Zombie

Zombie

wrogowie, zombie

Ochrona: Życie

Zombie względem pierwszej części nie przeszły żadnych większych zmian. Ponownie masowo biegną w naszym kierunku i zadają obrażenia fizyczne. Wykazują bardzo dużą podatność na amunicję zapalającą. W walce z nimi najlepszym pomysłem wydaje się być korzystanie ze strzelby, która często jednym strzałem powala takiego stwora na ziemię.

Obrzydlistwo

wrogowie, zombie

Ochrona: Życie

Obrzydlistwa są jednostkami samobójczymi. Gdy takowa pojawi się na polu bitwy, to po chwili można zauważyć jak zaczyna się jarzyć. Jest to znak, że zaraz pobiegnie w naszym kierunku i, będąc już dostatecznie blisko, eksploduje, zadając jednocześnie bardzo duże obrażenia. Ich umiejętność działa jednak także w drugą stronę, bo gdy pozbawimy obrzydlistwo całego paska życia, to również ulegnie wybuchowi (o ile aktywował swoją umiejętność). Można więc ich wykorzystać do wywołania sporego zamieszania we wrogiej grupie przeciwników.

Pomiot

wrogowie, zombie

Ochrona: Pancerz

Jednostka ta posługuje się czymś w rodzaju broni. Jest ona o tyle potężna, że na wyższych poziomach trudności dwa udane strzały mogą zabić głównego bohatera. Dlatego gdy tylko taki przeciwnik pojawi się na polu bitwy, jak najszybciej należy znaleźć osłonę, zza której systematycznie będzie się oddawać strzały w kierunku pomiotu nie będąc jednocześnie narażonym na szybką i głupią śmierć. Gdy przeciwnik ten jest blisko, korzysta z elektrycznego, równie zabójczego pola elektrycznego. Ze względu na to, że pomioty korzystają z pancerza, użycie amunicji zapalającej lub umiejętności o tym charakterze znacząco przyspieszy jego ubytek.

Pretorianin

wrogowie, zombie

Ochrona: Bariera, pancerz

Pretorianin jest jednostką latającą, wyposażoną w dwa rodzaje ataku: broń plazmową skuteczną nawet na dalekie zasięgi oraz falkę elektryczną, którą wytwarza, gdy jest blisko celu lub po otrzymaniu dużej liczby obrażeń. Dodatkowo po wykonaniu drugiego z tych ataków pretorianin tworzy wokół siebie barierę chroniącą jego pancerz przed zadawanymi obrażeniami. Istota ta charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością – głównie dzięki pancerzowi, dlatego też warto skorzystać z umiejętności zapalających, o ile pretorianin nie jest chroniony przez barierę.

UWAGA: Powyższe opisy ochron wrogów powstały w oparciu o standardowy poziom trudności.

Komentarze

0
·
W sumie sam nie wiem co jest większym zagrożeniem: dwa pomioty czy pretorianin
0
·
Pretorianin... jest szybszy, lata i ma mocniejszy pancerz .

I jeszcze ma barierę, którą może sobie odnawiać.
0
·
W sumie może i racja, ale i tak na wyższych poziomach wystarczy, by taka dwójka strzeliła po jednym razie, trafiając oczywiście, by zabić Sheparda ;P Przed pretorianinem można przynajmniej się schować... co i tak jest chwilowym rozwiązaniem na wyższych poziomach, bo do tego, że lata dochodzi szybkość niezła.
0
Gość_MAkelo* ·
Kurcze te zoobmie nie sa silne ale ich "potega" lezy w ich liczbie.. Ja np mam problem na wraku Żniwiarza w penej czesci jest ich dla mnie po prostu zbyt wielu no ale... wyprobuje stszelbe bo zapalajace amo sam wpadlem...

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...