Szpieg

4 minuty czytania

klasy, szpieg

Szpiedzy specjalizują się w walce oraz użyciu technologii. Posiadają unikalną zdolność pozwalającą im na uniknięcie detekcji wzrokowej i technologicznej. Szpiedzy są śmiercionośni z każdej odległości. Mając do dyspozycji cały wachlarz uzbrojenia, sprzętu i zdolności, są w stanie pokonać dowolnego przeciwnika.

Klasa ta przeznaczona jest zwłaszcza dla ludzi, którzy lubią siać zniszczenie z finezją, zabijając z daleka lub podchodząc po cichu do wroga. Z pewnością sprawdzą się w walce z syntetykami.

Trening w użyciu mocy: kamuflaż taktyczny, spalenie, hakowanie

Trening w użyciu broni: karabiny snajperskie, ciężkie pistolety, pistolety automatyczne

Trening w użyciu amunicji: krio, dysrupcyjna

Umiejętności

Kamuflaż taktyczny

klasy, szpieg

Po aktywacji czyni postać niewidzialną dla wszystkich broni. Poza tym, kamuflaż zwiększa obrażenia zadawane przez bronie i moce. Jednakże wstrzymuje regenerację życia i tarcz.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Czas trwania: 5.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: +20.00%
  • Czas trwania: 5.50s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: +40.00%
  • Czas trwania: 6.00s

Stopień 4 (Ulepszony kamuflaż lub Kamuflaż zabójcy)

Ulepszony kamuflaż

Zmodyfikowałeś moc swojego kamuflażu, wydłużając jego działanie, co jest przydatne przy wymijaniu wrogów lub urządzaniu zasadzek.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: +40.00%
  • Czas trwania: 8.00s

Kamuflaż zabójcy

Jesteś mistrzem ataku z ukrycia. Dostajesz bonus do obrażeń, podczas działania kamuflażu.

  • Czas ładowania: 6.00s
  • Obrażenia: +75.00%
  • Czas trwania: 6.00s

Spalenie

klasy, szpieg

Jest to wysoce wybuchowy pocisk plazmowy, wystrzelony z omni-klucza, zadający wszystkim wrogom naokoło obrażenia przez pewien czas i powstrzymujący ich regenerację. Przeciwko pancerzom obrażenia są 2.4 razy większe. Ta umiejętność powoduje eksplozję niechronionych przeciwników, uzbrojonych w miotacze ognia. Jeżeli użyty przez Sheparda, pocisk będzie leciał w kierunku wskazywanym przez kursor.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 130.00 punktów przez 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 150.00 punktów przez 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 170.00 punktów przez 3.00s

Stopień 4 (Ciężkie spalenie lub Spalający wybuch)

Ciężkie spalenie

Ten zaawansowany pocisk plazmowy topi lub pali właściwie wszystko , w co uderzy.

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 1.20 metra
  • Obrażenia: 210.00 punktów przez 3.00s

Spalający wybuch

Obszar rozprysku od pocisku plazmowego zostaje zwiększony, umożliwiając ranienie wielu celi.

  • Czas ładowania: 6.00s (12.00s dla członków drużyny)
  • Promień wybuchu: 3.00 metry
  • Obrażenia: 170.00 punktów przez 3.00s

Hakowanie SI

klasy, szpieg

Przeprogramowuje syntetyki, by zaczęły atakować wrogów gracza. Od poziomu 2, hakowanie SI tworzy także tarczę wokół przejętego celu. Umiejętność ta działa tylko na nieosłoniętych przeciwników.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 5.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 7.00s
  • Siła tarczy: 200.00 punktów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s
  • Siła tarczy: 350.00 punktów

Stopień 4 (Ulepszone hakowanie SI lub Obszarowe hakowanie SI)

Ulepszone hakowanie SI

Twoje hakowanie SI zwiększa siłę tarczy oraz czas trwania mocy.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 12.00s
  • Siła tarczy: 500.00 punktów

Obszarowe hakowanie SI

Twój bezprzewodowy sygnał został wzmocniony, powodując włamanie się do wielu robotów naraz.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s
  • Siła tarczy: 350.00 punktów
  • Promień wybuchu: 3.00 metry

