Ulepszenia broni

5 minut czytania

Ulepszenia broni to moduły technologiczne, które można zintegrować z każdą bronią.

Po pozyskaniu nowego ulepszenia zostanie ono automatycznie zastosowane w odpowiedniej broni.

Ulepszenia możesz zdobywać w sklepach lub poprzez skanowanie przedmiotów w trakcie misji.

Amunicja do broni ciężkiej (System mikrofuzji)

ulepszenie

Technologia ogniw zasilających stosowana w ciężkiej broni jest dość stara, ale można ją ulepszyć przebudowując rdzeń za pomocą nowoczesnych elementów. Dzięki temu standardowe ogniwa umożliwiają oddanie większej liczby strzałów – tak całkowitej, jak i przypadającej na jedno ogniwo.

+15% do pojemności magazynków ciężkiej broni.

Typ: Ulepszenie ciężkiej broni.

Koszt: 2500 jednostek irydu.

Lokalizacja:

  • Pochód Wolności (otrzymywane po zniszczeniu YMIR Mecha).
  • Omega (rupiecie Kenna).
  • Tuchanka (Obóz Urdnotów – Towary Ratcha).
  • Tuchanka (Obóz Weyrloków – terminal).
  • Zorya (terminal).

Celność karabinu szturmowego (WI celownicza)

ulepszenie

Inteligentny moduł celowniczy oblicza i rekompensuje drobne ruchy lufy oraz warunki otoczenia. Strzelanie do celu przy szalejącej wichurze odbywa się tak samo jak w spokojny dzień na strzelnicy. Nie znaczy to, że pocisk trafi automatycznie w cel po naciśnięciu spustu, ale strzelcowi łatwiej jest celować.

Ulepsza karabiny szturmowe, bojowe i maszynowe.

Premia drużynowa: Karabiny bojowe całej drużyny są teraz znacznie bardziej precyzyjne.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia karabinu szturmowego 3/5.

Koszt: 25,000 jednostek irydu.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Dodatkowa amunicja do strzelby (Odprowadzacz ciepła)

ulepszenie

Dzięki użyciu lepiej przewodzących materiałów, ciepło jest w większym stopniu wchłaniane i rozpraszane. Umożliwia stosowanie mniejszych i bardziej przenośnych radiatorów.

Podwaja pojemność magazynków strzelb, ciężkich strzelb i strzelb szturmowych całej drużyny.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia strzelby 3/5.

Koszt: 25,000 jednostek platyny.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Ciężki pistolet – ppanc. (Osłonka łuski)

ulepszenie

Przez zwiększenie zawartości wolframu w pociskach i przekalibrowanie komputera broni zwiększa się zdolność przebijania pancerzy przeciwników.

Zwiększa o 50% obrażenia przeciw pancerzom. Ulepsza ciężkie pistolety całej drużyny.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia ciężkiego pistoletu 2/5.

Koszt: 15,000 jednostek palladu.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Karabin snajperski – ppanc. (Wolframowa otoczka łuski)

ulepszenie

Zwiększa zawartość wolframu w pociskach i przekalibrowanie komputera broni zapewnia znacznie większą zdolność przebijania silnie opancerzonych celów.

Zwiększa o 50% obrażenia przeciw pancerzom. Ulepsza karabiny snajperskie całej drużyny.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia karabinu snajperskiego 2/5.

Koszt: 15,000 jednostek platyny.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Obrażenia – snajperka w głowę (Skaner bojowy)

ulepszenie

Naukowcy Normandii stworzyli prototyp modyfikacji tradycyjnych modułów inteligentnego celowania stosowanych w zaawansowanej broni. Zwykle technologia ta kompensuje wpływ wiatru i odrzutu, w tym wypadku służy do zmiany toru pocisków, by te trafiały we wrażliwe miejsca głowy przeciwnika.

Karabiny snajperskie zadają o 50% więcej obrażeń przy strzałach w głowę.

Premia dotyczy całej drużyny.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia karabinu snajperskiego 3/5.

Koszt: 25,000 jednostek platyny.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

PM – przebijanie tarcz (Osłonka fazowa)

ulepszenie

Dodatkowy moduł generatora pola efektu masy tworzy podczas strzału otoczkę fazową wokół każdego pocisku. Zakłóca ona pole efektu masy chroniące cel, dzięki czemu zwiększa się zdolność przebijania.

Ulepsza pistolety automatyczne całego oddziału.

Premia drużynowa: +50% do obrażeń od pistoletów automatycznych przeciw celom wyposażonym w tarcze lub bariery biotyczne.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia pistoletu maszynowego 2/5.

Koszt: 15,000 jednostek irydu.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

PM – większy magazynek (Pojemność odprowadzacza ciepła)

ulepszenie

Dzięki użyciu lepiej przewodzących materiałów ciepło jest w większym stopniu wchłaniane i rozpraszane. Umożliwia stosowanie mniejszych i bardziej przenośnych radiatorów.

Ulepsza pistolety maszynowe całego oddziału.

Premia drużynowa: 50% amunicji do pistoletów maszynowych.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia pistoletu maszynowego 3/5.

Koszt: 25,000 jednostek irydu.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Przebijanie tarcz – strzelba (Impuls mikrofazowy)

ulepszenie

Dzięki dodaniu modułu fazowego do generatora pola efektu masy, podczas strzału można wytworzyć otoczkę fazową wokół pocisku. Zakłóca ona pole efektu masy chroniące cel, dzięki czemu zwiększa się zdolność przebijania.

Zwiększa o +50% obrażenia przeciw tarczom i barierom biotycznym. Ulepsza strzelby, ciężkie strzelby i strzelby szturmowe całej drużyny.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia strzelby 2/5.

