Adept

klasa, adept

Adepci są specjalistami w dziedzinie biotyki, zdolnymi obezwładnić i zabijać wrogów przy pomocy samych mocy biotycznych. Nie są gruntownie przeszkoleni w walce, ale są najlepsi w pokonywaniu wrogów bez wystrzelenia ani jednego pocisku. Klasa ta jest przeznaczona dla osób uwielbiających posługiwanie się biotyką i przedkładającą ją ponad bron palną. Jest to klasa postaci z pewnością dla zaawansowanych graczy, lubiących wyzwania.

Trening w użyciu mocy: osobliwość, odkształcenie, rzut, przyciągnięcie, fala uderzeniowa

Trening w użyciu broni: ciężkie pistolety, pistolety automatyczne

Umiejętności

Osobliwość

klasa, adept

Moc ta wyzwala ciemną sferę energii, aby wytworzyć silne pole efektu masy. Wrogowie są do niego wciągani i zatrzymywani bez możliwości ruchu. Moc ta może być wysadzona poprzez Odkształcenie.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Czas trwania: 20.00s
  • Promień rażenia: 1.25 metra
  • Długość wstrzymania: 5.00s
  • Maksymalna liczba celów: 2.00

Stopień 2

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Czas trwania: 25.00s
  • Promień rażenia: 1.50 metra
  • Długość wstrzymania: 6.00s
  • Maksymalna liczba celów: 3.00

Stopień 3

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Czas trwania: 30.00s
  • Promień rażenia: 1.75 metra
  • Długość wstrzymania: 7.00s
  • Maksymalna liczba celów: 4.00

Stopień 4 (Ciężka osobliwość lub Szeroka osobliwość)

Ciężka osobliwość

Twoja sfera Osobliwości może zatrzymywać wiele celów na długo.

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Czas trwania: 45.00s
  • Promień rażenia: 1.75 metra
  • Długość wstrzymania: 9.00s
  • Maksymalna liczba celów: 6.00

Szeroka osobliwość

Promień przyciągania grawitacyjnego twojej Osobliwości rośnie.

  • Czas ładowania: 4.50s
  • Czas trwania: 30.00s
  • Promień rażenia: 3.00 metry
  • Długość wstrzymania: 7.00s
  • Maksymalna liczba celów: 4.00

Odkształcenie

klasa, adept

Moc tworzy pole efektu masy, zatrzymujące przeciwnika i powstrzymujące jego regenerację. Detonuje także wszystkie moce, którym cel podlegał. Otrzymuje on wtedy podwójne obrażenia, a inni wokół pełne. Jeżeli podlegają oni jakimś mocom biotycznym, to także otrzymują podwójne.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 120.00 punktów
  • Promień wybuchu: 3.00 metry
  • Siła wybuchu: 400.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 140.00 punktów
  • Promień wybuchu: 4.00 metry
  • Siła wybuchu: 550.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 160.00 punktów
  • Promień wybuchu: 5.00 metrów
  • Siła wybuchu: 700.00 newtonów

Stopień 4 (Ciężkie odkształcenie lub Niestabilne odkształcenie)

Ciężkie odkształcenie

Obrażenia zadawane przez Odkształcenie zostały zwiększone.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 200.00 punktów
  • Promień wybuchu: 5.00 metrów
  • Siła wybuchu: 700.00 newtonów

Niestabilne odkształcenie

Zwiększa promień wybuchu podczas detonacji mocy biotycznych.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Obrażenia: 160.00 punktów
  • Promień wybuchu: 7.00 metrów
  • Siła wybuchu: 700.00 newtonów

Rzut

klasa, adept

Rzut wykorzystuje pole efektu masy, aby odepchnąć przeciwnika do tyłu, zadając obrażenia, jeżeli w coś uderzą. Może być precyzyjnie kierowany naokoło przedmiotów i narożników. Moc ta podąża za celownikiem w stronę celu. Zasięg rzutu i obrażenia zależą od ciężaru, celu. Natomiast odpowiednie umiejscowienie mocy względem środka ciężkości przeciwnika, pozwoli wyrzucić go w powietrze lub powalić na ziemię.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 500.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 700.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 900.00 newtonów

Stopień 4 (Ciężki rzut lub Pole rzutu)

Ciężki rzut

Uderza z dużym pędem w cel, miażdżąc go o ścianę z tyłu.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 1200.00 newtonów

Pole rzutu

Twoje mistrzostwo w biotyce pozwala ci na odepchnięcie wielu wrogów naraz.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Siła: 900.00 newtonów
  • Promień uderzenia: 3.00 metry

Przyciągnięcie

klasa

Szturmowcy mogą stworzyć wznoszące się pole masy, które lewituje wrogów w powietrze. Unosząc się nad ziemią, wrogowie będą powoli lecieć w twoją stronę, podatni na obrażenia. Moc przyciągnięcia leci za kursorem w kierunku celu.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 5.00s

Stopień 2

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 7.00s

Stopień 3

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s

Stopień 4 (Silne przyciągnięcie lub Pole przyciągnięcia)

Silne przyciągnięcie

Cel unosi się w powietrzu dłużej.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 12.00s

Pole przyciągnięcia

Wpływa na całe grupy wrogów, podnoszą ich w powietrze.

  • Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
  • Czas trwania: 9.00s
  • Promień rażenia: 3.00 metry

Fala uderzeniowa

klasa

Po użyciu, moc wysyła się biotycznych eksplozji, propagujących się po linii prostej i ignorujących przeszkody. Może odpychać wrogów na ziemi lub razić cele latające. Wróg osłonięty tarczą zostanie oszołomiony na 2 sekundy, lecz nie odepchnięty.

Stopień 1

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 8.00
  • Promień rażenia: 1.50 metra
  • Siła uderzenia: 300.00 newtonów

Stopień 2

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 10.00
  • Promień rażenia: 2.00 metry
  • Siła uderzenia: 400.00 newtonów

Stopień 3

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 12.00
  • Promień rażenia: 2.50 metra
  • Siła uderzenia: 500.00 newtonów

Stopień 4 (Silna fala uderzeniowa lub Ulepszona fala uderzeniowa)

Silna fala uderzeniowa

Siła fali uderzeniowej rośnie, zmiatając wszystko na swojej drodze.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 12.00
  • Promień rażenia: 2.50 metra
  • Siła uderzenia: 700.00 newtonów

Ulepszona fala uderzeniowa

Twoja fala uderzeniowa ma teraz duży promień rażenia, odpychając wszystko w szerokim pasie.

  • Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
  • Liczba fal: 12.00
  • Promień rażenia: 3.50 metra
  • Siła uderzenia: 500.00 newtonów

Mistrzostwo biotyki

klasa, adept

Wyzwala twoje moce szybciej, na dłużej i z większą siłą.

Stopień 1

  • Zdrowie: +5.00%
  • Czas ładowania mocy: -5.00%
  • Heroizm/egoizm: +20.00%

Stopień 2

  • Zdrowie: +10.00%
  • Czas ładowania mocy: -10.00%
  • Heroizm/egoizm: +40.00%

Stopień 3

  • Zdrowie: +15.00%
  • Czas ładowania mocy: -15.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%

Stopień 4 (Bastion lub Nemezis)

Bastion

Wszystkie twoje moce trwają dłużej i krócej się ładują. Liczba punktów heroizmu/egoizmu rośnie.

  • Zdrowie: +20.00%
  • Czas ładowania mocy: -20.00%
  • Heroizm/egoizm: +100.00%
  • Czas trwania mocy: +15.00%

Nemezis

Twoje moce biotyczne zadają więcej obrażeń i szybciej się ładują.

  • Zdrowie: +15.00%
  • Czas ładowania mocy: -20.00%
  • Heroizm/egoizm: +70.00%
  • Obrażenia od mocy: +15.00%

Komentarze

0
Gość_Motylem_jestem* ·
Fajnie gra się adeptem, zdecydowanie lepiej niż w pierwszej części. Tam moce ładowały się zbyt długo, a tu siup i rzut naładowany
0
·
Adept jest najlepszy Mi ze wszystkich udoskonaleń adepta najbardziej spodobało się dodanie spustoszenia oraz ulepszenie odkształcenia.
0
Gość_* ·
Adept jest świetną postacią. Może i ulepszyli pewne cechy (np. odkształcenie i zmienjszyli czas ładowania, jak to koledzy zauważyli), ale także niektóe pogorzyli. Teraz żeby kogoś potraktować rzutem/przyciągnięciem/falą uderzeniową/ osobliwością najpierw trzeba go sprowadzić na skraj śmierci. Jeśli ktoś ma załóżmy trzy "paski" zdrowia (np. zdrowie-pancerz-tarcza) to trzeba go najpierw obsypać ogniem i odkształceniem, zamaist od razu przewrócić.
0
·
Super mi grało się adeptem.Ta klasa ma dopiero wachlarz mocy ..Najbardziej spodobały mi się osobliwość i fala uderzeniowa, ale te zdolności wystepują u szturmowca.Tak czy inaczej przeciwników rozwalałem za pomocą rzutu i odkształcania.Żałuję tylko ,że adept ma mały dostep do broni

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...