Krioamunicja

klasa

Po włączeniu, amunicja gracza ma szansę na zamrożenie celu na krótki okres czasu. Zamrożeni wrogowie są bardziej podatni na obrażenia i mogą być nawet rozbici w drobny mak.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 3.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 4.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Stopień 4 (Ulepszona krioamunicja lub Drużynowa krioamunicja)

Ulepszona krioamunicja

Najlepsze pociski kriogeniczne. Amunicja cele częściej i na dłużej.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 7.00s

Drużynowa krioamunicja

Cała drużyna korzysta z efektów krioamunicji, unieruchamiając całe grupy lub raniąc boleśnie jednostki.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Czas zamrożenia: 5.00s

Amunicja dysrupcyjna

klasa, umiejętność

Po włączeniu, amunicja gracza zadaje dodatkowe obrażenia tarczom i syntetykom. Ma także szansę na wyłączenie syntetycznych przeciwników i przegrzanie broni.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia: +20% obrażeń broni

Stopień 2

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia: +30 obrażeń broni
  • Czas wyłączenia: 3.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia: +40% obrażeń broni
  • Czas wyłączenia: 3.00s
  • Czas przegrzania: 6.00s

Stopień 4 (Ciężka amunicja dysrupcyjna lub Drużynowa amunicja dysrupcyjna)

Ciężka amunicja dysrupcyjna

Własności elektromagnetyczne tej amunicji mogą spowodować krytyczne przeciążenie syntetyków i ich eksplozję.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +60.00% obrażeń broni
  • Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
  • Czas przegrzania broni: 6.00s

Drużynowa amunicja dysrupcyjna

Każdy z członków drużyny korzysta teraz z amunicji dysrupcyjnej.

  • Czas ładowania: 1.50s
  • Czas trwania: Trwa, dopóki nie zostanie zniesione przez inną amunicję
  • Obrażenia przeciwko tarczom i syntetykom: +40.00% obrażeń broni
  • Czas wyłączenia syntetyków: 3.00s
  • Czas przegrzania broni: 6.00s

Agent

klasy, szpieg

Twoja broń jest silniejsza i szybciej strzela, ponadto celowanie staje się łatwiejsze.

Stopień 1

  • Zdrowie: +5.00%
  • Obrażenia od broni: +3.00%
  • Czas ładowanie mocy: -3.00%
  • Spowolnienie Czasu Snajpera: 30.00%
  • Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 1.50s
  • Heroizm/Egoizm: +20.00%

Stopień 2

  • Zdrowie: +10.00%
  • Obrażenia od broni: +6.00%
  • Czas ładowanie mocy: -6.00%
  • Spowolnienie Czasu Snajpera: 40.00%
  • Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 1.75s
  • Heroizm/Egoizm: +40.00%

Stopień 3

  • Zdrowie: +15.00%
  • Obrażenia od broni: +9.00%
  • Czas ładowanie mocy: -9.00%
  • Spowolnienie Czasu Snajpera: 50.00%
  • Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 2.00s
  • Heroizm/Egoizm: +70.00%

Stopień 4 (Zabójca lub Agent)

Zabójca

Twoje przybliżenie w snajperce zostaje zwiększone, a bronie i moce zadają więcej obrażeń.

  • Zdrowie: +15.00%
  • Obrażenia od broni: +15.00%
  • Czas ładowanie mocy: -9.00%
  • Spowolnienie Czasu Snajpera: 60.00%
  • Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 2.25s
  • Heroizm/Egoizm: +70.00%
  • Obrażenia od mocy: +15.00%

Agent

Twoja wytrzymałość i psychiczna kondycja powodują skrócenie czasu ładowania mocy i zwiększają czas ich trwania. Twój poziom Heroizmu/Egoizmu osiąga najwyższy poziom.

  • Zdrowie: +20.00%
  • Obrażenia od broni: +9.00%
  • Czas ładowanie mocy: -15.00%
  • Spowolnienie Czasu Snajpera: 50.00%
  • Czas trwania Spowolnienia Czasu Snajpera: 2.00s
  • Heroizm/Egoizm: +100.00%
  • Czas trwania mocy: +15.00%

Komentarze

0
·
Potężna postać kamuflaż taktyczny + wdowa po prostu miodzio

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...