Geth żołnierz
Ochrona: Tarcze, zdrowie
Żołnierze gethów są najprostszą jednostką tej syntetycznej rasy. W przeciwieństwie do MECHÓW, potrafią wykorzystywać otoczenie do ochrony przed atakami. W walce korzystają z karabinów szturmowych. Z początku każda jednostka tego typu nie posiada żadnej dodatkowej ochrony. Jednak po chwili potrafi wytworzyć tarczę, która, naturalnie, jest bardzo podatna na umiejętność przeciążenia i amunicji dysrupcyjnej.
Geth łowca
Ochrona: Tarcze, zdrowie
Gethy te swoją nazwę zyskały dzięki kamuflażowi, który zapewnia im częściową niewidzialność. O ile ta umiejętność sprawdza się u Sheparda, to te jednostki gethów i tak są z nią widoczne gołym okiem. Korzystają ze strzelb, więc unikanie bliskich kontaktów jest jak najbardziej wskazane. Ich zewnętrzną ochronę stanowią tarcze.
Behemot gethów
Ochrona: Tarcze, pancerz, zdrowie
Jedna z najpotężniejszych jednostek gethów. W walce korzysta ze szybkostrzelnej broni maszynowej, zadającej ogromne obrażenia. Do tego dysponuje dwoma umiejętnościami technologicznymi – energetycznej kuli zadającej naszym tarczom duże obrażenia oraz sondy, potrafiącej nas tymczasowo wystawić zza osłony na ataki przeciwników. Jego zewnętrzną ochronę stanowią w pierwszej kolejności tarcze, a następnie pancerz. Po ich utracie geth posiada jeszcze pasek zdrowia, ale do jego wykończenia nie jest nawet wymagane korzystanie z umiejętności specjalnych.
Geth niszczyciel
Ochrona: Tarcze, życie
Jednostki tego typu wyposażone są w miotacze ognia. Tak więc w bezpośrednim kontakcie za ich pomocą mogą wyrządzić bardzo wiele szkód. Jednocześnie broń ta czyni ich bardzo łatwymi celami, bo wystarczy jeden celny strzał w butlę znajdującą się na plecach niszczycieli, by wywołać eksplozję natychmiast niszczącą jednostkę i raniącą inne pobliskie cele. Niestety, ta jest dosyć dobrze zasłonięta. Ich zewnętrzną część ochrony stanowią tarcze, które jednocześnie uniemożliwiają początkowe zniszczenie butli.
Grenadier gethów
Ochrona: Tarcze, życie
Grenadierzy gethów wyposażeni są w ciężką broń sprawdzającą się na bliskich dystansach, gdy gracz nie ma zbyt wiele czasu na wykonywanie uników. Warto jednak zdejmować ten typ przeciwnika w pierwszej kolejności, by uniknąć ewentualnych dużych obrażeń tarcz i życia. Jednostki te, jak niemal wszystkie inne, korzystają z tarcz jako zewnętrznej powłoki chroniącej przed obrażeniami.
Sonda zwiadowcza gethów
Ochrona: Życie
Najprostsza jednostka gethów. Charakteryzuje się bardzo małą odpornością, bo już po kilku strzałach oddanych ze zwykłej broni spada na ziemię i wybucha. Sondy zwiadowcze występują jednak w bardzo dużych grupach i oddanie się pod ich ostrzał może bardzo szybko pozbawić nas życia.
Kolos
Ochrona: Tarcze, pancerz
Najgroźniejsza i występująca tylko na jednym etapie jednostka gethów. W czasie walki na dużą odległość miota w kierunku wroga potężne kule energii. W bliskim starciu również z nich korzysta, ale dodatkowo wspomaga się bronią maszynową. Kolos o tyle sprawia problemy, że wykończenie go na daleką odległość jest niemal niemożliwe, gdyż po otrzymaniu pewnej ilości obrażeń przechodzi w stan chwilowej nieaktywności i regeneruje swój pancerz oraz tarcze. Dlatego zajście go od lewej lub prawej strony i bezpośrednie wykończenie jest jak najbardziej wymagane. Zarówno tarcze, jak i pancerz charakteryzują się bardzo dużą odpornością, ale ich proces niszczenia można przyspieszyć korzystając z odpowiednich umiejętności.
UWAGA: Powyższe opisy ochron wrogów powstały w oparciu o standardowy poziom trudności.
Komentarze
Dodaj komentarz