LOKI MECH
Ochrona: Zdrowie
Najprostsza jednostka MECHA bardzo często wykorzystywana przez prywatne korporacje lub grupy najemników. Nie korzystają z elementów otoczenia jako skutecznej ochrony przed pociskami i bez zastanowienia podążają w kierunku celu, który WI zdoła zlokalizować. W walce korzystają z najprostszych pistoletów maszynowych. MECH ten nie posiada żadnych dodatkowych elementów chroniących. Dodatkowo celne strzały mogą go pozbawić takich części ciała jak noga lub głowa. Po utracie tej drugiej jednostka ulega przeciążeniu i wybucha raniąc znajdujących się w pobliżu wrogów.
YMIR MECH
Ochrona: Tarcze, pancerz, zdrowie
Najpotężniejsza i najskuteczniejsza w walce wersja MECHA. YMIR, bo tak się nazywa, wyposażony został w szybkostrzelną broń maszynową, która dosłownie w ciągu kilku uderzeń serca może doprowadzić do jego zatrzymania. Dodatkowo MECH ten wyposażony został w działko strzelające rakietami. W bliskim zasięgu te dwie bronie ujawniają swoją morderczą skuteczność. Zewnętrzną ochronę YMIRA w pierwszej kolejności stanowią podatne na przeciążenie i amunicję dysrupcyjną tarcze, później pancerz bardzo łatwo ulegający amunicji zapalającej i umiejętnościom podpalającym, by na koniec odsłonić pasek zdrowia.
FENRIS MECH
Ochrona: Zdrowie
Nie ukrywajmy – MECHY te spokojnie można nazwać komputerową ewolucją psa. ;-) Po zlokalizowaniu celu jednostka tego typu biegnie w jego kierunku. Gdy cel jest blisko, FENRIS używa urządzenia elektrycznego skutecznie pozbawiającego ofiarę tarcz. Po zniszczeniu ulega samoczynnemu wybuchowi mogącemu ranić jednostki znajdujące się w pobliżu. Nie posiada żadnych dodatkowych środków ochronnych, co czyni go podatnym na różnego rodzaju umiejętności – zwłaszcza technologiczne, na które podatne są wszystkie roboty.
UWAGA: Powyższe opisy ochron wrogów powstały w oparciu o standardowy poziom trudności.
Komentarze
Dodaj komentarz