Żołnierz Błękitnych Słońc
Ochrona: Zdrowie
Żołnierze Błękitnych Słońc są podstawową i najczęściej spotykaną jednostką na polu bitwy. Dysponują standardowo karabinem szturmowym, a ich ochronę przed obrażeniami stanowi jedynie pasek zdrowia, który jest wrażliwy dokładnie na wszystko.
Ciężki żołnierz Błękitnych Słońc
Ochrona: Zdrowie
Ciężki żołnierz Błękitnych Słońc różni się od poprzedniej jednostki tylko posiadaną spluwą. Jest nią ciężka broń, która skutecznie zadaje obrażenia w bliskim zasięgu. W dalszym również może nas ranić, ale uniknięcie takowego pocisku jest możliwe i w dodatku nietrudne. Ze względu na małą odporność proponuję jednak likwidować ciężkich żołnierzy jak najszybciej, bo ciągłe unikanie pocisków uniemożliwia prowadzenie skutecznego ostrzału.
Legionista Błękitnych Słońc
Ochrona: Tarcze, zdrowie
Legioniści Błękitnych Słońc dysponują umiejętnościami technologicznymi, za pomocą których mogą zablokować tymczasowo pracę naszych tarcz. W walce używają karabinów szturmowych, co czyni ich skutecznymi jednostkami na dalekie dystanse. Zewnętrzną ochronę stanowią podatne na amunicję dysrupcyjną i przeciążenie tarcze.
Centurion Błękitnych Słońc
Ochrona: Tarcze, zdrowie
Jednostka ta różni się od Legionistów Błękitnych Słońc tylko tym, że dysponuje nie karabinem szturmowym, a strzelbą. Łatwo więc nawsuwa się wniosek, że o ile na dalszym dystansie są chodzącymi tarczami (w przenośni i dosłownie; patrz zewnętrzna część ochrony), to w bliskim zasięgu mogą wyrządzić sporo szkód i zamieszania. W pierwszej kolejności ochronę przed obrażeniami zapewniają im tarcze, po których zniszczeniu ujawnia się pasek zdrowia.
UWAGA: Powyższe opisy ochron wrogów powstały w oparciu o standardowy poziom trudności.
Komentarze
Dodaj komentarz