Granatnik M-100
Szybkostrzelny granatnik, preferowana broń vorchów z Krwawej Hordy, zdolna wyeliminować wielu wrogów jednym, dobrze wymierzonym strzałem. Skuteczna przeciw pancerzom, tarczom i barierom biotycznym.
Dostępność: podstawowa instalacja.
Lokacja: Stacja badawcza Łazarz.
M-622 Lawina
Technologia krio-amunicji była wcześniej wykorzystywana do modyfikacji standardowych pocisków. Laser chłodzący zamienia amunicję w kondensat Bosego-Einsteina, masę przechłodzonych cząstek subatomowych, które mogą natychmiast zamrozić trafiony obiekt.
Naukowcom z Normandii udało się opracować sposób wykorzystywania tej technologii na dużą skalę: dzięki wykorzystaniu "bąbla" efektu masy stworzyli prototyp dużej broni, skutecznej przeciw pancerzom, tarczom i barierom biotycznym. Nazwano ją "kriomiotaczem".
Dostępność: podstawowa instalacja.
Lokacja: Normandia SR-2 – można stworzyć w terminalu badawczym.
Miotacz cząstek Zbieraczy
Precyzyjna i zabójcza broń radiacyjna, bardzo skuteczna przeciw tarczom, barierom i pancerzom.
Ilość energii potrzeba do wytworzenia niszczącej wiązki jest o kilka rzędów wielkości większa od energii potrzebnej do wystrzelenia z dużą prędkością pocisku za pomocą pola efektu masy.
Zdobyta broń wiązkowa najwyraźniej pochodzi od Zbieraczy, ale dotychczasowe próby zrozumienia i skopiowania tej technologii spełzły na niczym. Przy odpowiednich nakładach na badania inżynierowie z Normandii mogą być w stanie wyprodukować własną broń wiązkową, być może na większą skalę.
Dostępność: podstawowa instalacja.
Lokacja: Horyzont.
Wyrzutnia rakiet ML-77
Szybkostrzelna wyrzutnia pocisków z pociskami naprowadzanymi. Skuteczna przeciw pancerzom, tarczom i barierom biotycznym.
Wyrzutnie pocisków coraz częściej pojawiają się wśród gangów najemników z Układów Terminusa, ale ich pochodzenie jest nieznane. Każdy pocisk ma system rozpoznawania przyjaciół i wrogów, który sprawia, że na pewno znajdzie wroga, choć niekoniecznie tego na celowniku. Bardzo dobrze sprawdzają się w warunkach miejskich, kiedy trzeba zlikwidować snajpera albo innych bezpiecznie ukrytych wrogów, więc często używają ich najemnicy Błękitnych Słońc. Są niemal niemożliwe do podrobienia ze względu na technologię Zarządzania Prawami Produkcyjnymi (ZPP).
Dostępność: podstawowa instalacja.
Lokacja: Normandia SR-2 – można stworzyć w terminalu badawczym.
M-920 Kain
W związku ze skutecznością i wydajnością broni opartej na efekcie masy, użycie na dużą skalę broni burzącej w przypadku piechoty przeszło do lamusa.
Twoi naukowcy opracowali prototyp zmodyfikowanej wersji amunicji burzącej, która może mieć postać 25-gramowego pocisku. Rozpędzony do 5 km/s, jest wyjątkowo niszczycielski. Choć technicznie nie ma to uzasadnienia, broń tę ochrzczono mianem "wyrzutni atomówek", a sieć generowanych przez nią wybuchów została rozmieszczona w taki sposób, by przy trafieniu w cel powstał charakterystyczny grzyb.
Broń ta powoduje ogromne zniszczenia na dużym obszarze. Jest skuteczna przeciw pancerzom, tarczom i barierom.
Dostępność: podstawowa instalacja.
Lokacja: Normandia SR-2 – można stworzyć w terminalu badawczym.
M-451 Ognista Burza
Ognista Burza odznacza się małym zasięgiem; powstrzymuje regenerację vorchów i krogan. Skuteczna przeciw pancerzom, tarczom i barierom biotycznym.
Dostępność: DLC – "Zaeed – Cena Zemsty".
Lokacja: Zorya – podczas misji lojalnościowej Zaeeda Massaniego.
Miotacz osobliwości M-490 Czarna Burza
Czarna Burza, nazywana potocznie "wyrzutnią czarnych dziur", zamyka kilka cząstek materii w wysokoenergetycznym polu, zwiększając ich masę niemal do nieskończoności i tworząc potężną studnię grawitacyjną, która wciąga w siebie pobliskich wrogów i inne obiekty. Gwałtownie wzrastająca grawitacja w pobliżu horyzontu zdarzeń osobliwości rozrywa wciągnięte ciała na strzępy. Pole efektu masy po krótkim okresie traci stabilność i powraca do normalnego ciężaru, wywołując przy tym eksplozję.
Dostępność: DLC (Preorder w sklepie gram.pl).
Projektor błyskawic
Projektor błyskawic jonizuje cel niewidzialnym laserem, a następnie razi go strumieniem elektryczności o wysokim napięciu. Po porażeniu pierwszego celu zaawansowany system automatycznego celowania wyznacza kolejne obiekty do zaatakowania, pozwalając elektryczności przeskakiwać między nimi po linii najmniejszego oporu. Kilka pociągnięć za spust wystarcza do likwidacji całego oddziału szturmowego wroga.
Dostępność: DLC (Projektor błyskawic Cerberusa).
Komentarze
Pomocy.
Dodaj komentarz