Prototypy

4 minuty czytania

Prototypy to technologia niezwykle potężna i zaawansowana, ale jednocześnie skrajnie kosztowna w produkcji i niestabilna w użytkowaniu. Dzięki zaawansowanym placówkom badawczym Cerberusa i geniuszowi doktora Mordina Solusa masz rzadką okazję wytwarzać takie technologie. Każda będzie bardzo pomocna, ale wzbogaci wyposażenie jednego członka drużyny.

Prototypy odkryjesz poprzez skanowanie zaawansowanych technologii napotkanych podczas misji oraz omawianie kwestii badawczych z członkami twojej drużyny.

Ciężki splot kości (Obwód szkieletowy)

prototyp

Po wzmocnieniu szkieletu splotem syntetycznym kości stają się niemal całkowicie odporne na złamania. W razie uszkodzenia kości kanaliki przenoszące medi-żel umożliwiają regenerację tkanki kostnej w ciągu kilku dni.

Shepard otrzymuje 50% mniej obrażeń w walce wręcz.

Typ: Ulepszenie cybernetyczne.

Koszt: 2500 jednostek palladu.

Warunek: Ciężki splot skóry 2/5.

Lokalizacja:

  • Omega (rupiecie Kenna).
  • Horyzont (martwy Zbieracz).
  • Illium (do zakupienia w terminalu).
  • Wrak Żniwiarza (terminal).

Ciężki splot mięśni (Splot z mikrowłókien)

prototyp

Wplecenie mikrowłókien w tkankę mięśniową znacznie zwiększa ogólną siłę i zmniejsza podatność mięśni na uszkodzenie wskutek wysiłku.

Shepard atakuje mocniej w walce wręcz.

Typ: Ulepszenie cybernetyczne.

Koszt: 25,000 jednostek palladu.

Warunek: Ciężki splot skóry 3/5.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Moduł hakowania (Wyświetlacz przewidywalny)

prototyp

W niekończącej się wojnie między producentami oprogramowania i hakerami, Cerberus prowadzi spis najważniejszych „tylnich wejść” – mało znanych dziur w zabezpieczeniach, które istnieją od jakiegoś czasu i nie zostały załatane. Dalsze badania w tej dziedzinie ułatwią agentom łamanie większości konwencjonalnych zabezpieczeń.

Podwaja limit czasu hakowania.

Typ: Ulepszenie omni-klucza.

Koszt: 30,000 kredytów.

Lokalizacja: Omega (centrum handlowe Harrot).

Ponowny trening z mocy (Zmiana taktyczna)

prototyp

Dzięki zaawansowanemu treningowi Shepard może przenieść punkty do innych mocy. Nie otrzymujesz żadnych punktów dodatkowych.

Shepard może ukończyć ten projekt badawczy wiele razy. Za każdym razem, kiedy to zrobi, wszystkie punkty zostaną zresetowane. Przejdź do menu drużyny, żeby rozdzielić punkty natychmiast po ukończeniu tego projektu badawczego.

Koszt: 2500 jednostek Pierwiastka Zero.

Trening zaawansowany (Mistrzostwo taktyczne)

prototyp

Poprzez intensywny trening Shepard może się nauczyć, jak używać pojedynczej mocy dodatkowej. Pozyskiwanie kolejnych lojalnych członków drużyny zwiększy liczbę dostępnych mocy.

Shepard może ukończyć ten projekt badawczy wiele razy. Za każdym razem, kiedy to zrobi, może wybrać nową moc dodatkową, a punkty wydane do tej pory zostaną przeniesione do nowej mocy.

Koszt: 5000 jednostek Pierwiastka Zero.

Siła tarcz gethów (Cząstki spiralne)

prototyp

Po odejściu gethów za Mgławicę ich technologia rozwijała się w innym kierunku niż technologia Przymierza. Mimo że są one całkowicie niekompatybilne, to ulepszenie wspomaga tarcze gethów poprzez zintegrowanie ostatnich osiągnięć Przymierza z dodatkowymi generatorami pola.

+25% siły tarczy. Obdarza członków oddziału technologią tarczy gethów.

Typ: Ulepszenie zespołowe.

Koszt: 2500 jednostek platyny.

Lokalizacja:

  • Flotylla (Alarei – terminal).
  • Stacja heretyków (terminal gethów).

Twarde tarcze (Tarcza nanokrystaliczna)

prototyp

Cerberus odniósł ograniczone sukcesy w badaniach nad technologią tarcz gethów. Jego naukowcy nie do końca rozumieją, laczego tarcze gethów są bardziej odporne na pociski. Jednak przełom w badaniach jest nieunikniony i możliwe jest zbudowanie generatora efektu masy, który naśladuje tą technologię.

