riese

Strażnik

klasa, strażnik

Strażnicy są wyjątkowi ze względu na to, że na polu walki stosują zarówno zdolności technologiczne, jak i biotyczne. Nie są takimi specjalistami w tych dziedzinach jak Adepci czy Inżynierowie, ale dzięki swojej wszechstronności radzą sobie w każdej sytuacji. Jeżeli nie przepadasz zbytnio za strzelaninami i bronią palną, natomiast twoim żywiołem są różne moce biotyczne oraz technologiczne, to klasa strażnika jest dla ciebie odpowiednia. Wspaniała klasa postaci do wspierania reszty drużyny.

Trening w użyciu mocy: pancerz technologiczny, rzut, odkształcenie, przeciążenie, kriowybuch

Trening w użyciu broni: ciężkie pistolety, pistolety automatyczne

Umiejętności

Pancerz technologiczny

klasa, strażnik

Moc ta generuje energetyczną zbroję, która wzmacnia tarczę gracza. Gdy zostanie ona zniszczona, wysyła impuls energii, raniący i powalający przeciwników w określonym promieniu.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: Trwa do zniszczenia
  • Siła tarczy: +25.00% maksimum tarczy
  • Promień impulsu energetycznego: 7.50 metra
  • Obrażenia impulsu energetycznego: 30.00 punktów
  • Siła impulsu energetycznego: 100.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: Trwa do zniszczenia
  • Siła tarczy: +50.00% maksimum tarczy
  • Promień impulsu energetycznego: 10.00 metrów
  • Obrażenia impulsu energetycznego: 40.00 punktów
  • Siła impulsu energetycznego: 130.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: Trwa do zniszczenia
  • Siła tarczy: +75.00% maksimum tarczy
  • Promień impulsu energetycznego: 12.50 metra
  • Obrażenia impulsu energetycznego: 50.00 punktów
  • Siła impulsu energetycznego: 160.00 newtonów

Stopień 4 (Pancerz szturmowy lub Pancerz mocy)

Pancerz szturmowy

Impuls powstały po zniszczeniu pancerza ma teraz większą siłę i promień rażenia. Daje także bonus do tarczy po wybuchu.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: Trwa do zniszczenia
  • Siła tarczy: +75.00% maksimum tarczy
  • Promień impulsu energetycznego: 18.00 metrów
  • Obrażenia impulsu energetycznego: 100.00 punktów
  • Siła impulsu energetycznego: 240.00 newtonów
  • Wzmocnienie tarczy energii: 50.00% maksimum tarczy

Pancerz mocy

Zdolność pancerza do odbijania obrażeń jest teraz największa. Jest on teraz także w stanie przenieść swoją energię do mocy biotycznych lub broni palnej, zwiększając zadawane przez nie obrażenia.

  • Czas ładowania: 12.00s
  • Czas trwania: Trwa do zniszczenia
  • Siła tarczy: +100.00% maksimum tarczy
  • Promień impulsu energetycznego: 12.50 metra
  • Obrażenia impulsu energetycznego: 50.00 punktów
  • Siła impulsu energetycznego: 160.00 newtonów
  • Bonus do obrażeń od mocy: 15.00%

Rzut

klasa

Rzut wykorzystuje pole efektu masy, aby odepchnąć przeciwnika do tyłu, zadając obrażenia, jeżeli w coś uderzą. Może być precyzyjnie kierowany naokoło przedmiotów i narożników. Moc ta podąża za celownikiem w stronę celu. Zasięg rzutu i obrażenia zależą od ciężaru, celu. Natomiast odpowiednie umiejscowienie mocy względem środka ciężkości przeciwnika, pozwoli wyrzucić go w powietrze lub powalić na ziemię.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 500.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 700.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 900.00 newtonów

Stopień 4 (Ciężki rzut lub Pole rzutu)

Ciężki rzut

Uderza z dużym pędem w cel, miażdżąc go o ścianę z tyłu.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 1200.00 newtonów

Pole rzutu

Twoje mistrzostwo w biotyce pozwala ci na odepchnięcie wielu wrogów naraz.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 900.00 newtonów
  • Promień uderzenia: 3.00 metry