Koszt: 15,000 jednostek platyny.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Siła przebijania karabinu szturmowego (Magazynek wolframowy)

ulepszenie

Przez zwiększenie zawartości wolframu w pociskach i przekalibrowanie komputera broni osiąga się znacznie większą zdolność przebijania silnie opancerzonych celów.

Podczas strzału wokół pocisku wytwarzana jest otoczka fazowa. Zakłóca ona pole efektu masy chroniące cel, dzięki czemu zwiększa się zdolność przebijania. Premia drużynowa +25% do obrażeń od karabinów szturmowych przeciw celom wyposażonym w pancerz, tarcze lub bariery biotyczne. Ulepsza karabiny szturmowe, bojowe i maszynowe całej drużyny.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia karabinu szturmowego 2/5.

Koszt: 15,000 jednostek irydu.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Obrażenia krytyczne – ciężki pistolet (Inteligentne pociski)

ulepszenie

Naukowcy Normandii stworzyli prototyp modyfikacji tradycyjnych modułów inteligentnego celowania stosowanych w zaawansowanej broni. Zwykle technologia ta rekompensuje wpływ wiatru i odrzut, ale tym razem użyto jej do zmiany toru pocisków, by te trafiały we wrażliwsze miejsca wroga.

Ulepsza ciężkie pistolety i działka ręczne całej drużyny.

Premia drużynowa: Ciężkie pistolety zadają czasami podwójne obrażenia.

Typ: Ulepszenie broni.

Warunek: Siła rażenia ciężkiego pistoletu 3/5.

Koszt: 25,000 jednostek palladu.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Siła rażenia ciężkiego pistoletu (Pulsar tytanowy)

ulepszenie

Technologia ta ulepsza generator pola efektu masy broni, zwiększając masę i przyspieszenie każdego wystrzeliwanego pocisku.

Ulepsza ciężkie pistolety i działka ręczne całej drużyny.

Premia drużynowa: +10% do obrażeń od ciężkich pistoletów.

Typ: Ulepszenie broni.

Koszt: 2500 jednostek palladu.

Lokalizacja:

  • Cytadela (ekspedycje Rodam).
  • Tuchanka (stacja medyczna – Baza danych Fortacka).
  • Cytadela (blok 800 – datapad).
  • Aeia (ciężki pistolet leżący na ziemi).

Siła rażenia karabinu snajperskiego (Pulsar wlewowy)

ulepszenie

Technologia ta ulepsza generator pola efektu masy broni, zwiększając masę i przyspieszenie każdego wystrzeliwanego pocisku.

Premia drużynowa: +10% do obrażeń od karabinów snajperskich.

Typ: Ulepszenie broni.

Koszt: 2500 jednostek irydu.

Lokalizacja:

  • Omega (Rynek Omegi).
  • Korlus (karabin snajperski znajdujący się obok martwego najemnika).
  • Cytadela (Ekspedycje Rodam).
  • Cytadela (Okręg Fabryczny – terminal).
  • Wrak Żniwiarza (karabin Cerberusa).

Siła rażenia karabinu szturmowego (Pulsar kinetyczny)

ulepszenie

Technologia ta ulepsza generator pola efektu masy broni, zwiększając prędkość każdego wystrzeliwanego pocisku.

Premia drużynowa: +10% do obrażeń od karabinów szturmowych, bojowych i maszynowych.

Typ: Ulepszenie broni.

Koszt: 2500 jednostek irydu.

Lokalizacja:

  • Omega (dzielnica slumsów – karabin szturmowy obok ciała najemnika).
  • Omega (dzielnica najemników – karabin obok Morintha).
  • Illium (Ochrona Osobista Brama).
  • Tuchanka (stacja medyczna – Baza danych Fortacka).
  • Zorya (terminal).
  • Haestrom (karabin getha).

Siła rażenia pistoletu maszynowego (Pulsar mikro-pola)

ulepszenie

Technologia ta ulepsza generator pola efektu masy broni, zwiększając prędkość każdego wystrzeliwanego pocisku.

Premia drużynowa: +10% do obrażeń od pistoletów maszynowych.

Typ: Ulepszenie broni.

Koszt: 2500 jednostek irydu.

Lokalizacja:

  • Omega (baza Archanioła).
  • Cytadela (ekspedycje Rodam).
  • Illium (Ochrona Osobista Brama).
  • Illium (Stacja transportowa – pistolet maszynowy).
  • Illium (Wieże Dantius – obok trupa najemnika).

Siła rażenia strzelby (Pulsar synchroniczny)

ulepszenie

Technologia ta ulepsza generator pola efektu masy broni, zwiększając masę i przyspieszenie każdego wystrzeliwanego pocisku.

Premia drużynowa: +10% do obrażeń od strzelb, ciężkich strzelb i strzelb szturmowych.

Typ: Ulepszenie broni.

Koszt: 2500 jednostek platyny.

Lokalizacja:

  • Omega (rupiecie Kenna).
  • Statek więzienny Czyściec (strzelba obok ciała najemnika).
  • Tuchanka (stacja medyczna – Baza danych Fortacka).
  • Tuchanka (ruiny Urdnotów – do znalezienia pod koniec wykonywania próby Grunta).
  • Wrak Żniwiarza (broń Cerberusa).

Komentarze

0
·
Jest jeszcze jedna siła rażenia ciężkiego pistoletu na haestromie przy ciele qarianina skontaktowałeś się z kal reegarem dowódcą quiarian, wchodzisz do budynku i przy schodach leży martwy qarianin.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...