Żołnierze są ściśle wyspecjalizowani w walce. Trudno o osoby bardziej wytrzymałe czy bardziej efektywne w walce ogniowej. Są gruntownie przeszkoleni w użyciu broni i mogą używać wszystkich specjalnych typów amunicji. Gra tą klasą przeznaczona jest zwłaszcza dla osób lubiących ostrzeliwać wroga z broni palnej wszelkiej maści, stawiając na siłę, a nie finezję. Z pewnością będzie to dobra klasa dla graczy, którzy nie są zbytnio doświadczeni w grach tego typu. Całkiem wytrzymały, zadający duże obrażenia, nie korzystający z takich zbędnych rzeczy, jak biotyka.
Trening w użyciu mocy: skok adrenaliny, strzał wstrząsowy
Trening w użyciu broni: karabiny szturmowe, strzelby, karabiny snajperskie, ciężkie pistolety
Trening w użyciu amunicji: zapalająca, krio, dysrupcyjna
Umiejętności
Skok adrenaliny
Na krótką chwilę spowalnia czas wokół gracza, dając mu okazję do perfekcyjnego strzału w głowę ze snajperki lub innej broni. Poza tym zwiększa zadawane obrażenia.
Stopień 1
- Czas ładowania: 5.00s
- Czas trwania: 5.00s
- Wydłużenie trwania: +50.00%
- Bonus do obrażeń: +100.00%
Stopień 2
- Czas ładowania: 4.00s
- Czas trwania: 5.00s
- Wydłużenie trwania: +50.00%
- Bonus do obrażeń: +100.00%
Stopień 3
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 5.00s
- Wydłużenie trwania: +50.00%
- Bonus do obrażeń: +100.00%
Stopień 4 (Zwiększony Skok adrenaliny lub Wzmocniony Skok adrenaliny)
Zwiększony Skok adrenaliny
Twój czas reakcji jest niesamowity. Gdy jesteś poddany działaniu adrenaliny, przeciwnicy wyglądają na nieruchomych.
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 5.00s
- Wydłużenie trwania: +70.00%
- Bonus do obrażeń: +140.00%
Wzmocniony Skok adrenaliny
Twoje endorfiny powstrzymują ból i szok, zwiększając także czas reakcji. Obrażenia zdrowia są zmniejszone na czas trwania mocy.
- Czas ładowania: 3.00s
- Czas trwania: 5.00s
- Wydłużenie trwania: +50.00%
- Bonus do obrażeń: +100.00%
- Otrzymywane obrażenia zdrowia: -50.00%
Strzał wstrząsowy
Gdy włączony, broń gracza wystrzeliwuje z dużą siłą pojedynczy pocisk, który rani cel i może go ogłuszyć na chwilę. Skuteczność przeciwko barierom biotycznym rośnie 3,5 razy. Gdy pocisk zostaje wystrzelony przez Sheparda, pocisk będzie śledził cel, jeżeli ten się poruszy.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00 s (inni)
- Siła: 250.00 newtonów
- Obrażenia: 45.00 punktów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Siła: 350.00 newtonów
- Obrażenia: 60.00 punktów
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Siła: 450.00 newtonów
- Obrażenia: 75.00 punktów
Stopień 4 (Silny strzał wstrząsowy lub Wybuch wstrząsowy)
Silny strzał wstrząsowy
Silniejszy strzał wstrząsowy, który powala przeciwników.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Siła: 600.00 newtonów
- Obrażenia: 100.00 punktów
Wybuch wstrząsowy
Pociski z dużym ładunkiem wybuchowym dają twojemu strzałowi promień wybuchu wystarczający, by powalić na ziemię kilku przeciwników.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Siła: 450.00 newtonów
- Obrażenia: 75.00 punktów
- Promień rażenia: 3.00 metry
Amunicja zapalająca
Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia od ognia i podpala ich na pewien czas. Wstrzymuje to regenerację życia celu i panikę u niechronionych tarczą. Syntetyki są odporne na tę amunicję. Przydaję się ona natomiast przeciwko kroganom i vorchom.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 20.00% obrażeń broni przez 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 30.00% obrażeń broni przez 3.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s
Stopień 4 (Amunicja pożogi lub Drużynowa amunicja zapalająca)
Amunicja pożogi
Ładunek wybuchowy uwalania wnętrze pocisku przy uderzeniu, podpalając cel i przeciwników naokoło.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 60.00% obrażeń broni przez 3.00s
Drużynowa amunicja zapalająca
Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji zapalającej, siejąc spustoszenie wśród wrogów.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia od ognia: 40.00% obrażeń broni przez 3.00s
Krioamunicja
Po włączeniu, amunicja gracza ma szansę na zamrożenie celu na krótki okres czasu. Zamrożeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia i mogą być nawet rozbici w drobny mak.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 4.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 5.00s
Stopień 4 (Ulepszona krioamunicja lub Drużynowa krioamunicja)
Ulepszona krioamunicja
Najlepsze pociski kriogeniczne. Amunicja cele częściej i na dłużej.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 7.00s
Drużynowa krioamunicja
Cała drużyna korzysta z efektów krioamunicji, unieruchamiając całe grupy lub raniąc boleśnie jednostki.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 5.00s
Amunicja dysrupcyjna
Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia tarczom i syntetykom. Ma także szansę na wyłączenie syntetycznych przeciwników i przegrzanie broni.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia: +20% obrażeń broni
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia: +30 obrażeń broni
- Czas wyłączenia: 3.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia: +40% obrażeń broni
- Czas wyłączenia: 3.00s
- Czas przegrzania: 6.00s
Stopień 4 (Ciężka amunicja dysrupcyjna lub Drużynowa amunicja dysrupcyjna)
Ciężka amunicja dysrupcyjna
Własności elektromagnetyczne tej amunicji mogą spowodować krytyczne przeciążenie syntetyków i ich eksplozję.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +60.00% obrażeń broni
- Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
- Czas przegrzania broni: 6.00s
Drużynowa amunicja dysrupcyjna
Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji dysrupcyjnej.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +40.00% obrażeń broni
- Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
- Czas przegrzania broni: 6.00s
Mistrzostwo w walce
Czyni cię silniejszym, twardszym, szybszym i bardziej charyzmatycznym.
Stopień 1
- Zdrowie: +10.00%
- Obrażenia broni: +3.00%
- Szybkość sprintu: +20.00%
- Heroizm/egoizm: +20.00%
Stopień 2
- Zdrowie: +20.00%
- Obrażenia broni: +6.00%
- Szybkość sprintu: +30.00%
- Heroizm/egoizm: +40.00%
Stopień 3
- Zdrowie: +30.00%
- Obrażenia broni: +9.00%
- Szybkość sprintu: +40.00%
- Heroizm/egoizm: +70.00%
Stopień 4 (Komandos lub Szturmowiec)
Komandos
Twoje mordercze instynkty są ciągle obecne, zwiększając obrażenia oraz szybkość, a także dając dodatkowe obrażenia od mocy.
- Zdrowie: +30.00%
- Obrażenia broni: +15.00%
- Szybkość sprintu: +50.00%
- Heroizm/egoizm: +70.00%
- Czas trwania mocy: +15.00%
Szturmowiec
Twój zmysł przetrwania obdarza cię wysoką koncentracją, zwiększając zadawane obrażenia i szybkość. Zwiększa także czas trwania mocy.
- Zdrowie: +40.00%
- Obrażenia broni: +9.00%
- Szybkość sprintu: +40.00%
- Heroizm/egoizm: +100.00%
- Czas trwania mocy: +15.00%
Komentarze
Dodaj komentarz