riese

Żołnierz

Dany sobota, 27 marca 2010
żołnierz

Żołnierze są ściśle wyspecjalizowani w walce. Trudno o osoby bardziej wytrzymałe czy bardziej efektywne w walce ogniowej. Są gruntownie przeszkoleni w użyciu broni i mogą używać wszystkich specjalnych typów amunicji. Gra tą klasą przeznaczona jest zwłaszcza dla osób lubiących ostrzeliwać wroga z broni palnej wszelkiej maści, stawiając na siłę, a nie finezję. Z pewnością będzie to dobra klasa dla graczy, którzy nie są zbytnio doświadczeni w grach tego typu. Całkiem wytrzymały, zadający duże obrażenia, nie korzystający z takich zbędnych rzeczy, jak biotyka.

Trening w użyciu mocy: skok adrenaliny, strzał wstrząsowy

Trening w użyciu broni: karabiny szturmowe, strzelby, karabiny snajperskie, ciężkie pistolety

Trening w użyciu amunicji: zapalająca, krio, dysrupcyjna

Umiejętności

Skok adrenaliny

żołnierz, klasa, umiejętność

Na krótką chwilę spowalnia czas wokół gracza, dając mu okazję do perfekcyjnego strzału w głowę ze snajperki lub innej broni. Poza tym zwiększa zadawane obrażenia.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 5.00s
  • Czas trwania: 5.00s
  • Wydłużenie trwania: +50.00%
  • Bonus do obrażeń: +100.00%

Stopień 2

  • Czas ładowania: 4.00s
  • Czas trwania: 5.00s
  • Wydłużenie trwania: +50.00%
  • Bonus do obrażeń: +100.00%

Stopień 3

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 5.00s
  • Wydłużenie trwania: +50.00%
  • Bonus do obrażeń: +100.00%

Stopień 4 (Zwiększony Skok adrenaliny lub Wzmocniony Skok adrenaliny)

Zwiększony Skok adrenaliny

Twój czas reakcji jest niesamowity. Gdy jesteś poddany działaniu adrenaliny, przeciwnicy wyglądają na nieruchomych.

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 5.00s
  • Wydłużenie trwania: +70.00%
  • Bonus do obrażeń: +140.00%

Wzmocniony Skok adrenaliny

Twoje endorfiny powstrzymują ból i szok, zwiększając także czas reakcji. Obrażenia zdrowia są zmniejszone na czas trwania mocy.

  • Czas ładowania: 3.00s
  • Czas trwania: 5.00s
  • Wydłużenie trwania: +50.00%
  • Bonus do obrażeń: +100.00%
  • Otrzymywane obrażenia zdrowia: -50.00%

Strzał wstrząsowy

żołnierz, klasa, umiejętność

Gdy włączony, broń gracza wystrzeliwuje z dużą siłą pojedynczy pocisk, który rani cel i może go ogłuszyć na chwilę. Skuteczność przeciwko barierom biotycznym rośnie 3,5 razy. Gdy pocisk zostaje wystrzelony przez Sheparda, pocisk będzie śledził cel, jeżeli ten się poruszy.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00 s (inni)
  • Siła: 250.00 newtonów
  • Obrażenia: 45.00 punktów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Siła: 350.00 newtonów
  • Obrażenia: 60.00 punktów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Siła: 450.00 newtonów
  • Obrażenia: 75.00 punktów

Stopień 4 (Silny strzał wstrząsowy lub Wybuch wstrząsowy)

Silny strzał wstrząsowy

Silniejszy strzał wstrząsowy, który powala przeciwników.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Siła: 600.00 newtonów
  • Obrażenia: 100.00 punktów

Wybuch wstrząsowy

Pociski z dużym ładunkiem wybuchowym dają twojemu strzałowi promień wybuchu wystarczający, by powalić na ziemię kilku przeciwników.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Siła: 450.00 newtonów
  • Obrażenia: 75.00 punktów
  • Promień rażenia: 3.00 metry

