i tarcze, zadając im potężne obrażenia.
- Czas ładowania: 6.00s
- Wyssana energia: 200.00pkt
- Promień rażenia: 1.20m
Wyssanie Obszarowe
Możesz znacznie powiększyć obszar wyssania energii, dzięki czemu łatwiej trafisz większą liczbę celów.
- Czas ładowania: 6.00s
- Wyssana energia: 160.00pkt
- Promień rażenia: 3.00m
Porażenie Nerwowe
Wywołuje u wroga wstrząs układu nerwowego i na krótki czas obezwładnia jednego przeciwnika organicznego naraz.
Poziom 1
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 5.00s
Poziom 2
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 7.00s
Poziom 3
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 9.00s
Poziom 4 (Silne Porażenie Nerwowe lub Falowe Porażenie Nerwowe)
Silne Porażenie Nerwowe
Dysponujesz tak potężnym Porażeniem Nerwowym, że możesz zaatakować pojedynczego wroga całą serią porażeń, nie dając mu szansy na reakcję.
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 12.00s
Falowe Porażenie Nerwowe
Twoje kondensatory są znacznie powiększone, dzięki czemu możesz oddziaływać na liczne cele na dużym obszarze.
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 9.00s
- Promień rażenia: 3.00m
Amunicja Rozszarpująca
Ta amunicja przebija się przez miękkie cele, zadając większe obrażenia nieosłoniętym wrogom organicznym.
Poziom 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia zdrowia: +40.00% obrażeń od broni
Poziom 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia zdrowia: +50.00% obrażeń od broni
Poziom 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia zdrowia: +60.00% obrażeń od broni
Poziom 4 (Ciężka Amunicja Rozszarpująca lub Zespołowa Amunicja Rozszarpująca)
Ciężka Amunicja Rozszarpująca
Twoja amunicja zadaje teraz najcięższe rany celom organicznym.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia zdrowia: +80.00% obrażeń od broni
Zespołowa Amunicja Rozszarpująca
Cała drużyna korzysta z efektów twojej Amunicji Rozszarpującej, co pozwala jej szybko rozprawiać się z wrogami organicznymi.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia zdrowia: +60.00% obrażeń od broni
Amunicja Odkształcająca
Obdarzasz amunicję biotycznym polem efektu masy, co zwiększa zadawane przez nią obrażenia iraz zniszczenia w pancerzach i barierach. Amunicja zadaje też większe obrażenia celom poddanym działaniu biotyki.
Poziom 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia: +15.00% obrażeń od broni
Poziom 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia: +25.00% obrażeń od broni
Poziom 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia: +35.00% obrażeń od broni
Poziom 4 (Ciężka Amunicja Odkształcająca lub Zespołowa Amunicja Odkształcająca)
Ciężka Amunicja Odkształcająca
Dodatkowo zwiększa obrażenia zadawane przez amunicję odkształcającą, która przedziera się teraz przez ciało i metal jak miniaturowa torpeda dyrupcyjna. Skuteczna przeciwko barierom.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia: +50.00% obrażeń od broni
Zespołowa Amunicja Odkształcająca
Potrafisz osiągnąć tak imponujący poziom koncentracji biotycznej, że możesz zapewnić efekt amunicji odkształcającej całemu oddziałowi.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: do momentu zastąpienia inną mocą dotyczącą amunicji
- Obrażenia: +35.00% obrażeń od broni
Komentarze
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.00 meters
Damage: 50.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 3.00
Rank 2
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.25 meters
Damage: 60.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 4.00
Rank 3
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.50 meters
Damage: 70.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 5.00
Rank 4
Choose to evolve the power into one of the following,
[edit]
Heavy Inferno Grenade
This advanced plasma burns at higher temperatures and does more damage.
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 3.50 meters
Damage: 100.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 5.00
[edit]
Inferno Blast Grenade
The splash radius and the number of fragments of this grenade is increased, allowing you to scorch more targets.
Recharge Time: 6.00 seconds (Shepard); 9.00 seconds (Zaeed)
Impact Radius: 4.50 meters
Damage: 70.00 points over 4.00 seconds
Number of Fragments: 6.00
Dodaj komentarz