riese

Mordin Solus

mordin

Mordin Solus jest salariańskim profesorem i wyśmienitym naukowcem. Czasem ekscentryczny, chętniej kieruje się naukowymi zasadami, aniżeli nakazami moralności. Jego analityczne spojrzenie na świat pozwala mu robić w życiu to, co konieczne, by zyskać jak najwięcej.

Jest niepowtarzalnym geniuszem, który w obliczu walk ze Zbieraczami i ich nieznaną technologią stanowi bardzo cenny skarb w drużynie Sheparda. W walce zazwyczaj paraliżuje wrogów, nierzadko wspierając się pistoletami.

By przyłączyć Mordina do drużyny, należy udać się do strefy kwarantanny na Omedze i pomóc mu w zwalczeniu zarazy. Rozwiązaniem okaże się wpuszczenie szczepionki do systemu wentylacyjnego. Po udanym wykonaniu zadania, Salarianin chętnie zamieszka na Normandii, gdzie będzie prowadzić swoje laboratorium umożliwiające ulepszanie broni, pancerzy czy statku.

Klasa: Salariański Naukowiec

Broń:

  • Ciężkie pistolety
  • Pistolety automatyczne

Moce:

  • Spalenie
  • Kriowybuch
  • Salariański Naukowiec
  • Porażenie Nerwowe (odblokowana, gdy jest lojalny)

mordin

Zdobycie zaufania

SPOILER

Zaufanie Mordina będzie można zdobyć podczas wykonywania zadania Stara krew. Trzeba udać się na Tuchankę, by zapytać dowódcę zwiadowców bądź herszta klanu o jego ucznia, Maelona. Wkrótce dowiemy się, że Krwawa Horda zabrała go do przerobionego krogańskiego szpitala w bazie klanu Weyrloków.

mordin

Okaże się, że Maelon z własnych chęci pracuje dla Weyrloków nad lekarstwem na genofagium. Po wymianie zdań, Mordin chwyci za broń i wyceluje w swego ucznia, co zmusi nas do podjęcia decyzji – czy ma go zastrzelić, czy nie. To jednak nie koniec, bowiem pozostaje jeszcze kwestia odkrytych badań naukowych. Trzeba będzie postanowić, czy je zapisać, czy zniszczyć.

Salariański Naukowiec

Poziom 1

Koszt: 1 Pkt. Drużyny

Eksperymenty Mordina z bronią, narkotykami i technologią zwiększają jego zdrowie, obrażenia od broni i moc jego tarcz.

  • Zdrowie: +6.00%
  • Obrażenia od broni: +6.00%
  • Tarcze: +6.00%

Poziom 2

Koszt: 2 Pkt. Drużyny

Eksperymenty Mordina z bronią, narkotykami i technologią zwiększają jego zdrowie, obrażenia od broni i moc jego tarcz.

  • Zdrowie: +12.00%
  • Obrażenia od broni: +12.00%
  • Tarcze: +12.00%

Poziom 3

Koszt: 3 Pkt. Drużyny

Eksperymenty Mordina z bronią, narkotykami i technologią zwiększają jego zdrowie, obrażenia od broni i moc jego tarcz.

  • Zdrowie: +18.00%
  • Obrażenia od broni: +18.00%
  • Tarcze: +18.00%

Poziom 4 (Salariański Geniusz lub Salariański Mędrzec)

Koszt: 4 Pkt. Drużyny

Salariański Geniusz

Osiągnięcia technologiczne Mordina dodatkowo zwiększają moc jego tarcz.

  • Zdrowie: +25.00%
  • Obrażenia od broni: +18.00%
  • Tarcze: +25.00%

Salariański Mędrzec

Badania Mordina w dziedzinie balistyki, fizyki i leczenia urazów zwiększają jego obrażenia od broni.

  • Zdrowie: +25.00%
  • Obrażenia od broni: +25.00%
  • Tarcze: +18.00%

Komentarze

0
Gość_Morton 24* ·
Wreszcie salarianin w drużynie.
0
Gość_* ·
Zero zaskoczenia, salarianin to d*pa nie wojownik, gdyby nie fakt że muszę mieć naukowca, to bym go nawet na oczy nie widział. HMMM mamy salarianina, to może w następnym DLC albo ME3 dostanie Hanara albo Elcora. Chociaż pewniejszy jest batarianin.
0
Gość_* ·
Może i średnio sprawdza się w boju, ale jego teksty są genialne. U mnie plasuje się zaraz po Garrusie i Legionie na liście ulubionych towarzyszy.
0
Gość_* ·
Haha, a najlepsze jak śpiewa!
0
·
Jego dialogi są z każdym spotkaniem sa coraz ciekawsze...chociaż za częste przychodzenie do niego może sie skończyć nieporozumieniem,którego jakoś uniknąłem ale wiem iż można do tego doprowadzić Rozmowa o zabezpieczeniach jest ciekawa Nie mogę jednak powiedziec by był zbytnio silny....

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...