Krwawa Horda

2 minuty czytania

krwawa horda, organizacje

Jeden z trzech największych gangów w układach Terminusa, Krwawa Horda składa się wyłącznie z Vorchów oraz Krogan. Gatunek członków nadaje ton całej organizacji – trudno znaleźć bardziej bezpośrednią, zajadłą i nieustępliwą bandę psychopatycznych bojówkarzy niż ta.

Początkowo Horda była po prostu paramilitarną (jak wszystkie) grupą vorchów, zamieszaną w przestępstwa na niewielką skalę. Dopiero pojawienie się Ganara Wranga, krogańskiego czempiona, zapoczątkowało złotą erę rozwoju gangu. Wrang, wygnany za agresję wobec samicy, stanął na czele Vorchów formując piracką bandę. Dziesięć lat zajęło mu zbieranie bojowników, aby zmienić profil działalności i zająć się „ochroną” na obszarze Skylliańskiego Pogranicza. Uzyskane w ten sposób pieniądze przeznaczył na rozwój Krwawej Hordy, co pozwoliło mu powrócić na Tuchankę w glorii i chwale, rzucić wyzwanie starszyźnie i odegrać się na członkach klanu. Kroganie dołączający do Hordy pozwolili na jej dalszą ekspansję i chociaż organizacja dostała zakaz wchodzenia w przestrzeń kontrolowaną przez Cytadelę, z powodzeniem zagnieździła się w układach Terminusa.

Aktualnie Krwawa Horda stanowi największe skupisko siły militarnej poza armiami poszczególnych rządów. Przekupstwa pozwalają im zawsze być tam, gdzie rozwija się jakikolwiek konflikt zbrojny. Taka działalność najbardziej odpowiada Hordzie – nie zajmują się już przemytem ani „ochroną”, ale podejmują się zadań, które wymagają mniejszej ilości planowania, a większej strzelania. Przywódcy zdają się być dumni z faktu, że najemnicy Hordy podejmują się zadań z pozoru niewykonalnych i pociągających za sobą wiele ofiar. Wynika to również z faktu, że Vorche nie mają zbyt wielu refleksji na temat poległych towarzyszy (albo refleksji w ogóle), a Kroganie... cóż, to po prostu Kroganie.

Krwawa Horda używa wielu egzemplarzy nielegalnej broni, włączając w to miotacze ognia i inne, nie mniej groźne przykłady broni ciężkiej. Chociaż żołnierze nie są zbyt dobrze chronieni, często bez tarcz, niemal każdy z nich nosi na sobie pancerz. Horda preferuje frontalne starcia, gdzie uzbrojeni w karabiny Vorche czyszczą drogę szarżującym ze strzelbami Kroganom. Skomplikowane manewry są niemal nieznane, ale ich siłą, obok ogromnej żywotności oddziałów, jest nieprzewidywalność.

Przywódcą Krwawej Hordy na Omedze jest Garm, potężny Kroganin, zdolny ponoć regenerować się szybciej niż inni z jego gatunku. Chodzą słuchy, że tchórzliwie kryje się za własnym oddziałem, jednak nie można odmówić mu zawziętości. Innymi wartymi wspomnienia oficerami są Kalusk i Salamun, oczywiście również Kroganie.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...