Żołnierz Krwawej Hordy
Ochrona: Zdrowie
Podstawowa jednostka tej grupy najemników. Żołnierzy Krwawej Hordy stanowią Vorche, których odporność na obrażenia jest minimalna, ale regeneracja ich ciała następuje w błyskawicznym tempie, co jest niespotykane u innych ras. Dlatego też skupiamy się na każdej jednostce osobno, by nie mieć problemów z brakiem potrzebnej amunicji. W walce używają karabinów szturmowych.
Żołnierz Krwawej Hordy
Ochrona: Pancerz, zdrowie
Jednostkę tą budują również Vorche, które podobnie jak wcześniejsze jednostki używają karabinów szturmowych. Posiadają jednak wrażliwy na ogień pancerz, po którego zniszczeniu można się skupić na pasku zdrowia.
Ogniak krwawej hordy
Ochrona: Zdrowie
I tutaj jednostka ta jest budowana przez Vorche. Nie posiadają żadnych dodatkowych środków ochrony, co czyni ich podatnymi na wszystko. W walce używają jednak miotaczy ognia, których niszczycielską moc zauważymy jedynie w bezpośrednim kontakcie. Nasze tarcze niemal natychmiast zostają przełamane, a pasek zdrowia również w błyskawicznym tempie spada do krytycznego poziomu. Warto celować w noszone przez nie butle, które ulegają zapaleniu i wybuchowi. Przy odrobinie szczęścia ucierpią wtedy również inne jednostki.
Wojownik Krwawej Hordy
Ochrona: Pancerz, zdrowie
Wojownicy Krwawej Hordy to używający strzelb kroganie. Jasnym więc staje się fakt, że największe zagrożenie stanowią w bliskim kontakcie. Dodatkowo każdy z takich kroganinów posiada umiejętność szarży, za pomocą której to może nieźle nam przywalić. Ich zewnętrzną ochronę stanowi topniejący w żarze ognia pancerz.
UWAGA: Powyższe opisy ochron wrogów powstały w oparciu o standardowy poziom trudności.
Komentarze
Na poziomach trudności, gdzie mają pancerz i tak są banalni, o ile nie da im się do siebie zbytnio zbliżyć, bo pancerz jest słaby, a ich nadal łatwo uszkodzić.
Dodaj komentarz