Odkształcenie

klasa

Moc tworzy pole efektu masy, zatrzymujące przeciwnika i powstrzymujące jego regenerację. Detonuje także wszystkie moce, którym cel podlegał. Otrzymuje on wtedy podwójne obrażenia, a inni wokół pełne. Jeżeli podlegają oni jakimś mocom biotycznym, to także otrzymują podwójne.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 120.00 punktów
  • Promień wybuchu: 3.00 metry
  • Siła wybuchu: 400.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 140.00 punktów
  • Promień wybuchu: 4.00 metry
  • Siła wybuchu: 550.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 160.00 punktów
  • Promień wybuchu: 5.00 metrów
  • Siła wybuchu: 700.00 newtonów

Stopień 4 (Ciężkie odkształcenie lub Niestabilne odkształcenie)

Ciężkie odkształcenie

Obrażenia zadawane przez Odkształcenie zostały zwiększone.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 200.00 punktów
  • Promień wybuchu: 5.00 metrów
  • Siła wybuchu: 700.00 newtonów

Niestabilne odkształcenie

Zwiększa promień wybuchu podczas detonacji mocy biotycznych.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 160.00 punktów
  • Promień wybuchu: 7.00 metrów
  • Siła wybuchu: 700.00 newtonów

Przeciążenie

klasa

Wyłącza tarcze wroga, pozostawiając ich wrażliwymi na obrażenia. Wysadza także wrogów z miotaczami ognia. Od stopnia 3 przegrzewa także broń i zadaje podwójne obrażenia tarczom.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 120.00 punktów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 140.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 160.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
  • Długość przegrzania broni: 6.00s

Stopień 4 (Ciężkie przeciążenie lub Przeciążenie obszarowe)

Ciężkie przeciążenie

Twoja moc uszkadza syntetyki tak bardzo, że teraz przy zniszczeniu wybuchają.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 200.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
  • Długość przegrzania broni: 6.00s

Przeciążenie obszarowe

Przeciążenie działa teraz na pewnym obszarze, uderzając kilka celów.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard) 12.00s (inni)
  • Promień rażenia: 3.00 metry
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: 160.00 punktów
  • Długość oszołomienia syntetyków: 3.00s
  • Długość przegrzania broni: 6.00s

Kriowybuch

klasa

Po aktywacji, omni-klucz użytkownika wystrzeliwuje wiele subatomowych, zimnych cząsteczek, mogących zamrozić cele na pewnym obszarze. Zamrożonych wrogów można następnie rozbić. Są oni także bardziej podatni na obrażenia. Jeżeli moc użyje Shepard, leci ona za kursorem w kierunku celu.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 4.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Stopień 4 (Przenikliwy kriowybuch lub Pełny kriowybuch)

Przenikliwy kriowybuch

Siła wybuchu i czas trwania zamrożenia są równe zaawansowanym broniom kriogenicznym.

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 1.20 metra
  • Czas zamrożenia: 7.00s

Pełny kriowybuch

Efekt rozsiewania cząsteczek został zaprojektowany tak, by zamrażać wiele celów z największą szansą.

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Promień rażenia: 3.00 metry
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Obrońca

klasa, strażnik

Modyfikuje twój mózg, czyniąc moce silniejszymi i efektywniejszymi.

Stopień 1

  • Zdrowie: +5.00%
  • Czas ładowania mocy: -5.00%
  • Heroizm/egoizm: +20.00%

Stopień 2

  • Zdrowie: +10.00%
  • Czas ładowania mocy: -10.00%
  • Heroizm/egoizm: +40.00%

Stopień 3

  • Zdrowie: +15.00%
  • Czas ładowania mocy: -15.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%

Stopień 4 (Strażnik lub Rzezimieszek)

Strażnik

Radzisz sobie ze stresem, zmniejszając czas ładowania mocy, osobowość pełna siły zwiększa heroizm/egoizm do maksimum.

  • Zdrowie: +20.00%
  • Czas ładowania mocy: -30.00%
  • Heroizm/egoizm: +100.00%

Rzezimieszek

Specjalizujesz się w używaniu mocy biotycznych i technologicznych jako broni, zmniejszając trochę czas ładowania mocy oraz zadawane przez nie obrażenia.

  • Zdrowie: +15.00%
  • Czas ładowania mocy: -20.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%
  • Obrażenia od mocy: +15.00%

Komentarze

0
Gość_* ·
Strażnik (moim zdaniem) jest chyba najpotężniejszą klasą ze wszystkich. Ma on dostęp do najlepszych zdolności inżyniera i adepta + świetny pancerz technologiczny.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...