Młoty

8 minut czytania

Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można dany młot, znajduje się "---", oznacza to, że jest on powszechnie dostępny w sklepach bądź można znaleźć go często w różnych lokacjach.

gwiezdny młot bojowy +4 Gwiezdny młot bojowy +4

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +5
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 4
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 2
  • Miejsce:
    • losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")
    • losowy łup ze skrzyni na parterze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (z dodatkiem "Serce Zimy")

masywny młot bojowy Masywny młot bojowy

Ten młot bojowy jest bardzo podobny do zwykłego młota bojowego, tyle że ma dłuższy trzonek, dzięki czemu zwiększył się jego zasięg, jak i obrażenia, jakie można nim zadać.

  • Obrażenia: 1k4 +3
  • TraK0: -2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 15
  • Opóźnienie: 4
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 18
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup z sarkofagu na drugim poziomie Grobowca Kresselacka w Dolinie Cieni

młot bojowy Młot bojowy

Rycerze konni nie mogą posługiwać się długimi broniami drzewcowymi, dlatego wiele rodzajów broni zaopatrzono w krótsze drzewce, aby mogły być używane jednoręcznie. Przykładem takich zmian są wekiery, cepy bojowe oraz właśnie młot bojowy. Broń tę wykonano ze stali, z dyskami chroniącymi i wzmacniającymi uchwyt. Dyski te są małe i metalowe, często układane w dekoracyjne kształty. Trzonek ma około 60 cm długości.

  • Obrażenia: 1k4 +1
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 4
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: ---

młot bojowy Młot bojowy

Rycerze konni nie mogą posługiwać się długimi broniami drzewcowymi, dlatego wiele rodzajów broni zaopatrzono w krótsze drzewce, aby mogły być używane jednoręcznie. Przykładem takich zmian są wekiery, cepy bojowe oraz właśnie młot bojowy. Broń tę wykonano ze stali, z dyskami chroniącymi i wzmacniającymi uchwyt. Dyski te są małe i metalowe, często układane w dekoracyjne kształty. Trzonek ma około 60 cm długości.

  • Obrażenia: 1k4 +1
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 4
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: ---

młot bojowy,młot bojowy: 'odkupienie' Młot bojowy: "Odkupienie"

Ten młot bojowy został umagiczniony w Kościele Torma – miał nawracać zauroczonych, krnąbrnych żołnierzy. Najwyżsi kapłani Torma zwykle trzymali młot w czasie bitew, szukając wzrokiem każdego, kto mógłby pod wpływem magii zostać zmuszony do zaatakowania swych towarzyszy. Odkupienie zaginęło, gdy ostatni z kapłanów, który trzymał go w dłoni, Ardo Meller, został zabity w Bitwie pod Czarnymi Łąkami, 1230 KD. Mówi się, że zabrali go agenci smoczego boga, Tchazzara.

  • Obrażenia: 1k4 +5
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne: przy trafieniu rozprasza działanie Zauroczenia i Okropnego zauroczenia
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 1
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z Jorila w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

młot bojowy +1 Młot bojowy +1

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +2
  • TraK0: +1
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: ---

młot bojowy +2,młot bojowy +2: 'ashideena' Młot bojowy +2: "Ashideena"

Lady Ashideena była wspaniałym strategiem i wykazała się znacznymi umiejętnościami podczas wojen z armią orków w Roku Czarnej Hordy. Dama spotkała Dergata Wiltoona – wojownika dzierżącego tę broń – gdy udaremniał on zasadzkę zastawioną przez wielkiego orka Varstoka i wkrótce uczyniła go swym marszałkiem polowym. Ashideena i Dergat przez całą wojnę walczyli ramię w ramię, aż w końcu zakochali się w sobie i pobrali. Historycy utrzymują, że Dergat nazwał młot imieniem swej wybranki, by broń nieustannie przypominała mu o ukochanej, którą chronił. Nie wiadomo, co o tym myślała lady Ashideena.

  • Obrażenia: 1k4 +3 (+1 od elektryczności)
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 5
  • Opóźnienie: 2
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 8
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Wieży Solonora w Odciętej Dłoni

młot bojowy +3,młot bojowy +3: 'dający życie' Młot bojowy +3: "Dający Życie"

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +4
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne: 20% szansa na odzyskanie 1k4
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z sarkofagu w Warstwach Umarłych w Wyższej Głębi Dorna

młot bojowy +4,młot bojowy +4: 'obrońca' Młot bojowy +4: "Obrońca"

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +5
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • +2 do klasy pancerza
    • +15% do odporności na ataki kłute
    • +15% do odporności na ataki sieczne
    • +15% do odporności na ataki obuchowe
    • +15% do odporności na magię
    • +3 do rzutów obronnych na magię
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na parterze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

młot bojowy iskrzenia +2 Młot bojowy iskrzenia +2

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +3
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • 50% szansa na zadanie +1k3 obrażeń od elektryczności
    • 10% szansa na ogłuszenie ofiary
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce:
    • ma go Everard w prologu w Easthaven
    • losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Wieży Solonora w Odciętej Dłoni

młot bojowy większego przenikania +3 Młot bojowy większego przenikania +3

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +4
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • 15% szansa na przeniknięcie ofiary
    • 25% szansa na zadanie +1k4 obrażeń od zimna
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na parterze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

młot bojowy zarażania +2 Młot bojowy zarażania +2

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +3
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • 10% szansa zarażenia ofiary
    • 15% szansa na zadanie +1k4 obrażeń od zimna
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup z Jorila w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

młot conlana: 'bliźniak kowadła',młot conlana Młot Conlana: "Bliźniak kowadła"

Ten na pierwszy rzut oka zwykły młot został specjalnie umagiczniony, przez co może on kształtować metal, przede wszystkim obrobioną rudę, której magowie używają do tworzenia żelaznych golemów. Pierwotnie stworzony z myślą o tworzeniu tego właśnie typu strażników, jest on równie użyteczny przy ich rozkładaniu na części.

  • Obrażenia: 1k4 +2, +5 przeciwko żelaznym golemom
  • TraK0: +1, +4 przeciwko żelaznym golemom
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 4
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: w skrzyni kowala Conlana w Kuldahar

młot korozji Młot Korozji

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +3
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne: 30% szansa na zadanie +1k4 obrażeń od kwasu
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce: losowy łup z ołtarza na czwartym poziomie Smoczego Oka

sen olbrzyma Sen Olbrzyma

Broni tej używał człowiek, łowca Althax Grom. Althax nienawidził olbrzymów, które nawiedzały jego ziemie i od małego był uczony na ich zabójcę. Chociaż Althax pierwotnie walczył ze swymi wrogami używając miecza i łuku, szybko zauważył, że nie są one zbyt skuteczne w walce z tak olbrzymimi wrogami. Jego przyjaciel Eladan, druid, umagicznił dla niego ten wielki młot. Jego reputacja rosła razem z reputacją Althaxa. Mimo że od przedwczesnej śmierci Althaxa młot ten miał wielu właścicieli, Sen Olbrzyma zawsze będzie kojarzył się z tym potężnym wojownikiem.

  • Obrażenia: 1k4 +3
  • TraK0: +4
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Waga: 5
  • Opóźnienie: 1
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup z Jorila w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada

uświęcony młot bojowy +2 Uświęcony młot bojowy +2

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +3
  • TraK0: +2
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • umożliwia zapamiętanie 2 dodatkowych czarów kapłańskich 1. poziomu
    • umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru kapłańskiego 2. poziomu
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Może używać: Kapłan (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na drugim poziomie Wieży Solonora w Odciętej Dłoni

uświęcony młot bojowy +3 Uświęcony młot bojowy +3

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +4
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • umożliwia zapamiętanie 2 dodatkowych czarów kapłańskich 1. poziomu
    • umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru kapłańskiego 2. poziomu
    • umożliwia zapamiętanie 1 dodatkowego czaru kapłańskiego 3. poziomu
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Może używać: Kapłan (jedno-, dwu- i wieloklasowiec)
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 1
  • Miejsce:
    • losowy łup z Jorila w Jaskini Lodowych olbrzymów w Lodowcu Ząb Wielkiego Gada
    • losowy łup ze skrzyni na parterze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (z dodatkiem "Serce Zimy")

zionięcie demona Zionięcie Demona

Tak jak inne młoty bojowe, ten też został wykonany całkowicie ze stali, z kruszącym kości obuchem osadzonym na prawie półmetrowym trzonku. Został on też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, przez co jeszcze lepiej sprawuje się w walce.

  • Obrażenia: 1k4 +4
  • TraK0: +3
  • Typ obrażeń: obuchowe
  • Specjalne:
    • 20% szansa na rzucenie czaru Ognista kula
    • 50% szansa na zadanie +2k3 obrażeń od ognia
    • +50% do odporności na ogień
  • Waga: 6
  • Opóźnienie: 3
  • Rodzaj biegłości: młoty
  • Typ broni: 1-ręczna
  • Nie może używać: postacie dobre, Druid, Mag, Złodziej
  • Minimalna siła: 9
  • Zasięg: 2
  • Miejsce: losowy łup ze skrzyni na parterze Pałacu Marketha w Niższej Głębi Dorna (usunięty w dodatku "Serce Zimy")

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...