Szpiedzy specjalizują się w walce oraz użyciu technologii. Posiadają unikalną zdolność pozwalającą im na uniknięcie detekcji wzrokowej i technologicznej. Szpiedzy są śmiercionośni z każdej odległości. Mając do dyspozycji cały wachlarz uzbrojenia, sprzętu i zdolności, są w stanie pokonać dowolnego przeciwnika.
Klasa ta przeznaczona jest zwłaszcza dla ludzi, którzy lubią siać zniszczenie z finezją, zabijając z daleka lub podchodząc po cichu do wroga. Z pewnością sprawdzą się w walce z syntetykami.
Trening w użyciu mocy: kamuflaż taktyczny, spalenie, hakowanie
Trening w użyciu broni: karabiny snajperskie, ciężkie pistolety, pistolety automatyczne
Trening w użyciu amunicji: krio, dysrupcyjna
Umiejętności
Kamuflaż taktyczny
Po aktywacji czyni postać niewidzialną dla wszystkich broni. Poza tym, kamuflaż zwiększa obrażenia zadawane przez bronie i moce. Jednakże wstrzymuje regenerację życia i tarcz.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s
- Czas trwania: 5.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: +20.00%
- Czas trwania: 5.50s
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: +40.00%
- Czas trwania: 6.00s
Stopień 4 (Ulepszony kamuflaż lub Kamuflaż zabójcy)
Ulepszony kamuflaż
Zmodyfikowałeś moc swojego kamuflażu, wydłużając jego działanie, co jest przydatne przy wymijaniu wrogów lub urządzaniu zasadzek.
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: +40.00%
- Czas trwania: 8.00s
Kamuflaż zabójcy
Jesteś mistrzem ataku z ukrycia. Dostajesz bonus do obrażeń, podczas działania kamuflażu.
- Czas ładowania: 6.00s
- Obrażenia: +75.00%
- Czas trwania: 6.00s
Spalenie
Jest to wysoce wybuchowy pocisk plazmowy, wystrzelony z omni-klucza, zadający wszystkim wrogom naokoło obrażenia przez pewien czas i powstrzymujący ich regenerację. Przeciwko pancerzom obrażenia są 2.4 razy większe. Ta umiejętność powoduje eksplozję niechronionych przeciwników, uzbrojonych w miotacze ognia. Jeżeli użyty przez Sheparda, pocisk będzie leciał w kierunku wskazywanym przez kursor.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
- Promień wybuchu: 1.20 metra
- Obrażenia: 130.00 punktów przez 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
- Promień wybuchu: 1.20 metra
- Obrażenia: 150.00 punktów przez 3.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
- Promień wybuchu: 1.20 metra
- Obrażenia: 170.00 punktów przez 3.00s
Stopień 4 (Ciężkie spalenie lub Spalający wybuch)
Ciężkie spalenie
Ten zaawansowany pocisk plazmowy topi lub pali właściwie wszystko , w co uderzy.
- Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
- Promień wybuchu: 1.20 metra
- Obrażenia: 210.00 punktów przez 3.00s
Spalający wybuch
Obszar rozprysku od pocisku plazmowego zostaje zwiększony, umożliwiając ranienie wielu celi.
- Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
- Promień wybuchu: 3.00 metry
- Obrażenia: 170.00 punktów przez 3.00s
Hakowanie SI
Przeprogramowuje syntetyki, by zaczęły atakować wrogów gracza. Od poziomu 2, hakowanie SI tworzy także tarczę wokół przejętego celu. Umiejętność ta działa tylko na nieosłoniętych przeciwników.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Czas trwania: 5.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Czas trwania: 7.00s
- Siła tarczy: 200.00 punktów
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Czas trwania: 9.00s
- Siła tarczy: 350.00 punktów
Stopień 4 (Ulepszone hakowanie SI lub Obszarowe hakowanie SI)
Ulepszone hakowanie SI
Twoje hakowanie SI zwiększa siłę tarczy oraz czas trwania mocy.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Czas trwania: 12.00s
- Siła tarczy: 500.00 punktów
Obszarowe hakowanie SI
Twój bezprzewodowy sygnał został wzmocniony, powodując włamanie się do wielu robotów naraz.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Czas trwania: 9.00s
- Siła tarczy: 350.00 punktów
- Promień wybuchu: 3.00 metry
Krioamunicja
Po włączeniu, amunicja gracza ma szansę na zamrożenie celu na krótki okres czasu. Zamrożeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia i mogą być nawet rozbici w drobny mak.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 3.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 4.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 5.00s
Stopień 4 (Ulepszona krioamunicja lub Drużynowa krioamunicja)
Ulepszona krioamunicja
Najlepsze pociski kriogeniczne. Amunicja cele częściej i na dłużej.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 7.00s
Drużynowa krioamunicja
Cała drużyna korzysta z efektów krioamunicji, unieruchamiając całe grupy lub raniąc boleśnie jednostki.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Czas zamrożenia: 5.00s
Amunicja dysrupcyjna
Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia tarczom i syntetykom. Ma także szansę na wyłączenie syntetycznych przeciwników i przegrzanie broni.
Stopień 1
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia: +20% obrażeń broni
Stopień 2
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia: +30 obrażeń broni
- Czas wyłączenia: 3.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia: +40% obrażeń broni
- Czas wyłączenia: 3.00s
- Czas przegrzania: 6.00s
Stopień 4 (Ciężka amunicja dysrupcyjna lub Drużynowa amunicja dysrupcyjna)
Ciężka amunicja dysrupcyjna
Własności elektromagnetyczne tej amunicji mogą spowodować krytyczne przeciążenie syntetyków i ich eksplozję.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +60.00% obrażeń broni
- Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
- Czas przegrzania broni: 6.00s
Drużynowa amunicja dysrupcyjna
Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji dysrupcyjnej.
- Czas ładowania: 1.50s
- Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
- Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +40.00% obrażeń broni
- Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
- Czas przegrzania broni: 6.00s
Agent
Twoja broń jest silniejsza i szybciej strzela, ponadto celowanie staje się łatwiejsze.
Stopień 1
- Zdrowie: +5.00%
- Obrażenia od broni: +3.00%
- Czas ładowanie mocy: -3.00%
- Spowolnienie Czasu Snajpera: 30.00%
- Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 1.50s
- Heroizm/Egoizm: +20.00%
Stopień 2
- Zdrowie: +10.00%
- Obrażenia od broni: +6.00%
- Czas ładowanie mocy: -6.00%
- Spowolnienie Czasu Snajpera: 40.00%
- Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 1.75s
- Heroizm/Egoizm: +40.00%
Stopień 3
- Zdrowie: +15.00%
- Obrażenia od broni: +9.00%
- Czas ładowanie mocy: -9.00%
- Spowolnienie Czasu Snajpera: 50.00%
- Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 2.00s
- Heroizm/Egoizm: +70.00%
Stopień 4 (Zabójca lub Agent)
Zabójca
Twoje przybliżenie w snajperce zostaje zwiększone, a bronie i moce zadają więcej obrażeń.
- Zdrowie: +15.00%
- Obrażenia od broni: +15.00%
- Czas ładowanie mocy: -9.00%
- Spowolnienie Czasu Snajpera: 60.00%
- Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 2.25s
- Heroizm/Egoizm: +70.00%
- Obrażenia od mocy: +15.00%
Agent
Twoja wytrzymałość i psychiczna kondycja powodują skrócenie czasu ładowania mocy i zwiększają czas ich trwania. Twój poziom Heroizmu/Egoizmu osiąga najwyższy poziom.
- Zdrowie: +20.00%
- Obrażenia od broni: +9.00%
- Czas ładowanie mocy: -15.00%
- Spowolnienie Czasu Snajpera: 50.00%
- Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 2.00s
- Heroizm/Egoizm: +100.00%
- Czas trwania mocy: +15.00%
Komentarze
Dodaj komentarz