Amunicja zapalająca

żołnierz, klasa, umiejętność

Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia od ognia i podpala ich na pewien czas. Wstrzymuje to regenerację życia celu i panikę u niechronionych tarczą. Syntetyki są odporne na tę amunicję. Przydaję się ona natomiast przeciwko kroganom i vorchom.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 20.00% obrażeń broni przez 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 30.00% obrażeń broni przez 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s

Stopień 4 (Amunicja pożogi lub Drużynowa amunicja zapalająca)

Amunicja pożogi

Ładunek wybuchowy uwalania wnętrze pocisku przy uderzeniu, podpalając cel i przeciwników naokoło.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 60.00% obrażeń broni przez 3.00s

Drużynowa amunicja zapalająca

Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji zapalającej, siejąc spustoszenie wśród wrogów.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s

Krioamunicja

żołnierz, klasa, umiejętność

Po włączeniu, amunicja gracza ma szansę na zamrożenie celu na krótki okres czasu. Zamrożeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia i mogą być nawet rozbici w drobny mak.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 4.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Stopień 4 (Ulepszona krioamunicja lub Drużynowa krioamunicja)

Ulepszona krioamunicja

Najlepsze pociski kriogeniczne. Amunicja cele częściej i na dłużej.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 7.00s

Drużynowa krioamunicja

Cała drużyna korzysta z efektów krioamunicji, unieruchamiając całe grupy lub raniąc boleśnie jednostki.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Amunicja dysrupcyjna

żołnierz, klasa, umiejętność

Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia tarczom i syntetykom. Ma także szansę na wyłączenie syntetycznych przeciwników i przegrzanie broni.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia: +20% obrażeń broni

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia: +30 obrażeń broni
  • Czas wyłączenia: 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia: +40% obrażeń broni
  • Czas wyłączenia: 3.00s
  • Czas przegrzania: 6.00s

Stopień 4 (Ciężka amunicja dysrupcyjna lub Drużynowa amunicja dysrupcyjna)

Ciężka amunicja dysrupcyjna

Własności elektromagnetyczne tej amunicji mogą spowodować krytyczne przeciążenie syntetyków i ich eksplozję.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +60.00% obrażeń broni
  • Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
  • Czas przegrzania broni: 6.00s

Drużynowa amunicja dysrupcyjna

Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji dysrupcyjnej.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +40.00% obrażeń broni
  • Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
  • Czas przegrzania broni: 6.00s

Mistrzostwo w walce

żołnierz, klasa, umiejętność

Czyni cię silniejszym, twardszym, szybszym i bardziej charyzmatycznym.

Stopień 1

  • Zdrowie: +10.00%
  • Obrażenia broni: +3.00%
  • Szybkość sprintu: +20.00%
  • Heroizm/egoizm: +20.00%

Stopień 2

  • Zdrowie: +20.00%
  • Obrażenia broni: +6.00%
  • Szybkość sprintu: +30.00%
  • Heroizm/egoizm: +40.00%

Stopień 3

  • Zdrowie: +30.00%
  • Obrażenia broni: +9.00%
  • Szybkość sprintu: +40.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%

Stopień 4 (Komandos lub Szturmowiec)

Komandos

Twoje mordercze instynkty są ciągle obecne, zwiększając obrażenia oraz szybkość, a także dając dodatkowe obrażenia od mocy.

  • Zdrowie: +30.00%
  • Obrażenia broni: +15.00%
  • Szybkość sprintu: +50.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%
  • Czas trwania mocy: +15.00%

Szturmowiec

Twój zmysł przetrwania obdarza cię wysoką koncentracją, zwiększając zadawane obrażenia i szybkość. Zwiększa także czas trwania mocy.

  • Zdrowie: +40.00%
  • Obrażenia broni: +9.00%
  • Szybkość sprintu: +40.00%
  • Heroizm/egoizm: +100.00%
  • Czas trwania mocy: +15.00%

Komentarze

Gość_:::NerVouS:::* · czwartek, 14 kwietnia 2011, 11:39
0
Moim zdaniem może nie najlepsza ale na pewno najbardziej skuteczna klasa w zabijaniu przeciwników. Do tego wszystkie strzelby, karabiny itp są na niego więc sami decydujcie.
Gość_* · środa, 28 września 2011, 21:05
0
najlepsza klasa na ostatni poziom trudności

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...