Shepard odnosi o 20% mniejsze obrażenia tarczy.

Typ: Ulepszenie tarczy.

Koszt: 25,000 jednostek palladu.

Warunek: Ochrona przed obrażeniami 3/5.

Lokalizacja: Można zainstalować po spełnieniu warunku.

Krogańska witalność (Splot z mikrowłókien)

prototyp

Naukowiec imieniem Okeer opracował retrowirusa, który odpowiada krogańskiemu kodowi genetycznemu. Zmodyfikowanie sekwencji genów wirusa i wstrzyknięcie małej jego ilości kroganinowi może spowodować zmianę kodu genetycznego.

Wszyscy kroganie w drużynie otrzymują +25% zdrowia.

Typ: Ulepszenie członków oddziału.

Koszt: 2500 jednostek platyny.

Lokalizacja:

  • Korlus (Obóz Niebieskich Słońc – terminal).
  • Tuchanka (Obóz Weyrlocków) – terminal).

Moduł obejścia (Włókno kwantowe)

prototyp

Zawodność czysto programowych zabezpieczeń doprowadziła do wzrostu wiary w elektroniczne zamki współpracujące z fizycznymi, jak również elektronicznymi kluczami. Według producentów są one nie do złamania, a ich popularność rośnie, na co producenci omni-kluczy zareagowali, dodając do swoich produktów funkcje klucza uniwersalnego. Używanie ich wymaga umiejętności, podobnie jak wytrychów, ale z pomocą oprogramowania wprawni agenci są w stanie obejść większość zamków odpowiednio szybko. Ulepszenia programów do skanowania i autokorekcji umożliwiają otwieranie zamków bez uruchamiania alarmów.

Podwaja limit czasu obchodzenia zabezpieczeń.

Typ: Ulepszenie omni-klucza.

Koszt: 30,000 kredytów.

Lokalizacja: Illium (Technologie Serrice).

Karabin snajperski gethów (Miotacz Wdowa na zamówienie)

prototyp

Odpowiednia ilość surowców i dostęp do zbrojowni pozwoli na stworzenie zaawansowanego karabinu snajperskiego kompatybilnego tylko z Legionem.

Legion otrzymuje miotacz antymaterii Wdowa.

Typ: Ulepszenie członka oddziału.

Koszt: 15,000 jednostek palladu.

Lokalizacja: W czasie rozmowy z Legionem na temat ulepszeń.

Krogańska strzelba (Claymore na zamówienie)

prototyp

Naukowcy ze zbrojowni wyprodukowali dla Grunta jeden prototypowy egzemplarz, naruszający standardy Rady dotyczące broni kosmicznej. Odrzut Claymore jest tak silny, że mógłby połamać ludzką rękę. Na szczęście Grunt nie jest człowiekiem.

Grunt otrzymuje ciężką strzelbę Claymore.

Typ: Ulepszenie członka oddziału.

Koszt: 15,000 jednostek platyny.

Lokalizacja: W czasie rozmowy z Gruntem na temat ulepszeń.

Omni-klucz Mordina (Ulepszenie technologiczne)

prototyp

Mordin zbudował własny omni-klucz, a przy użyciu odpowiednich materiałów powinien być w stanie dokonać znacznych ulepszeń.

Mordin dostaje premię +20% do obrażeń mocy technologicznych.

Typ: Ulepszenie członka oddziału.

Koszt: 3000 jednostek Pierwiastka Zero.

Lokalizacja: W czasie rozmowy z Mordinem na temat ulepszeń.

Obrażenia biotyczne obiektu zero (Implanty wielordzeniowe)

prototyp

Jack wykazuje postępującą degenerację układu nerwowego. Można by się spodziewać, że zmniejszy to jej potencjał tworzenia pól efektu masy, tymczasem jej zdolności rosną. Zastępując moduł zasilania w jej wzmacniaczu biotycznym prototypowym modułem o większej pojemności, można znacznie zwiększyć moc biotyczną Jack.

Jack dostaje premię +20% do obrażeń mocy biotycznych.

Typ: Ulepszenie członka oddziału.

Koszt: 3000 jednostek Pierwiastka Zero.

Lokalizacja: W czasie rozmowy z Jack na temat ulepszeń.

Komentarze

0
·
Jest jeszcze jedno ulepszenie "Ciężkiego splotu Skóry", które nie zostało wymienione. Aby je znaleźć trzeba zeskanować planetę Joab w układzie słonecznym Enoch - Mgławica Rosetta. następnie mamy jedną wiadomość w skrzynce postępujemy według niej i ulepszenie znajduję się po lewej od pojemnika, którego mamy zdobyć

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...