Strażnicy są wyjątkowi ze względu na to, że na polu walki stosują zarówno zdolności technologiczne, jak i biotyczne. Nie są takimi specjalistami w tych dziedzinach jak Adepci czy Inżynierowie, ale dzięki swojej wszechstronności radzą sobie w każdej sytuacji. Jeżeli nie przepadasz zbytnio za strzelaninami i bronią palną, natomiast twoim żywiołem są różne moce biotyczne oraz technologiczne, to klasa strażnika jest dla ciebie odpowiednia. Wspaniała klasa postaci do wspierania reszty drużyny.
Trening w użyciu mocy: pancerz technologiczny, rzut, odkształcenie, przeciążenie, kriowybuch
Trening w użyciu broni: ciężkie pistolety, pistolety automatyczne
Umiejętności
Pancerz technologiczny
Moc ta generuje energetyczną zbroję, która wzmacnia tarczę gracza. Gdy zostanie ona zniszczona, wysyła impuls energii, raniący i powalający przeciwników w określonym promieniu.
Stopień 1
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: Trwa do zniszczenia
- Siła tarczy: +25.00% maksimum tarczy
- Promień impulsu energetycznego: 7.50 metra
- Obrażenia impulsu energetycznego: 30.00 punktów
- Siła impulsu energetycznego: 100.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: Trwa do zniszczenia
- Siła tarczy: +50.00% maksimum tarczy
- Promień impulsu energetycznego: 10.00 metrów
- Obrażenia impulsu energetycznego: 40.00 punktów
- Siła impulsu energetycznego: 130.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: Trwa do zniszczenia
- Siła tarczy: +75.00% maksimum tarczy
- Promień impulsu energetycznego: 12.50 metra
- Obrażenia impulsu energetycznego: 50.00 punktów
- Siła impulsu energetycznego: 160.00 newtonów
Stopień 4 (Pancerz szturmowy lub Pancerz mocy)
Pancerz szturmowy
Impuls powstały po zniszczeniu pancerza ma teraz większą siłę i promień rażenia. Daje także bonus do tarczy po wybuchu.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: Trwa do zniszczenia
- Siła tarczy: +75.00% maksimum tarczy
- Promień impulsu energetycznego: 18.00 metrów
- Obrażenia impulsu energetycznego: 100.00 punktów
- Siła impulsu energetycznego: 240.00 newtonów
- Wzmocnienie tarczy energii: 50.00% maksimum tarczy
Pancerz mocy
Zdolność pancerza do odbijania obrażeń jest teraz największa. Jest on teraz także w stanie przenieść swoją energię do mocy biotycznych lub broni palnej, zwiększając zadawane przez nie obrażenia.
- Czas ładowania: 12.00s
- Czas trwania: Trwa do zniszczenia
- Siła tarczy: +100.00% maksimum tarczy
- Promień impulsu energetycznego: 12.50 metra
- Obrażenia impulsu energetycznego: 50.00 punktów
- Siła impulsu energetycznego: 160.00 newtonów
- Bonus do obrażeń od mocy: 15.00%
Rzut
Rzut wykorzystuje pole efektu masy, aby odepchnąć przeciwnika do tyłu, zadając obrażenia, jeżeli w coś uderzą. Może być precyzyjnie kierowany naokoło przedmiotów i narożników. Moc ta podąża za celownikiem w stronę celu. Zasięg rzutu i obrażenia zależą od ciężaru, celu. Natomiast odpowiednie umiejscowienie mocy względem środka ciężkości przeciwnika, pozwoli wyrzucić go w powietrze lub powalić na ziemię.
