Zgodnie z tradycją wracamy do przedstawiania masowej ilości wieści na temat jednego z najbardziej dochodowych dzieci studia BioWare – uniwersum Mass Effect. Piszę „uniwersum”, bo dzisiejszy worek informacji tyczy się nie tylko najnowszej, drugiej części, do której premiery zostały blisko dwa tygodnie.
Zaczynamy od kwestii dubbingu, bo jej ujawnienie wywołało „drobne” oburzenie ze strony polskich posiadaczy konsol Microsoftu. Otóż ci wspomniani wcześniej zamawiając zwykłą edycję otrzymają w pełni zlokalizowaną grę bez możliwości ustawienia angielskiego dubbingu. Gracze chcący posłuchać angielskich gwiazd zmuszeni zostają do dwóch rzeczy: zakupu gry poza naszymi granicami lub wydania większej ilości gotówki na edycję kolekcjonerską, która to będzie posiadać właśnie takową lokalizację. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest ograniczona pojemność płyt DVD, które w bardzo widoczny sposób utrudniają życie właścicielom konsol Xbox 360. Posiadacze pecetów w czasie instalacji będą mogli wybrać dubbing – angielski lub polski.
Kolejny akapit poświęcimy serii filmików "... opowiada o swojej misji". Tym razem jest to Obiekt Zero. Niby przedstawione video przedstawia nam motywy tej postaci, ale czy jest jakiś sens pokazywać niemal to samo dwa razy?
Ujawniono też kompozytora ścieżki dźwiękowej, którym ponownie jest Jack Wall. Premiera soundtracka odbędzie się 19 stycznia, czyli na dziesięć dni przed Europejską premierą gry.
Sieć sklepów Amazon rozpoczęła również przyjmowanie zamówień na kolejną, trzecią część powieści, której autorem ponownie jest Drew Karpyshyn. 334-stronicowa książka wyceniona została na 7,99 dolarów i na półki trafi 27 stycznia. Polska nie powinna się spodziewać tłumaczenia, ale kto wie jak nas zaskoczy EA Polska? Sama książka będzie opowiadać historię człowieka, którego Człowiek Iluzja wykorzystuje do swoich badań nad technologią Żniwiarzy.
Ujawniona została też ostatnia z sześciu klas dostępnych w Mass Effect 2 – Żołnierz. Taka jednostka charakteryzuje się brakiem ograniczeń w korzystaniu z uzbrojenia – karabin szturmowy i snajperski, pistolet i shotgun? Żołnierz najlepiej wie, jak z nich korzystać. ;-) Do tego w każdej chwili może skorzystać z jednego z trzech rodzajów amunicji – podpalającej, omijającej bariery oraz zamrażającej. Twórcy nie chcieli się jednak ograniczać jedynie do amunicji, więc grający tą klasą mogę się spodziewać dwóch specjalnych umiejętności – Concussive Shot, pozwalającej na szybkie zabicie przeciwnika oraz Adrenaline Rush, która tymczasowo spowalnia czas. Zainteresowani mogą obejrzeć video pod tym adresem.
Na sam koniec warto wspomnieć o plakatach promujących dzieło studia BioWare. Znajdziecie je w naszej galerii.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz