
Adepci są specjalistami w dziedzinie biotyki, zdolnymi obezwładnić i zabijać wrogów przy pomocy samych mocy biotycznych. Nie są gruntownie przeszkoleni w walce, ale są najlepsi w pokonywaniu wrogów bez wystrzelenia ani jednego pocisku. Klasa ta jest przeznaczona dla osób uwielbiających posługiwanie się biotyką i przedkładającą ją ponad bron palną. Jest to klasa postaci z pewnością dla zaawansowanych graczy, lubiących wyzwania.
Trening w użyciu mocy: osobliwość, odkształcenie, rzut, przyciągnięcie, fala uderzeniowa
Trening w użyciu broni: ciężkie pistolety, pistolety automatyczne
Umiejętności
Osobliwość

Moc ta wyzwala ciemną sferę energii, aby wytworzyć silne pole efektu masy. Wrogowie są do niego wciągani i zatrzymywani bez możliwości ruchu. Moc ta może być wysadzona poprzez Odkształcenie.
Stopień 1
- Czas ładowania: 4.50s
- Czas trwania: 20.00s
- Promień rażenia: 1.25 metra
- Długość wstrzymania: 5.00s
- Maksymalna liczba celów: 2.00
Stopień 2
- Czas ładowania: 4.50s
- Czas trwania: 25.00s
- Promień rażenia: 1.50 metra
- Długość wstrzymania: 6.00s
- Maksymalna liczba celów: 3.00
Stopień 3
- Czas ładowania: 4.50s
- Czas trwania: 30.00s
- Promień rażenia: 1.75 metra
- Długość wstrzymania: 7.00s
- Maksymalna liczba celów: 4.00
Stopień 4 (Ciężka osobliwość lub Szeroka osobliwość)
Ciężka osobliwość
Twoja sfera Osobliwości może zatrzymywać wiele celów na długo.
- Czas ładowania: 4.50s
- Czas trwania: 45.00s
- Promień rażenia: 1.75 metra
- Długość wstrzymania: 9.00s
- Maksymalna liczba celów: 6.00
Szeroka osobliwość
Promień przyciągania grawitacyjnego twojej Osobliwości rośnie.
- Czas ładowania: 4.50s
- Czas trwania: 30.00s
- Promień rażenia: 3.00 metry
- Długość wstrzymania: 7.00s
- Maksymalna liczba celów: 4.00
Odkształcenie

Moc tworzy pole efektu masy, zatrzymujące przeciwnika i powstrzymujące jego regenerację. Detonuje także wszystkie moce, którym cel podlegał. Otrzymuje on wtedy podwójne obrażenia, a inni wokół pełne. Jeżeli podlegają oni jakimś mocom biotycznym, to także otrzymują podwójne.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 120.00 punktów
- Promień wybuchu: 3.00 metry
- Siła wybuchu: 400.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 140.00 punktów
- Promień wybuchu: 4.00 metry
- Siła wybuchu: 550.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 160.00 punktów
- Promień wybuchu: 5.00 metrów
- Siła wybuchu: 700.00 newtonów
Stopień 4 (Ciężkie odkształcenie lub Niestabilne odkształcenie)
Ciężkie odkształcenie
Obrażenia zadawane przez Odkształcenie zostały zwiększone.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 200.00 punktów
- Promień wybuchu: 5.00 metrów
- Siła wybuchu: 700.00 newtonów
Niestabilne odkształcenie
Zwiększa promień wybuchu podczas detonacji mocy biotycznych.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Obrażenia: 160.00 punktów
- Promień wybuchu: 7.00 metrów
- Siła wybuchu: 700.00 newtonów
Rzut

Rzut wykorzystuje pole efektu masy, aby odepchnąć przeciwnika do tyłu, zadając obrażenia, jeżeli w coś uderzą. Może być precyzyjnie kierowany naokoło przedmiotów i narożników. Moc ta podąża za celownikiem w stronę celu. Zasięg rzutu i obrażenia zależą od ciężaru, celu. Natomiast odpowiednie umiejscowienie mocy względem środka ciężkości przeciwnika, pozwoli wyrzucić go w powietrze lub powalić na ziemię.
Stopień 1
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 500.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 700.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 900.00 newtonów
Stopień 4 (Ciężki rzut lub Pole rzutu)
Ciężki rzut
Uderza z dużym pędem w cel, miażdżąc go o ścianę z tyłu.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 1200.00 newtonów
Pole rzutu
Twoje mistrzostwo w biotyce pozwala ci na odepchnięcie wielu wrogów naraz.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Siła: 900.00 newtonów
- Promień uderzenia: 3.00 metry
Przyciągnięcie

Szturmowcy mogą stworzyć wznoszące się pole masy, które lewituje wrogów w powietrze. Unosząc się nad ziemią, wrogowie będą powoli lecieć w twoją stronę, podatni na obrażenia. Moc przyciągnięcia leci za kursorem w kierunku celu.
Stopień 1
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 5.00s
Stopień 2
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 7.00s
Stopień 3
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 9.00s
Stopień 4 (Silne przyciągnięcie lub Pole przyciągnięcia)
Silne przyciągnięcie
Cel unosi się w powietrzu dłużej.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 12.00s
Pole przyciągnięcia
Wpływa na całe grupy wrogów, podnoszą ich w powietrze.
- Czas ładowania: 3.00s (Shepard); 9.00s (inni)
- Czas trwania: 9.00s
- Promień rażenia: 3.00 metry
Fala uderzeniowa

Po użyciu, moc wysyła się biotycznych eksplozji, propagujących się po linii prostej i ignorujących przeszkody. Może odpychać wrogów na ziemi lub razić cele latające. Wróg osłonięty tarczą zostanie oszołomiony na 2 sekundy, lecz nie odepchnięty.
Stopień 1
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 8.00
- Promień rażenia: 1.50 metra
- Siła uderzenia: 300.00 newtonów
Stopień 2
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 10.00
- Promień rażenia: 2.00 metry
- Siła uderzenia: 400.00 newtonów
Stopień 3
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 12.00
- Promień rażenia: 2.50 metra
- Siła uderzenia: 500.00 newtonów
Stopień 4 (Silna fala uderzeniowa lub Ulepszona fala uderzeniowa)
Silna fala uderzeniowa
Siła fali uderzeniowej rośnie, zmiatając wszystko na swojej drodze.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 12.00
- Promień rażenia: 2.50 metra
- Siła uderzenia: 700.00 newtonów
Ulepszona fala uderzeniowa
Twoja fala uderzeniowa ma teraz duży promień rażenia, odpychając wszystko w szerokim pasie.
- Czas ładowania: 6.00s (Shepard); 12.00s (inni)
- Liczba fal: 12.00
- Promień rażenia: 3.50 metra
- Siła uderzenia: 500.00 newtonów
Mistrzostwo biotyki

Wyzwala twoje moce szybciej, na dłużej i z większą siłą.
Stopień 1
- Zdrowie: +5.00%
- Czas ładowania mocy: -5.00%
- Heroizm/egoizm: +20.00%
Stopień 2
- Zdrowie: +10.00%
- Czas ładowania mocy: -10.00%
- Heroizm/egoizm: +40.00%
Stopień 3
- Zdrowie: +15.00%
- Czas ładowania mocy: -15.00%
- Heroizm/egoizm: +70.00%
Stopień 4 (Bastion lub Nemezis)
Bastion
Wszystkie twoje moce trwają dłużej i krócej się ładują. Liczba punktów heroizmu/egoizmu rośnie.
- Zdrowie: +20.00%
- Czas ładowania mocy: -20.00%
- Heroizm/egoizm: +100.00%
- Czas trwania mocy: +15.00%
Nemezis
Twoje moce biotyczne zadają więcej obrażeń i szybciej się ładują.
- Zdrowie: +15.00%
- Czas ładowania mocy: -20.00%
- Heroizm/egoizm: +70.00%
- Obrażenia od mocy: +15.00%
Komentarze
Dodaj komentarz