Stopień 1
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 500.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 700.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 900.00 newtonów
Stopień 4 (Ciężki rzut lub Pole rzutu)
Ciężki rzut
Uderza z dużym pędem w cel, miażdżąc go o ścianę z tyłu.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 1200.00 newtonów
Pole rzutu
Twoje mistrzostwo w biotyce pozwala ci na odepchnięcie wielu wrogów naraz.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 900.00 newtonów
- Promień uderzenia: 3.00 metry
Odkształcenie
Moc tworzy pole efektu masy, zatrzymujące przeciwnika i powstrzymujące jego regenerację. Detonuje także wszystkie moce, którym cel podlegał. Otrzymuje on wtedy podwójne obrażenia, a inni wokół pełne. Jeżeli podlegają oni jakimś mocom biotycznym, to także otrzymują podwójne.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 120.00 punktów
- Promień wybuchu: 3.00 metry
- Siła wybuchu: 400.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 140.00 punktów
- Promień wybuchu: 4.00 metry
- Siła wybuchu: 550.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 160.00 punktów
- Promień wybuchu: 5.00 metrów
- Siła wybuchu: 700.00 newtonów
Stopień 4 (Ciężkie odkształcenie lub Niestabilne odkształcenie)
Ciężkie odkształcenie
Obrażenia zadawane przez Odkształcenie zostały zwiększone.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 200.00 punktów
- Promień wybuchu: 5.00 metrów
- Siła wybuchu: 700.00 newtonów
Niestabilne odkształcenie
Zwiększa promień wybuchu podczas detonacji mocy biotycznych.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 160.00 punktów
- Promień wybuchu: 7.00 metrów
- Siła wybuchu: 700.00 newtonów
Przeciążenie
Wyłącza tarcze wroga, pozostawiając ich wrażliwymi na obrażenia. Wysadza także wrogów z miotaczami ognia. Od stopnia 3 przegrzewa także broń i zadaje podwójne obrażenia tarczom.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 120.00 punktów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 140.00 punktów
- Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 160.00 punktów
- Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
- Długość przegrzania broni: 6.00s
Stopień 4 (Ciężkie przeciążenie lub Przeciążenie obszarowe)
Ciężkie przeciążenie
Twoja moc uszkadza syntetyki tak bardzo, że teraz przy zniszczeniu wybuchają.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 200.00 punktów
- Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
- Długość przegrzania broni: 6.00s
Przeciążenie obszarowe
Przeciążenie działa teraz na pewnym obszarze, uderzając kilka celów.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
- Promień rażenia: 3.00 metry
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 160.00 punktów
- Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
- Długość przegrzania broni: 6.00s
Kriowybuch
Po aktywacji, omni-klucz użytkownika wystrzeliwuje wiele subatomowych, zimnych cząsteczek, mogących zamrozić cele na pewnym obszarze. Zamrożonych wrogów można następnie rozbić. Są oni także bardziej podatni na obrażenia. Jeżeli moc użyje Shepard, leci ona za kursorem w kierunku celu.
Stopień 1
- Czas ładowania: 4.50s
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Czas zamrożenia: 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 4.50s
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Czas zamrożenia: 4.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 4.50s
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Czas zamrożenia: 5.00s
Stopień 4 (Przenikliwy kriowybuch lub Pełny kriowybuch)
Przenikliwy kriowybuch
Siła wybuchu i czas trwania zamrożenia są równe zaawansowanym broniom kriogenicznym.
- Czas ładowania: 4.50s
- Promień rażenia: 1.20 metra
- Czas zamrożenia: 7.00s
Pełny kriowybuch
Efekt rozsiewania cząsteczek został zaprojektowany tak, by zamrażać wiele celów z największą szansą.
- Czas ładowania: 4.50s
- Promień rażenia: 3.00 metry
- Czas zamrożenia: 5.00s
Obrońca
Modyfikuje twój mózg, czyniąc moce silniejszymi i efektywniejszymi.
Stopień 1
- Zdrowie: +5.00%
- Czas ładowania mocy: -5.00%
- Heroizm/egoizm: +20.00%
Stopień 2
- Zdrowie: +10.00%
- Czas ładowania mocy: -10.00%
- Heroizm/egoizm: +40.00%
Stopień 3
- Zdrowie: +15.00%
- Czas ładowania mocy: -15.00%
- Heroizm/egoizm: +70.00%
Stopień 4 (Strażnik lub Rzezimieszek)
Strażnik
Radzisz sobie ze stresem, zmniejszając czas ładowania mocy, osobowość pełna siły zwiększa heroizm/egoizm do maksimum.
- Zdrowie: +20.00%
- Czas ładowania mocy: -30.00%
- Heroizm/egoizm: +100.00%
Rzezimieszek
Specjalizujesz się w używaniu mocy biotycznych i technologicznych jako broni, zmniejszając trochę czas ładowania mocy oraz zadawane przez nie obrażenia.
- Zdrowie: +15.00%
- Czas ładowania mocy: -20.00%
- Heroizm/egoizm: +70.00%
- Obrażenia od mocy: +15.00%
Komentarze
Dodaj komentarz