Na oficjalnej stronie gry "Star Wars: The Old Republic" pojawiły się informacje na temat systemu uzyskiwania umiejętności przez graczy. Zostały przedstawione w formie drzewek, których rozwijanie pozwoli na osiągnięcie przez postać specjalizacji w zaawansowanej klasie.
Jako przykład podano klasę Juggernauta, wyspecjalizowanego w walce wręcz i używaniu mocy (śliczny pan w czerwonym kostiumie, którego możemy nazwać "tankerem"), oraz Maroudera – klasę bardziej strategiczną, nastawioną na koncentrację gniewu na pojedynczym przeciwniku.
Te zaawansowane klasy stanowią ścieżki dostępne dla graczy, których wybranie determinować będzie nie tylko moc postaci, lecz także rolę, którą będzie odgrywała w grze. Ponad to, wybranie którejś z tych klas udostępni różne eksperckie dziedziny umiejętności, a nawet dodatkowe rodzaje broni i pancerza. Wybrane umiejętności będą mogły także wpłynąć na wygląd postaci.
Powyższy obrazek stanowi jedynie przykład i nie pokazuje prawdziwiej ilości dostępnych talentów. Widzimy jednak, że po wybraniu jednej ze ścieżek rozwoju (Juggernauta), druga (Marauder) staje się niedostępna.
Każda z zaawansowanych klas udostępnia trzy zestawy zdolności, które mogą być zdobywane całościowo lub częściowo. Pierwsze dwa, to umiejętności dostępne tylko dla klasy zaawansowanej, trzeci zaś dotyczy klasy podstawowej (np. Inkwizytora czy Przemytnika). Wszystkie z tych zestawów wymagają tych samych punktów do zakupu nowych umiejętności, więc ich rozdawanie musi być odpowiednio przemyślane, by gracz mógł w pełni zaznaczyć preferowany przez siebie styl gry.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz